טלוויזיה

נועה קירל בחוץ? זה השופט החדש בפאנל "הכוכב הבא"

קשת 12 הזירה לאחרונה לידיה את הזיכיון לשליחת הנציג הבא לאירוויזיון אחרי שנתיים של הפסקה, וכעת מכריזים על הפנים החדשות בשולחן השופטים
שירה יום טוב | 
שופטי ומנחי הכוכב הבא (צילום קשת 12)
בקשת 12 מודיעים הבוקר על הצלע שתשלים את פאנל השופטים לקראת עונת הכוכב הבא לאירוויזיון 2024. הליהוק החדש מתרחש אחרי שנינט טייב בחרה לפרוש מפאנל הכוכב הבא לאחר שתי עונות, ובזמן שהשמועות דווקא מצביעות על נועה קירל כשופטת הבאה בשולחן.
מי שנבחר באופן רשמי הוא הזמר והיוצר עדן חסון שמצטרף לצוות שופטי "הכוכב הבא" וישפוט בעונה הבאה. מדובר בעונה העשירית של התוכנית בקשת והוא ישפוט לצד שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי, אסף אמדורסקי ורן דנקר. 
השנה לאחר שנתיים של הפסקה, צוות השופטים יהיה אמון על בחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2024 שיתקיים בשבדיה.
חסון הוא מהזמרים המוכרים והמצליחים בישראל שהשירים שלו כובשים את המצעדים. זכה בפרס מלחין השנה של אקו״ם, על יצירותיו הרבות, כתב עשרות להיטים לעצמו ולזמרים נוספים שכבשו את המקום הראשון במצעדים. בשנה החולפת הוכתר לאומן הישראלי הכי מושמע ב"אפל מיוזיק" וב"ספוטיפיי", כבש את פארק הירקון ורק לאחרונה הופיע שלושה ימים רצוף בהיכל מנורה מול עשרות אלפי אנשים. 
 
"הכוכב הבא" שומרת על מעמדה כריאליטי המוסיקה המוביל בישראל גם בעונתה התשיעית עם ממוצע רייטינג של 16.6%. בין הכוכבים שיצאו מהתוכנית בשנים האחרונות: אליאב זוהר, תמיר גרינברג, ואלרי חמאתי, שי המבר, נטע ברזילי, יהונתן מרגי, אלה לי להב, עדן אלנה, רביב כנר ורבים אחרים שהפכו לאמנים מובילים ומוכרים בישראל. כל זוכי התוכנית שייצגו את ישראל באירוויזיון העפילו לשלב הגמר כאשר המטרה תהיה לשחזר שוב את השיא עם הזכייה של ברזילי בשנת 2018.  
את העונה ינחו רותם סלע ואסי עזר והיא צפויה לעלות בהמשך השנה בקשת 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה