תקשורת ומדיה

מיקי חיימוביץ' מתפרקת בדמעות: "זה היה שם עד יומה האחרון"

אשת התקשורת הוותיקה והפעילה החברתית הגיעה לראיון חשוף ומרגש. בקטע מתוך הפרק שהגיע ל-ice היא נזכרת באמה ז"ל, "היא הבן אדם שקיבל אותי הכי כמו שאני"
מערכת ice |  1
מיקי חיימוביץ' (צילום ינאי יחיאל)
חברת הכנסת לשעבר ואשת התקשורת מיקי חיימוביץ' מגיעה הערב (שני) לראיון חשוף בתכנית "פגישה" בכאן 11. בין היתר מדברת חיימוביץ' על הקריירה המצליחה שלה בתקשורת שהגיעה בשיא להגשת המהדורה המרכזית של ערוץ 2, על נושא הקיימות שבוער בה בשנים האחרונות, ועל אימה סימון ז"ל שנפטרה לפני כחודשיים.
"בימים האחרונים כשהחשש מהיום האחרון החל להתגבר, הבנתי דבר אחד ברור", הקריא המראיין רוני קובן מתוך ההספד של חיימוביץ' לאימה. "כשתלכי מאיתנו, תלך גם האישה שאהבה אותי יותר משאי-פעם יאהבו."
 
חיימוביץ' החלה לבכות למשמע ההספד, ואמרה לקובן: "עד היום האחרון בבית החולים. היא הסתכלה עליי ואמרה, איזו יפה את, איזו מקסימה את, כאילו זה משהו שבתוך כל הדמנציה והכל, זה היה שם."
 מיקי חיימוביץ' אצל רוני קובן (קרדיט כאן 11)
"היא הבן אדם שקיבל אותי הכי כמו שאני", המשיכה חיימוביץ' עם דמעות בעיניה. "זכיתי. אני זוכרת שכתבתי את ההספד ואמרתי לעצמי, זו כל אמא. אבל לא, זה לא כל אמא. אני זכיתי".
חיימוביץ' כיהנה שנתיים כחברת כנסת, מ-2019 עד 2021, ואז החלה לשמש כיושבת ראש הוועד המנהל של מרכז השל לקיימות. לקראת סוף 2022 החלה להגיש תוכנית ברדיו תל אביב עם דניאלה לונדון-דקל. כיום היא נמצאת בזוגיות עם המוזיקאי עדי רנרט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראית בת 16 (ל"ת)
    אדי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור