כסף וצרכנות

כדאי לכם לעבוד שם? קבוצת לוריאל מקבלת תואר יוקרתי

קבוצת לוריאל הוגדרה כחברה שיוויונית מבחינה מגדרית על ידי מגזין בלומברג. המגזין העניק לחברה את התואר לאחר שנבדקה בכ-5 תחומים שונים
מערכת ice | 
אלי שגיב לוריאל (צילום יחצ)
קבוצת לוריאל הוכרה ע"י מדד בלומברג היוקרתי לשיוויון מגדרי לשנת 2023, על יצירת סביבה עבודה מכלילה ושיוויונית מבחינה מגדרית. מדד זו בודק שיוויון מגדרי ב- 5 תחומים: מנהיגות וטאלנטים עתידיים, שכר שווה ושיוויון מגדרי בשכר, תרבות ארגונית מכלילה, מדיניות למניעת הטרדה מינית ומיתוג מעסיק חיצוני.
קבוצת לוריאל היא אחת מ- 484 חברות בכ- 45 מדינות הנכללות במדד לשנת 2023. המדד עוקב אחר הביצועים של חברות ציבוריות המחויבות לשקיפות וולונטרית בדיווח נתוני המגדר שלהן.
 
כחלק ממדיניות הגיוון וההכללה של החברה גם בישראל, מקפידה לוריאל על ייצוג שיוויוני של נשים בתפקידי ניהול והנהלה בכירה וכן על אי קיומם של פערי שכר בין גברים ונשים המבצעים תפקיד זהה.
אלי שגיב, מנכ"ל קבוצת לוריאל ישראל, אמר:  "אנו מאמינים בייצוג של כל המגדרים, חיזוק התרבות המכילה בארגון, הצעת תמיכה מקיפה להורים, והצעת הכשרות מיוחדות לנשים בעמדות מנהיגות – כל אלו הם אבני בניין מרכזיות למימוש החזון שלנו: תרבות ארגונית מכילה ומשגשגת המייצרת יתרון תחרותי אמיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה