מינויים

דרמה בבחירות ללשכת עורכי הדין: חיזוק משמעותי לאפי נווה

עו"ד אבי ללום מסיר את מועמדותו מהריצה לראשות לשכת עורכי הדין ומעביר את תמיכתו לעו"ד אפי נוה: "נחזיר את כבודם של עורכי הדין ואת מעמדם למקום הראוי"
מערכת ice |  7
אבי ללום ואפי נווה (צילום יחצ)
הבחירות למוסדות לשכת עורכי הדין מתחממות. עו"ד אבי ללום הודיע היום (ראשון) על הסרת מועמדותו מהריצה לראשות לשכת עורכי הדין, העברת תמיכתו לעו"ד אפי נוה ואיחוד כוחות במאבק לראשות הלשכה. עו"ד ללום ימשיך לעמוד בראש רשימת לשכה מקצועית ויהיה שותף מלא לניהול והובלת הלשכה. בכך נשארו המועמדים לראשות הלשכה: מ"מ יו"ר הלשכה עמית בכר שקיבל חיזוק שבוע שעבר עם הצטרפות סיעת גיא סרוסי, אפי נווה עצמו, עו"ד דורון ברזילי וארקדי אליגולאשוילי. הבחירות התקיימו בתאריך ה-20 ביוני.

עו"ד אבי ללום מסר: "לשכת עורכי הדין ניצבת בפני צומת בה עורכי הדין יצטרכו להכריע האם בראשות הלשכה יעמוד עמית בכר שחבר לארגונים קיצוניים והפך את הלשכה לראשונה לגוף פוליטי או להתאחד סביב המועמד המוביל, עו"ד אפי נוה, שיחד נדאג לצרכי הלשכה, ונחזיר את כבודם של עורכי הדין ואת מעמדם למקום הראוי".

עוד המשיך: "לאחר שהגעתי למסקנה שהמשך ההתמודדות שלי תביא לבחירת גוף פוליטי אשר אינו חלק מהלשכה ומתוך אהבה גדולה ללשכת עורכי הדין, אני בוחר בנקודה זו לגלות אחריות ולהסיר את מועמדותי מהריצה לראשות הלשכה במטרה לרכז את התמיכה בעו"ד אפי נוה".
לסיום ביקש: "אני קורא מכאן לעו"ד לדורון ברזילי ועו"ד ארקדי אליגולאשוילי להצטרף אל עו"ד אפי נוה ואלי על מנת שנוביל יחד את הלשכה בשותפות מלאה ונמנע השתלטות של גורמים שרואים בלשכה כלי למטרות פוליטיות ולא יותר". 
 
עו"ד אפי נוה עצמו אמר: "אני מודה לעו"ד אבי ללום על המנהיגות והאחריות שגילה בהחלטה להצטרף ולהוביל יחד את הלשכה. אנחנו עומדים בפני בחירות גורליות ועל כן אני קורא למועמדים הנוספים לגלות אחריות ולהצטרף אלינו. בואו נחזיר את הכח ללשכה".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ??
    מימי 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוה מקבל חזוק ולא חיזוק. עלק עוד עברין. עים כבוד של צ'ח.צ'ח
    סגור
  • 6.
    איזה חוצפה יש לאפי נווה לרוץ ללשכה אחרי שהרס את הלשכה
    בושה 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עו"ד ללום היקר אתה אכזבה גדולה
    סגור
  • 5.
    הציבור קורבן של לישכה שלאחרוני העבריינים,שיטות נלוזות
    לשכה מסואבת ועברייני 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזהרה לציבור,עוכרי הדין מציפים את בתי המשפט כאחרוני העבריינים,וזלים כספי ציבור,גונבים צוואות וירושות באמצעות זיופים,הונאות ומירמה,הכל מכור,בנו מערכת מסואבת הפועלת כמאפיה לרבות מייצגי המדינה,הרבה עורכי דין זייפו תעודת עורך דין בשימוש בזיוף בחינות,זה רץ בשוק חופשי,הליכה נכשלה בהנהלת הלישכה
    סגור
  • 4.
    בושה שאפי נוה בכלל רץ לתפקיד הזה
    Ronda 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הורשע בעבירה שעו״ד לא אמור לבצע. זה אומר הרבה על עד כמה נמוך המוסריות ירדה. בושה לכם כל עורכי הדין
    סגור
  • 3.
    https://posta.co.il/article/39210908-2/ "לדברי ללום,
    ללום 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם שהורשע בפלילים והתקבל פסק דין חלוט בעניינו, לא יוכל לעמוד בראש השלכה משום שדבר זה מהווה פגיעה במבנה הדמוקרטי של מדינת ישראל, בטוהר המידות ובאמון ציבור עורכי הדין בלשכה שנמצאת גם כך במצב קשה."
    סגור
  • 2.
    היה ברור מהתחלה שזה מה שיקרה. בושה לשניהם (ל"ת)
    חן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחרי שהזנית את הלשכה והפכת אותה לבושה מוחלטת, תחזיר את
    עורך דין 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכבוד ללשכה. יש בדיחה יותר גדולה?
    סגור