מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: אושר כהן נחלש בפסגה, נועה קירל חוזרת להראות נוכחות

הדירוג השבועי של האומנים הכי מושמעים ביוטיוב כבר פה, אך עם שינויים מינוריים מאוד. אושר כהן ממשיך לככב בפסגה, אף שהוא נחלש, ונועה קירל עושה קאמבק עם "פרובוקטיבית"
מערכת ice | 
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל, unsplash)
הדירוג השבועי של האומנים הכי מושמעים ביוטיוב כבר פה, אך עם שינויים מינוריים מאוד. אושר כהן והשיר "אהבה" ממשיכים לככב במקום הראשון במצעד הלהיטים, אך הפעם 975 אלף צפיות לעומת מיליון בשבוע שעבר. שיתוף הפעולה בין עדן חסון ודולי ופן, "לאהוב אותך כל יום" נמצא שוב במקום השני עם 908 אלף האזנות.

נס וסטילה עם הלהיט "תיק קטן" נמצאים במקום השלישי עם 769 אלף האזנות, ונועה קירל חוזרת לרשימה, הפעם במקום הרביעי ו-719 אלף האזנות לשיר "פרובוקטיבית". אייל גולן והשיר "עטלף עיוור" סוגרים את החמישייה עם 667 אלף צפיות.
 
ברשימת האומנים המואזנים ביותר בלפטפורמה נמצא את אייל גולן שוב בטופ עם 5.85 מיליון צפיות. עומר אדם נמצא שוב במקום השני עם 3.97 מיליון צפיות בסרטונים. אושר כהן שומר על מקומו השלישי עם 3.96 מיליון האזנות. עדן חסון במקום הרביעי עם 2.81 מיליון צפיות ופאר טסי סוגר את החמישייה עם 2.61 מיליון האזנות. הפעם שוב אין אישה בחמישייה הפותחת, אך אודיה ועדן בן זקן מחזיקות במקום השישי והשביעי ברשימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה