משפט

דרמה בבחירות ללשכת עורכי הדין: הסיעה פורשת ותומכת בעמית בכר

סיעת "לשכה אחרת, לכולם!" בראשות עו"ד גיא סרוסי, ושהוקמה כדי לענות על צרכיהם של חברי הקהילה הגאה מתוך לשכת עורכי הדין, פורשת מהמרוץ למועצה הארצית וחוברת לעו"ד עמית בכר לראשות הלשכה. הטיימינג: יום מצעד הגאווה. גם חברת הכנסת לשעבר רויטל סוויד פורשת מהמירוץ למועצה הארצית
מערכת ice | 
עמית בכר וגיא סרוסי (צילום באדיבות המצלם)
פחות משבועיים לבחירות ללשכת עורכי הדין, חיבור ראשון ומשמעותי לעו"ד עמית בכר במירוץ לראשות הלשכה ולמועצה ארצית. סיעת "לשכה אחרת, לכולם!" בראשות עו"ד גיא סרוסי מודיעה היום (חמישי) על פרישתה מהמרוץ למועצה הארצית ותמיכתה בעו"ד עמית בכר לראשות הלשכה ועו"ד ליאור שפירא לראשות מחוז תל אביב. לשכה אחרת, לכולם! ממשיכה לרוץ למחוז ת"א.
סיעת "לשכה אחרת, לכולם!" הוקמה כדי לענות על צרכיהם של חברי הקהילה הגאה מתוך לשכת עורכי הדין. לדברי עו"ד גיא סרוסי, שהקים את הסיעה ועומד בראשותה, "לשכת עורכי הדין וחבריה חייבים לדאוג ללהט״ב ועליהם להעלות את הנושא הזה בסדר העדיפויות. עורכי דין צריכים לדעת לתת מענה לכולם ולכולן, עורכי דין צריכים להעלות על סדר היום המשפטי את הקשיים המשפטיים של הקהילה הגאה ועורכי דין צריכים לסייע לארגונים ולנדרשים סיוע משפטי בקהילה הגאה".
 
בהודעה שנמסרה הבוקר מהסיעה נמסר כי היא "מודיעה על תמיכתה בעו"ד עמית בכר לראשות הלשכה ורשימת "תקווה ללשכה" למועצה הארצית!".
וזהו נוסח ההודעה: "חברות וחברים יקרים, לאורך הדרך נשאלנו אני וחבריי לסיעה מי הוא המועמד בו אנו תומכים לראשות לשכת עורכי הדין? היה ברור שאנחנו נתמוך בראש לשכה, ישר, ערכי ואחד שילחם ללא מורא על הדמוקרטיה ועל זכויותינו! 
אני שמח להודיע כי לשכה אחרת, לכולם! בראשותי, מודיעה על תמיכתה בעו"ד עמית בכר לראשות לשכת עוה"ד ועל הצטרפותנו לרשימת "תקווה ללשכה" למועצה הארצית, ועל תמיכתנו בעו"ד ליאור שפירא לראשות מחוז ת"א.
אני רוצה להודות לעו"ד עמית בכר ולעו"ד ליאור שפירא על האמון ועל הבטחתם לפעול ולקדם את תוכניות העבודה אותן אנו מחויבים להוציא אל הפועל הן בנוגע לנושאים הקשורים לקהילת הלהט"ב והן בנוגע להנגשה של לשכת עוה"ד - לכולם!
סיעת לשכה אחרת, לכולם! ממשיכה להתמודד בכל הכוח בבחירות לוועד מחוז ת"א. אנו מבקשים את תמיכתכם ואמונכם כדי שנוכל לפעול במחוז ובלשכה בכלל להגשים את מטרותינו.
אנו מתכוונים לפעול למענכם, במחוז ת"א תחת הנהגתם של עו"ד ליאור שפירא ועו"ד משה טייב, שעשו ועושים רבות לטובת ציבור עורכי הדין. זו היא שעה לחיבורים למען הדמוקרטיה בישראל ולמען עוה"ד.  תומכים בעמית בכר לראשות לשכת עוה"ד, ברשימת תקווה ללשכה למועצה הארצית, בליאור שפירא לראשות מחוז ת"א ובמחוז ת"א מצביעים לרשימה שלנו - סיעת לשכה אחרת, לכולם!".
בתוך כך, חברת הכנסת לשעבר, רויטל סויד, מודיעה אף היא על פרישה מסיעת "לשכה אחרת" שעמדה בראשותה לבחירות למעוצה הארצית. מתוך 14 המועמדים, פרשו מהמירוץ 11, ועתה נותרו בסיעה: עו"ד נתנאל פרץ, עו"ד ברק נבות ועו"ד יפתח זיידמן.
עורכי דין? הצביעו בסקר הגדול לבחירות ללשכת עורכי הדין
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה