תקשורת ומדיה

עיתונאי כאן 11 תוקף: "רקדו על הדם והתגלו כחלשים ורופסים"

עקיבא נוביק לא מבין מה ההבדל בין ממשלת בנט-לפיד לממשלת נתניהו, חוץ מזה שהימין רקד על הדם בממשלה הקודמת: "האם באמת מורגש עכשיו שינוי בישראל?"
מערכת ice |  5
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)
75 ימים עברו מאז הקמת ממשלת נתניהו השישית, אולי הימנית ביותר בתולדות המדינה. עיתונאי ומגיש כאן 11 עקיבא נוביק סיכם את התקופה הזו, בעיקר את אכזבתו מממשלת ה"ימין ימין".
"ההבטחה המרכזית של הממשלה היתה הביטחון האישי והלאומי, וזה גם הכישלון הכי גדול שלה." כתב נוביק בטורו השבועי בעלון השבת 'שביעי'. "התגובה לטרור זהה לחלוטין לממשלה הקודמת, אבל המשטרה בהליכי פירוק והשר הממונה לא שולט באירוע. לא שיפרו את הביטחון, לא נאבקים בפשיעה הערבית. סתם רקדו על הדם בימי הממשלה הקודמת, וברגע האמת מתגלים כחלשים ורופסים".
 
נוביק תקף גם על הריסות המאחזים ביהודה ושומרון, בנוהל לא שונה מממשלת בנט-לפיד, אי-החלת הריבונות שהובטחה, וכמובן סיפור חאן אל-אחמר שעדיין עומד על תילו.
עוד מעלה נוביק בטורו ב'שביעי' את המצב הכלכלי ואת הקמפיין של ראשו של מנסור עבאס בממשלת בנט-לפיד: "קשה לתלות את המצב הכלכלי בממשלה כשהעולם בכזה סחרור, אבל אז נזכרים בקמפיין המטורלל שהיה פה לפני שנה וטען כי בנט ולפיד מחריבים את המשק ונותנים עשרות מיליארדים לאחים המוסלמים. ובכן, הממשלה החליטה להעביר את אותם מיליארדים."
לסיום כתב, "לא תמכתי בזמן אמת בבנט, ובצדק הענישו הבוחרים את מי ששיקר להם. אבל עם יד על הלב, האם הממשלה שלו הייתה באמת כה מסוכנת? האם באמת מורגש עכשיו שינוי בישראל?"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חבל על הכסף
    נוביק בטלן 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא עושה כלום
    סגור
  • 3.
    ברור שמורגש שינוי. זו הפעם הראשונה בתולדות המדינה
    גרשון גרשייגץ 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שקיימת תחושה וידיעה ברורה שמדינת ישראל עומדת בפני פירוק וכיבוש. זוהי מתנתו של ביבי נתניהו למדינת ישראל ולציונות, הללויה. . . .
    סגור
  • 2.
    נוביק קופי פייסט רופס למי שמצמידים אותו להגיש איתו/ה. (ל"ת)
    איש ללא דעה 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אנחנו עושים רפורמה מר נוביק ליצן שמאלן (ל"ת)
    ניר 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • אתה בעצמך ליצן
    יוסל 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הבטחתם משליות בנגב, הבטחתם הורדת יוקר מחיה, הבטחתם טיפול במחירי הדיור ובמקום זה מחוקקים חוקים שמגדילים תקציב איפור לאשא ראש ממשלה, הגדלת מספר עובדי המשק בבית ראש ממשלה, תקציב שיפוץ בשני בתי ראש הממשלה. לא עשיתם דבר מהבטחת הבחירות ובפועל סוגדים אתם לעגל הזהב מתוך בורות ונבערות.
    סגור