טלוויזיה

איתי לוי חושף: האם נועה קירל בדרך לכוכב הבא?

הזמר איתי לוי חושף שבהפקת "הכוכב הבא" שוקלים לצרף את הכוכבת לשולחן השופטים וטוען כי היא ראויה לכך
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)

האם נועה קירל בדרך לשלב הבא בקריירה העשירה שלה? יתכן מאד, בראיון שערך הזמר ואחד משופטי הריאליטי של קשת איתי לוי בYNET אצל רן בוקר, חשף הזמר שבהפקת התוכנית שוקלים לצרף את הזמרת הצעירה לשולחן שופטי התוכנית.

לטענת לוי הכוכבת הישראלית שייצגה את המדינה באירוויזיון האחרון וסיימה במקום השלישי יכולה להצטרף לשולחן השופטים: "שמעתי על זה, לדעתי יש לה המון מה לתת, היא מאד מאד כישרונית, זה היה מטורף לראות את הילדה המוכשרת הזו שרוקדת ושרה מגיל אפס ואין ראויה ממנה לשבת בפאנל של הכוכב".
כזכור, תוכנית הריאליטי תחזור בקרוב לשנה ה-20 שלה ולראשונה לאחר שנתיים תבחר את הנציג הישראלי לאירוויזיון שייערך בשנה הבאה בשבדיה.
 


הכוכבת הצעירה בת ה-22 ייצגה את ישראל באירוויזיון האחרון שנערך לפני כחודש באנגליה וסיימה במקום השלישי והמכובד עם השיר "יוניקורן" שהפך מאז להיות השיעור המושמע ביותר ברדיו.
 

קירל מתכוננת גם להופעה הקרובה שלה בפארק הירקון שאמורה להיערך בחודש ספטמבר הקרוב ותהיה הפעם השנייה בה תופיע במקום זה

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די מה הקשר בין איתי לוי לאירוויזיון
    שי 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מה ששנוא עלי ששוב חזרו לשיתוף הפעולה בין בחירת נציג לאירוויזיון לכוכב הבא, שיביאו שופטים שמבינים באירוויזיון ולא כאלה שלא ראו שידור אחד של התחרות כמו איתי לוי או אסף אמדורסקי איף!!!!! זה כמו שיהיה תחרות ריקודים וישפטו אנשים שלא יודעים לרקוד!!!!
    סגור