תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 תוקף: "למשפחות השכולות אין מונופול על השכול"

יאיר שרקי, כתב חדשות 12, צייץ מחדש את הציוץ בו תקף את מכתב המשפחות השכולות בדרישה שלא יגיעו נציגי ממשלה לטקסי הזיכרון וטען: "זה היה נכון בשנה שעברה ונכון גם השנה". רני רהב הגיב: "הפעם טעית ובגדול, הגיע הזמן שאלה שלא עומדים דום לזכרם לא יופיעו ביום קדוש זה"
מערכת ice |  8
יאיר שרקי (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
כתב חדשות 12, יאיר שרקי, התייחס לדרישת המשפחות השכולות שנציגי הממשלה לא יגיעו לטקסי הזיכרון לאהוביהם שנרצחו על ידי מחבלים או נפלו בקרב, כאשר טען שלמשפחות השכולות אין מונופול על האבל, מה שגרם לאיש יחסי הציבור, רני רהב, להגיב לו ולטעון שהוא טועה.
כזכור, בשנה שעברה הגיב שרקי למכתב עליו חתמו משפחות שכולות בקריאה לאנשי הממשלה הקודמת (ממשלת בנט-לפיד) שלא להגיע לטקסי הזיכרון של קרוביהם שנרצחו, וכתב כך: "אפילו למשפחות שכולות, יקרות מאוד, אין מונופול על השכול של משפחות אחרות. הטרור לא מבחין בינינו, ובקרב אלו ששילמו ביקר מכל, אפשר למצוא ייצוג לכל עמדה שהיא בכל קצה פוליטי. על כל משפחה שחתמה יש לפחות משפחה אחרת שמעוניינת ודורשת השתתפות של חברי ממשלת ישראל (כל ממשלה) בטקסים הממלכתיים".
 
שרקי צייץ כעת מחדש את אותם דברים וכתב כך: "זה היה נכון בשנה שעברה ונכון גם השנה. לאיש, יקר ככל שיהיה, אין מונופול על השכול של האחר. והשרים לא מייצגים את עצמם בטקסים הממלכתיים אלא את המדינה עבורה לחמו הנופלים".
על כך הגיב איש יחסי הציבור רני רהב: "יאיר יקר! זכותך כמובן לחשוב אחרת! אבל לא יעלה על הדעת ששר או שרה שלא שירתו בצבא או לא עשו שירות לאומי ייצגו את ממשלת ישראל בבתי הקברות הצבאיים! אתה חייב להבין בעבר זה היה שר אחד הרב ליצמן מחר היו אמורים להגיע 12. יש גבול לחרפה! ונכון אהבנו את ליצמן ונכון על פי חדשות 12 גילינו מיהו אותו שר השיכון גילינו בזכות חדשות 12 מה הוא עושה כל שנה לעובדיו ב-1 ליולי! ואישיות כמוהו או שרים אחרים שלא הלכו להתפלל אלה הלכו לעסקים מה הפריע להם לעשות שירות לאומי! אני בדרך כלל בדעתך הפעם טעית ובגדול. הגיע הזמן שאלה שלא עומדים דום לזכרם לא יופיעו ביום קדוש זה!".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שרקי אתה צודק
    זוכר את השואה 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שרקי אתה צודק ולכל הטיפשים שרקי משפחה שכולה וזכותו להביע את דעתו ואם אין לכם מה לעשות תקראו תהילים, רני רהב גם אלו שלא שרתו וגם מי ששרת במחנה ונבחר להיות מייצג המדינה הוא מייצג את כולנו,גם אותך שאינך רוצה ,בדיוק כמו שאתה מייצג מדינה שלא גרת בה.
    סגור
  • 6.
    תראו הגיבר ש אפילו פאות לא נפגעו ב משפחתו
    Yl 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זכותו של הכתב להביעה דעה אפילו קיצונית ושונה .אבל..כאשר אפילו ציצית לא נפגעה במשך דורות ב משפחתו ורק אכלו ושתו ונהנו מ גבורתם של הנופלים עולה מחשבה אולי שריקי מלקק על מנת לדבל תפקיד אחרת התבונה לא תופסת
    סגור
  • 5.
    שריקי
    ממ 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתה טועה הענק. למשפחות השכולות יש מונופול בזמן זה.חברי הכנסת באים לבתי העלמין שם כואבות המשפחות את כאבן ויש לכבד את רצונם. חייבים לשנות את זה. במקום חרי כנסת יבואו לכבד ולנאום קנ ציני ה"ת בכירים
    סגור
  • 4.
    הבעייה הקודמת.
    אורח 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדוע למתנגדי דמוקרטיה יש להם זכות להיבחר במשטר דמוקרטי.
    סגור
  • 3.
    שרקי
    סש 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למשפחות אין מונופול על השכול , אבל הזכות לבחור את מי שהן רוצות לראות ביום הזיכרון יש ויש . כמה מנוול יכול להיות שר בממשלה שבחייו לא עמד ביום הזיכרון ולא כיבד את המשפחות השכולות . לא הלך לצבא ולא עשה יום מילואים . אתה מדבר על צביעות . תבדוק את עצמך .
    סגור
  • 2.
    הומו שמדבר מהתחת.
    מאיר 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך ערוץ 12 נותן לכל הסוטים במה כדי לפגוע בממשלה
    סגור
  • 1.
    מי אתה תמשיך לציאץ
    אבו שרקה 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אזה זכות יש לך להגיד דברים כאלו על מישפחות השכול מאוד פוגע בנו תיתנצל
    סגור
  • שרקי
    סש 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לך זכות דבור . אל תנסה להגן על משתמטים . ועל בזים לשכול .
    סגור