מינויים

כוח נשי: מגדל ביטוח מודיעה על שורה של מינויים וקידומים

על רקע יום האישה הבינלאומי בחברת מגדל ביטוח מודיעים היום (רביעי) על שורה של מינויים וקידומים של שש מעובדות החברה
מערכת ice |  1
סיגל קליינשטרן (צילום גל חרמוני)
על רקע יום האישה הבינלאומי שחל היום (רביעי), במגדל ביטוח מודיעה על שורה של מינויים חדשים בחטיבות הלקוחות וערוצי ההפצה, השירות וההשקעות.
חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה
ליאת גליק גילרן תמונה למנהלת מכירות ארצי חא"ט ופיננסים. ב-4 השנים האחרונות ניהלה ליאת את מכירות חא"ט ופיננסים במרחב ירושלים.
אתי צעירי תמונה למנהלת אירועים ותמריצים. צעירי עובדת במגדל מזה 15 שנים בתחום האירועים והייתה שותפה לניהול הפעילות בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה.
חן גוברין מונתה לתפקיד מנהלת יוניט במרחב מרכז. גוברין עובדת במגדל מזה כ-7.5 שנים והחלה את תפקידה בחברה כמפקחת רכישה במרחב.
 
חטיבת ההשקעות
טליה לויברג מונתה לתפקיד מנהלת חדר מסחר עמיתים בחטיבת ההשקעות. לויברג בעלת ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום הפיננסי, מתוכן 12 שנות במגדל ביטוח.
חטיבת השירות
שני גרשון מונתה למנהלת מחלקת מוקדי פתח תקווה. בארבע השנים האחרונות ניהלה את צוות המדריכים וצוות האחמשים.
שרונה שרעבי מונתה למנהלת מחלקת חווית לקוח ויחידות מקצועיות. שרעבי החלה את דרכה במוקד השרות לפני כ-17 שנה והתקדמה בסולם התפקידים.
סיגל קליינשטרן, המשנה למנכ"ל ומנהלת תחום משאבי אנוש במגדל ביטוח, מסרה: "אני שמחה להכריז על שורה ארוכה של מינויי נשים מתוך החברה לתפקידים מרכזיים ומשמעותיים. מינויים אלה עולים בקנה אחד עם אסטרטגיית התרבות הארגונית במגדל ביטוח, הרואה ערך מרכזי בחיזוק החברה מבפנים וקידום מנהלות ומנהלים מוכשרים מתוך הארגון. בפרט, כחברה אשר כ-80% מעובדיה הן נשים, המהוות גם כ-65% מההנהלה המורחבת של החברה, אני גאה במיוחד במינויים אלה ואין לי ספק כי שלל המנהלות המוכשרות יעשו את תפקידיהן במקצועיות ועל הצד הטוב ביותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם פיטרשו ? (ל"ת)
    טושטוש 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור