רייטינג

רייטינג: חתונה ממבט ראשון מול האח הגדול - מי ניצח?

חתונה ממבט ראשון ניצחה את האח הגדול, לאחר שהשיגה נתון רייטינג של 14% לעומת 12.3%, עם הבדל של 17 אלף צופים בין שתי התכניות
מערכת ice |  1
חתונה ממבט ראשון, האח הגדול (צילום מסך קשת 12, מסך רשת 13)
נתוני הרייטינג של אתמול (חמישי) הראו את שתי הזכייניות הגדולות קשת ורשת גורפות מספרים יפים, כאשר "חתונמי" ניצחה את "האח הגדול" בקרב על פסגת הפריים טיים. למספרים נגיע בסוף, אך קודם נתחיל מרצועת הבוקר, שם "חדשות הבוקר" של קשת הביסה את "העולם הבוקר" של רשת, עם נתון רייטינג גבוה פי שלוש.
ברצועת הפרה טיים, אין חדש תחת השמש, כאשר קשת משתלטת על חמשת המקומות הראשונים, עם הנציגות הקבועות "תכנית חיסכון", "שש עם" ו-"חמש עם" בשלושת המקומות הראשונים. הצינור של של רשת ו"שבע בערב" של ערוץ 14 משלימות את רשימת המובילות.

ברצועת מהדורות החדשות, זו של קשת נמצאת גבוה בפסגה ולא מתחרים עם רייטינג של 13.8%. חדשות 13 ניצחו את חדשות 14 בקרב צמוד על המקום השני, עם נתון של 7% לעומת 6.7%.

 
ברצועת הפריים טיים, חתונה ממבט ראשון ניצחה כאמור את האח הגדול, לאחר שהשיגה נתון רייטינג של 14% לעומת 12.3%, עם הבדל של 17 אלף צופים בין שתי התכניות. "אולפן חמישי" של ערוץ 14 השיג נתון של 6%, עם 144 אלף צופים.

ברצועת הלייט נייט, בקשת שידרו מבזק חדשות מיוחד שעקב אחרי "ליל ההתנגדות", אשר השיג נתון רייטינג של 5.5%. "אח לילה" נתן ניצחון לרשת ברצועת השידור הזו, עם נתון של 6.3%.


תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה דוחפים את סתיו בכל כתבה אין עוד דירים בלעדיה בושה ל (ל"ת)
    רן 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור