בארץ

כך עושים את זה: לוריאל מציינת את "יום האזרחות הטובה"

עובדים ומנהלים בלוריאל יצאו למוקדים רבים ברחבי הארץ כדי להתנדב לכבוד "יום האזרחות הטובה, זו השנה ה-13. המשתתפים ביקרו במתקני אריזת מזון, מחלקות טיפול אונקולוגיות, מרכזי יום לקשיש ועוד
מערכת ice | 
עובדי לוריאל מתנדבים (צילום רמי ועזרא לוי)
זו השנה ה-13 ברציפות, מאות מנהלים ועובדים של חברת לוריאל יצאו להתנדב בעשרה מורדים ברחבי הארץ למען את הקהילה. היציאה להתנדבות התקיימה כחלק מ"יום האזרחות הטובה", אותה החברה מציינת מדי שנה.
הפעילויות השונות במוקדים התקיימו משעות הבוקר המוקדמות וכללו את כל עובדי החברה מהמטה והמרכז הלוגיסטי בקיסריה. העובדים הקדישו את כל יום העבודה שלהם לטובת התנדבות משמעותית למען הקהילה, בערים רמת גן, בני ברק, נתניה, הכפר הירוק ועוד.
 
חלק מהמוקדים כללו הענקת טיפולי ביוטי מפנקים למתמודדות עם סרטן בתל השומר ובמרכז השיקומי בית לוינשטיין, פעילות פנאי משותפת והפגת בדידות במרכז יום לקשיש בנתניה, אריזת חבילות מזון לנזקקים במרכז חלוקת המזון "נתינה" בנתניה גם כן, פעילות יצירה ופנאי במשפחתון "צבעוני" בכפר הירוק ועוד.
אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, סיכם את היום באירוע מיוחד לעובדים המתנדבים ואמר: "זו זכות עצומה לעצור את השוטף שלנו ולהתנדב למען האחר. לא רק ביום הזה, אלא לאורך השנה כולה, אנו מאפשרים לעובדים שלנו להתנדב על חשבון שעות העבודה ולתרום לקהילות שסביבנו. חברה מצליחה נמדדת לא רק בביצועים העסקיים שלה אלא גם באימפקט החברתי והסביבתי שהיא מייצרת סביבה, מרכיב מרכזי בייעוד והחזון של לוריאל לייצר יופי שמניע עולם יפה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה