כסף וצרכנות

דואר ישראל פותח שירות חדש בחינם: זה הקאמבק המרגש

הקאמבק של הגלויות  לדואר ישראל תחת הסלוגן "ביחד ננצח". גלויות כמו פעם: החיילים וכוחות הבטחון שולחים לכם ד"ש מהחזית
מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום shutterstock)
דואר ישראל והשירות הבולאי משיקים מהדורה נוסטלגית של גלויות דואר מבוילות שיגיעו אל החיילים וכוחות הבטחון בשטח ויאפשרו להם לשלוח גלויה עם דש הביתה, ממש כמו פעם. היוזמה הנוסטלגית והמרגשת נולדה בעקבות פנייה ממפקד שמשרת בחרמון ששאל אם יש גלויות "כמו פעם" שהחיילים יוכלו לשלוח למשפחות בעורף.  
בדואר ישראל החליטו להרים את הכפפה ובתוך ימים בודדים הופקו גלויות במהדורה מיוחדת, שיסופקו לחיילים וליחידות צבאיות שיהיו מעוניינים בכך. הגלויה מעוצבת בצבעי כחול-לבן עם מסר מחזק שמתמקד בשתי המילים שכבר הפכו לסמל של המלחמה – "ביחד ננצח!".
 
הגלויות מודפסות עם בול, ומוכנות למשלוח לכל כתובת בישראל ללא עלות. רכבי סניפי הדואר הניידים Post Truck יבקרו באזורי ריכוז של חיילים ושטחי כינוס, יחלקו גלויות ויאספו אותן למסירה למשפחות שמחכות בבית.
דוד לרון, מנכ"ל דואר ישראל: "כולנו דואגים ומתגעגעים לחיילות ולחיילים שלנו שמשרתים בסדיר ובמילואים. לפני 41 שנים שלחתי כחייל גלויות מלבנון הביתה ומרגש כל כך לחוות זאת בשנית עם דור הבנים והבנות של כולנו. שמח שהיוזמה הגיעה מחייל בצפון, לקחנו זאת בדואר עם כל הלב וכך נולד המהלך המדהים הזה של ד"ש בגלויה. עובדי הדואר שמחים להיות חלק מההתגייסות המרגשת של כולנו יחד לצד החיילים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה