תקשורת ומדיה

צוות כאן 11 נקלע לפיגוע במזרח ירושלים: צפו בתיעוד הדרמטי

דרמה לא פשוטה עברה על משתתפי התוכנית 'טיול לחמישה' של כאן 11, כאשר רכב ההפקה הותקף בזריקת אבנים במזרח ירושלים, מה שגרם לאחד ממשתתפי התוכנית לעזוב את הצילומים: "עברנו פיגוע שיכל להיגמר במוות נוראי"
תום נחום |  1
כאן 11 בסעודיה (צילום shutterstock, freepik)
הסדרה של כאן 11, 'טיול לחמישה', תשדר הערב (חמישי) פרק כפול, במסגרתו נרשמה דרמה ענקית שנחשפת עוד לפני שידור התוכנית, כאשר בזמן צילומי התוכנית במזרח ירושלים, הרכב של ההפקה הותקף ביידוי אבנים שניפצו את חלונות הרכב, מה שגרם ללחץ גדול בקרב משתתפי התוכנית והאשמות קשות ביניהם.
מיד לאחר זריקת האבנים שניפצו את אחד מחלונות הרכב נשמעו משתתפי התוכנית מגיבים בהלם מוחלט וחלקם אף בבכי: "או מיי גאד, או מיי פאקינג גאד! זרקו אבן! זרקו אבן! תמשיך לנסוע, תמשיך בנסיעה! זה היה על השמשה שלי, אני הייתי יכול לחטוף את האבן, ממשיכים לזרוק! יואו, אני בשוק! יימח שמם וזכרם".
 
אחד המשתתפים, ערבי ישראלי ממזרח ירושלים, שלקח את החברים לטיול באזור, אמר למשתתף אחר שניסה לפתוח את החלון: "למה אתה פותח את זה? תשאיר את זה כמו שהוא", בעוד המשתתף השני הגיב בזעם: "למה? שהחברים שלך ימשיכו לזרוק עליי אבנים? תמשיך להתפלל חמש פעמים ביום. אני לא האמנתי שזה יקרה. אני נפגעתי מחמודי שאיבד כל שליטה לחינם בגלל משחקי הכבוד של הדת ואני לא יודע מה עובר לו בראש. מה הדאווין שלכם שאתם ככה מתנהגים? באנו לברך אתכם בכלל פה, מה קורה כאן? מקום של תפילות, אהבה ואחווה ואנחנו חוטפים כאן אבנים שיכלו להיגמר במוות נוראי. עברנו פיגוע בכפר בו גדלת ונולדת, אתה חייב להבין את זה".
בסופו של דבר, אותו משתתף החליט לפרוש מהתוכנית בעקבות האירוע: "באותו רגע החלטתי שזהו, זה טו מאץ', אני לא יכול להעביר כאלה ימים, אני לא מסוגל גם אם אני רוצה, אני על סף בכי. לא תיארתי לעצמי שאגיע למצב הזה, רק תקחו אותי מכאן, אני לא מסוגל יותר. רציתי ללכת, אז חזרתי הביתה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    www.uvsun.co.il
    קובי 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיגון חלונות נגד אבנים היה עוזר מאוד.
    סגור