מינויים

ישראל תשלח להקת בובות לאירוויזיון? המתמודדים המפתיעים נחשפים

רד בנד בדרך לתחרות? בווידאו שעלה לרשת, הסולן רד אורבך אמר: "אוקיי כולם , הכרזה מרד בנד - כולנו יודעים שאלו ימים חשוכים. אתם מבינים על מה אני מדבר, יש קרע בעם ורק בחור אחד יתקן את זה - הבחור הזה. זה נכון, החלטתי לחבר את המדינה יחד שוב"
מערכת ice | 
אירוויזיון (צילום shutterstock)
העונה החדשה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12 תצא בקרוב לדרך ומתמודדים מפתיעים ביותר עומדים להשתתף בניסיון להשיג את הכרטיס לייצוג ישראל בתחרות הבינלאומית. רד בנד פרסמו היום (שישי) באינסטגרם הרשמי וידאו שמבשר כי הם יתחרו על הזכות מתוך רצון לעשות לתקן את הקרע בעם, לדבריהם.
הסולן רד אורבך אמר: "אוקיי כולם , הכרזה מרד בנד - כולנו יודעים שאלו ימים חשוכים. אתם מבינים על מה אני מדבר, יש קרע בעם ורק בחור אחד יתקן את זה - הבחור הזה. זה נכון, החלטתי לחבר את המדינה יחד שוב".
 
עוד הוא הסביר: "החלטתי לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון! מסתבר שבשביל לעשות את זה אני צריך לנצח בתחרות שירה וזה בדיוק מה שאני הולך לעשות. רד בנד מגיעים ל'הכוכב הבא לאירוויזיון' בייבי!"
בעונה החדשה, הזמר עדן חסון יצטרף לצוות השופטים שכולל את שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי, אסף אמדורסקי ורן דנקר בפאנל השופטים שינסה לאתר יחד עם הקהל בבית את הנציג הבא של ישראל לתחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה