בארץ

דוד ביטן: הרפורמה תגמור לליכוד את הקריירה

בראיון לרפי רשף, אמר חבר הכנסת כי יש לפחות "חמישה" חברי ליכוד שמתנגדים לרפורמה במתכונתה הנוכחית ובעד עצירת החקיקה
מערכת ice |  2
דוד ביטן, יריב לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

חבר הכנסת דוד ביטן (ליכוד) הזהיר היום (ראשון) כי אם החשש בנוגע להשלכות הכלכליות סביב הרפורמה המשפטית יתגשמו, זה יהיה סופו של מפלגת הליכוד. 

"אם נבואות הזעם יוכחו כנכונות, הליכוד גמר את הקריירה", אמר ביטן בריאיון ל"חמש עם רפי רשף". חבר הכנסת אמר בנוסף כי יש לפחות "חמישה" חברי כנסת שמתנגדים לרפורמה במתכונתה הנוכחית וקוראים לעצירת החקיקה. 
 


ביטן יצא גם נגד חברו למפלגה, שר המשפטים יריב לוין, כאשר אמר: "אני מצפה מיריב לוין להתייחס לקולות האחרים בליכוד שרוצים לדבר על הרפורמה. אנחנו לא בדיקטטורה של לוין".

על רקע הרפורמה המשפטית, ההפגנות, המחאות, והקרע הגדול שנוצר בין החלקים בישראל בתקופה האחרונה, בסוף השבוע האחרון החליטו במחנה הימין לצאת בקמפיין משותף לארגוני הימין, בעד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט ושינויי החקיקה הצפויים, לדבריהם. 
בין היתר מתכוונים בארגוני הימין השונים לארגן הפגנות תמיכה ומיצגים בעד הרפורמה בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, להביא מומחים מטעמם שיסבירו על המתווה בכלי התקשורת ובפנאלים השונים, לצאת בפרסומים על גבי שלטי חוצות ובעיתונות, ועוד.
לדברי המארגנים: "בחודשיים האחרונים השמאל והתקשורת השתלטו על המרחב הציבורי והטמיעו טרמינולוגיה של ׳דיקטטורה׳ ו׳הפיכה משטרית׳ על אף שמדובר בתיקון המצב המעוות הנוהג כיום והחזרת הכוח לעם. החלטנו לצאת במסע הסברה בעד הרפורמה המשפטית על מנת להרגיע את המודאגים ולומר באופן ברור: אין בהפחדות השמאל האנרכיסטי שמץ של אמת. הרפורמה טובה לישראל!". 
בין הארגונים שלוקחים חלק בקמפיין: תקומה 23, רגבים, ישראל שלי, החזית לשחרור דרום תל אביב, פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות, ארגון לביא, לוחמים למען צה"ל, בת חורין וארגונים נוספים.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנגו
    אברהם???? 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוד אני מאד מקווה שבפריימרס הבא יהיה שונה מאד ויכנסו אנשים שרוצים לעבוד ולא לההביר ביקורת
    סגור
  • 1.
    דויד ביטן לא רק הליכוד יגמור בקריירה מדינת ישראל תעלם
    ייייייישששששש 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה המצב, האיראנים, חיזבללה וחמאס מחכים בשקט ונותנים לביבי לחסל את מדינת ישראל
    סגור