מינויים

רוני ודנאי מונתה לעורכת הראשית של מגזין "את"

אחרי תשע שנים בתפקיד העורכת הראשית של מגזין "את", עדי עוז מודיעה על פרישה מהתפקיד (ומהתקשורת). את עוז תחליף רוני ודנאי, עורכת המשנה של המגזין בחמש השנים האחרונות
מערכת ice | 
רוני ודנאי (צילום אלונה הירש)
עדי עוז, העורכת הראשית של מגזין "את" בתשע השנים האחרונות, הודיעה על פרישתה מהתפקיד (ומעולם התקשורת), לטובת המגזר השלישי, שם תיכנס לתפקיד מנכ"לית עמותת "הופ סנטר", העוסקת בשיקום תעסוקתי של שורדות זנות.  
עורכת המשנה של "את" בחמש השנים האחרונות, רוני ודנאי, תקודם לתפקיד העורכת הראשית, כאשר גילוי אפריל 23' של המגזין יהיה הגיליון האחרון בעריכת עוז.
 
עדי עוז מסרה: "אחרי תשע שנים כעורכת ראשית של מגזין 'את', ואחרי 29 שנים בעולם התקשורת, אני עוזבת את העיתונות, לפחות לעת עתה, ועוברת למגזר השלישי. באמצע אפריל אתחיל תפקיד חדש, כמנכ"לית עמותת הופ שנטר. זו עמותה מקדימה שעוסקת בשיקום תעסוקתי לשורדות זנות, ובין היתר מחזיקה מותג שנקרא 'KitePride', מותג תיקים שנעשים בעבודת יד מבדי מצנחים ממחוזרים על ידי שורדות זנות... אני מאחלת לרוני הצלחה גדולה ובטוחה שהיא תיקח את אתר מגזין 'את' לפסגות חדשות".
רוני ודנאי הודתה: "זאת הייתה זכות ענקית לעבוד לצד עדי בחמש השנים האחרונות, מאחלת לה המון בהצלחה ומתרגשת מההזדמנות לקחת את 'את' למחוזות חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה