ויראלי

עדן פינס מאוהבת: "מה זה יהודי או נוצרי? הוא צדיק"

עדן פינס חושפת פרטים נוספים על בן הזוג הכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן, במהלך הצילומים לקולקציית עדיקה: "אין עוד גבר כזה בעולם, הוא בא לקראתי ומראה נכונות בכל מה שקשור לדת"
מערכת ice |  3
עדן פינס (צילום עדיקה)
כחודש וחצי אחרי שחשפה את הזוגיות החדשה שלה עם שחקן הכדורגל ממוצא נורבגי מתיאס נורמן, חושפת הדוגמנית עדן פינס עוד טפח על היחסים ואומרת על החבר: "אין עוד גבר כזה בעולם".
בריאיון ל"ישראל היום" על סט הצילומים לקולקציית החגים של מותג האופנה ADIKA, אומרת עדן פינס על בן הזוג, המשחק בימים אלה בקבוצת הרוסית דינמו מוסקבה: "חשבתי לעשות רילוקיישן, אבל זו המדינה שלי. קשה לי״.
 
על התמיהות לאור העובדה שבן זוגה אינו בן דתה, השיבה פינס: "מה אנחנו בסוף? אנחנו נשמות. מה זה יהודי? נוצרי? בסוף הקב"ה רוצה שנגיע לאותה משבצת וכולנו נהיה ביחד אחד עם השני. הוא צדיק בן צדיקים. הוא בא לקראתי ומראה נכונות בכל מה שקשור לדת".
בראיון קודם סיפרה פינס כי השניים הכירו באינסטגרם: "הוא שלח לי הודעה ולא ידעתי מי זה, פשוט זה היה נראה לי מהמם, איך שהוא ההודעה שלו קפצה לי והוא ידע איך לתפוס אותי. אמרתי שאני חייבת להבין מה הסיטואציה של הבחור הזה. יש לו אופי ישראלי, בווייבים הוא ממש ישראלי עם ניחוח אירופאי, נקרא לזה ככה".

עדן פינס לעדיקה (צילום: אדן פז)
אתמול הפתיעה עדן פינס במהלך הצילומים, כשהתלתלים המפורסמים על ראשה נעלמו - הדוגמנית הצטלמה בקונספט של פיות מהאגדות, עם פאה מיוחדת שחבשה. כזכור, לאחרונה השיקה עדיקה  את מותג בגדי הים החדש של הפרזנטורית שלה עדן פינס, העונה לשם "פיפיקיני", פרי יצירתה. המותג יימכר בבלעדיות באתר עדיקה ובסניפי הרשת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בר מינן שתגיעי למלעה יראו לך מה זה להיות באותה משבצת תת
    יובל 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השם ישמור
    סגור
  • 2.
    ג'וי טמא
    חיים 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ג'וי מסריח טמא חסר יהודים מה זה ההתבוללות הזו
    סגור
  • 1.
    תעשי מה שבא לך אבל יש לו עורלה בסוף תמצאי טמבל יהודי (ל"ת)
    דותן 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור