תקשורת ומדיה

אופירה אסייג בלחץ: "זה לא יגרום לך לפתוח את המכנסיים?"

אופירה אסייג התייחסה לפרשיות המין לכאורה של ראשי לשכת עורכי הדין בעבר, אפי נוה ואבי חימי, ושאלה בחשדנות את המועמד לראשות הלשכה, עו"ד עמית בכר, בתקיפות: "איך אתה יכול להבטיח שהכיסא הזה שאתה תשב עליו לא יגרום גם לך ׳לפתוח את המכנסיים׳, סליחה על הבוטות". בכר הגיב: "יש לי כבוד לעצמי, לאשתי ולמשפחה שלי"
תום נחום |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
הבחירות לראשות לשכת עורכי דין זוכות השנה לתשומת לב מיוחדת ומשמעותיות יותר מהרגיל. העזיבה הסוערת של אבי חימי את תפקיד היו"ר, שהובילה לבחירות, ההתמודדות של יו"ר  לשעבר, אפי נוה, שמרימה הרבה גבות, לאור ההסתבכויות שלו בשנים האחרונות וגם הגוון הפוליטי שנכנס לתמונה, כמו מכמעט לכל תחום בחיים שלנו בתקופה הזו, כאשר נוה הוא הפייבוריט של תומכי הרפורמה ועו"ד עמית בכר הוא זה של מתנגדיה, אשר מכהן כראש הלשכה הזמני מאז התפטרותו של חימי.
בתוך כך, במהלך התוכנית אופירה וברקוביץ' בקשת 12 ביום שישי האחרון, אופירה אסייג פנתה לעו"ד עמית בכר שהגיע לאולפן והתייחסה להסתבכויות בפרשיות מין לכאורה של ראשי הלשכה הקודמים, עו"ד אפי נוה ועו"ד אבי חימי, כאשר שאלה את בכר בגסות מסוימת: ״איך אתה יכול להבטיח שהכיסא הזה שאתה תשב עליו לא יגרום גם לך ׳לפתוח את המכנסיים׳, סליחה על הבוטות״
בכר לא נבהל מהשאלה וענה לאופירה אסייג כך: ״בכל עמדה ציבורית אדם צריך להיות זהיר וצנוע, אני לא יכול להבטיח מלבד האישיות שלי והכבוד לעצמי, לאשתי ולמשפחה שלי. יש ברשימה שלי רוב נשי במקומות הריאליים, לנהוג בכבוד לנשים זו דרך בה נהגתי כל החיים שלי״.
המשנה לפרקליט המדינה לשעבר ומייסד הרשות לאיסור הלבנת הון, עו"ד יהודה שפר, הוא לא מחסידיו של נוה והוא דואג להבהיר זאת לעיתים קרובות בחשבון הטוויטר שלו. ביום שני הוא פרסם קליפ מתוך אייטם של חדשות סוף השבוע, בו נוה נחשף כמשתמש בתו נכה של גיסו וחונה בכל מקום הוא רוצה. יש לציין כי תו נכה נועד לשמש את הנכה שמשתמש ברכב בזמן אמת ונוה ככל הידוע בריא לחלוטין.
 
כך כתב שפר: "סרטון טיקטוק המראה את אפי נוה מנצל שלא כדין ובאופן שיטתי תו נכה. רדיפה קטנונית? או הוכחה נוספת שהאיש אינו מכבד חוק ואינו מתאים לתפקיד ראש לשכת עורכי הדין? שפטו בעצמכם!".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי ראוי למקצוע.
    לולה 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירע! תמיד ידעתי שאת גסת רוח.עם פה מכן לסוף העולם.מי את חושבת שאת.ספרית שנתנו לה מיקרופון ובמה כי.יש לה פה זה משצריך כנראה בימינו.כדי להתקדם בחיים.אני בכל אופן בזה לך.ושלא נדבר על הפרטנר שיושב איתך ונובח.
    סגור