תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים גרם לסערה: השווה בין חדשות 12 לחמאס?

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, גרם לסערה כאשר הגיב לתמונת לוחמי גולני בפרלמנט של חמאס בעזה, ומחק בהמשך את הציוץ בו כתב: "זה לא באמת ניצחון עד שלוחמי גולני לא מצטלמים באולפנים של אולפן שישי"
תום נחום |  4
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-39 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהמשך ההסלמה בצפון והתגברות ירי חיזבאללה על ישראל, שעשויה להביא את הדרג המדיני להכרעה קרובה. לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק ואף שוחררו שני סרטונים של השבויות כחלק מהמאבק הפסיכולוגי.
בתוך כך, לאחר פרסום תמונת חיילי גולני בתוך פרלמנט חמאס בעזה, תגובות רבות שטפו את הרשתות החברתיות סביב התמונה המדוברת, כאשר סביב ציוץ אחד ספציפי, של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 נועם פתחי, שבחר לנצל את ההזדמנות ולעקוץ את חדשות 12, פרצה סערה גדולה ברשתות החברתיות, עד למחיקת הציוץ המדובר.
 
פתחי כתב בציוץ הלוחמני שהעלה נגד חדשות 12 כך: "זה לא באמת ניצחון עד שלוחמי גולני לא מצטלמים באולפנים של אולפן שישי", בהמשך, כאמור, פתחי מחק את הציוץ והעלה ציוץ נוסף בו התנצל: "הציוץ האחרון על אולפן שישי היה בהומור חסר טעם. נמחק. צודקים. סליחה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה איש פח
    איכס 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו הערוץ המסריח שלו וכמו האתר הזה שממשיך להפיץ את הרעל שלהם!
    סגור
  • 2.
    כולנו נועם (ל"ת)
    נועם 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כולכם פתח (ל"ת)
    סבתא 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תכלס
    אבי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    11 12 13 נשמעים ומתנהלים כערוצי אוייב מסיתים ומפלגים ועיתון הארץ הבזוי ביותר הבעלים וכתבים שונאי יהודים מבקשי רעת יהודים.
    סגור