תקשורת ומדיה

יאיר שרקי בנוקאאוט לדוד ביטן: "בוא נגיד את האמת"

אופוזיציית הימין שהפכה לקואליציית הימין, משלמת ביוקר על ההתבטאויות שלה בזמן הפיגועים אז. שרקי תקף: "אתה חושב שהמחבלים מחווארה מחירים עכשיו חולשה?"
מערכת ice |  2
יאיר שרקי (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)

יו"ר ועדת הכלכלה חבר הכנסת דוד ביטן הגיע היום (ראשון) לאולפן של חמש עם רפי רשף, זמן קצר לאחר הפיגוע בחווארה בו נפצעו מיריות אב ובן. הפיגוע מגיע כזכור שלושה שבועות בלבד אחרי שנרצחו באותו המקום האחים הלל ויגל יניב ז"ל.

לאחר הדיווח באולפן פנה העיתונאי יאיר שרקי לביטן והציג לו את הציוץ של נתניהו לאחר הפיגוע הכפול בבאר שבע: "החולשה של בנט ולפיד עולה בחיי אדם. אחרי שהם הפקירו את הנגב לרע״מ ולתנועה האיסלאמית עכשיו הם מפקירים את חייהם של תושבי הנגב למחבלים איסלאמיים צמאי דם." כתב אז נתניהו.
"אתה חושב שהמחבלים מחווארה מחירים עכשיו חולשה?" שאל שרקי. ביטן ענה כי הכל נובע משנאת יהודים ולא מממשלה כזו או אחרת, ולדבריו אי-אפשר להאשים את נתניהו במצב הביטחוני, כמו שלא היה אפשר להאשים את בנט ולפיד. מה שכן, לדבריו, היה אפשר להאשים אותם בחולשה מול הטרור.
 



"צריך להיות חזקים, ולא חושב שמערכת הביטחון לא חזקה מולם היום", אמר ביטן והוסיף, "נתניהו תמיד הוכיח את עצמו שבמלחמה בטרור הוא יודע לעבוד. זה לא דבר חדש, אבל אתה מצפה שזה יקרה תוך חודש חודשיים?"

שרקי לא קיבל את הדברים ותקף: "למה לא להגיד את האמת? שאז זה היה פופוליזם, ובאמת הטרור הרצחני שמונע משנאת יהודים רוצה לרצוח בנו כשיש שלטון גם מימין וגם משמאל, ואתם עשיתם פוליטיקה על הדם, ועכשיו זה מתנקם בכם זאת האמת".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שרקי תמיד היה אמיץ
    גבי ל. 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרקי אדם אמיץ מביט לשחור בעיניים של כל עלובי הנפש באלו שמתיימרים להיות ימין כאילו של זבוטינסקי ועושים ההפך הגמור אבל בדרך הורסים את המדינה
    סגור
  • 1.
    אמת של שרקי
    שייקה 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שאולי מחר תצא אחרת מהארון...
    סגור