בארץ

עיתונאי מוכר נפצע קשה בפניו ממכת"זית: 16 פצועים במחאה בת"א

העיתונאי שחר גינוסר סובל משבר בארובת העין עקב פגיעת זרם המכת"זית ישירות בראשו. 15 מפגינים נוספים הגיעו למיון איכילוב, בהם עוד אדם שנפגע קשה בעינו
מערכת ice |  3
מחאה באילון לאחר הדחת אשד (צילום דוברות משטרת ישראל)
בנאומו של מפקד מחוז ת"א ניצב עמי אשד אמר אמש כי "יכולנו לפנות את אילון תוך דקות במחיר של שבירת ראשים וריסוק עצמות, יכולנו למלא את המיון באיכילוב בסוף כל הפגנה". לאור תוצאות ההפגנה הספונטנית אמש בתל-אביב אותה לא ניהל ניצב אשד, נראה כי התוצאות לא היו רחוקות מכך.
בליל אמש הגיעו למיון בבית החולים איכילוב 16 מפגינים שסבלו מחבלות שונות, רובם שוחררו במהלך הלילה אך חלקם נותרו להשגחה. שניים ממשתתפי ההפגנה בנתיבי אילון אושפזו עם פגיעות בעיניים כתוצאה מזרם המכת"זית שפגע ישירות בראשם. זאת, למרות שלפי נהלי המשטרה אין לכוון את הזרם ישירות לראש.
 
אחד מאלה שנפצעו קשה בפניהם הוא העיתונאי שחר גינוסר שסובל משבר בארובת העין ובאפו. לדברי גינוסר שאיבד את הכרתו בעקבות הפגיעה, הוא רק עמד בשולי הכביש.
 
בהפגנה אמש בתל אביב ירדו המפגינים עם דגלים ושלטים אל נתיבי איילון וחסמו את הכביש משני הכיוונים, ובנוסף הדליקו אבוקות ומדורות על הכביש ואף הניחו לבנים. עקב כך נעצרה התנועה למשך כחמש שעות. כוחות שיטור, כולל פרשים ומכת"זיות הגיעו במטרה לפנות את המפגינים.
 
חסימות והפגנות התקיימו ב-40 מוקדים נוספים ברחבי הארץ ובהם רחבת המשביר שבירושלים, מרכז חורב שבחיפה, במרכז המורים שבבאר-שבע ובכביש 443 בכניסה למודיעין ובצומת נהלל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עד מתי אדוני עד מתי רשעים יעלוזו
    רק בכוח 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזק את השוטרים שסוף כל סוף התעוררו לשמר את הסדר במדינה- זה תפקידה של משטרת ישראל לדכא את הרשעים שהורסים את המדינה !
    סגור
  • 2.
    טוב מאד, אנרכיסטים תריכים לחטוף חזק כמו בכל מקום בעולם (ל"ת)
    ראובן 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן
    רפאל 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נקווה ליותר תקיפות מצד המשטרה מפגנים נמאסתםםםם
    סגור