תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ על חדשות 12: "כסילים, לכו כבר"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14 התפוצץ על פאנליסט חדשות 12, נדב איל, בעקבות המתקפה שלו נגד השר אבי דיכטר: "חבורת הכסילים בתקשורת שתמכו באוסלו ותמכו בהתנתקות ותמכו בהקלות לחמאס הביאו עלינו אסון נורא. חבורת חדלי אישים פחדנית"
תום נחום |  6
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה מביא את יומה ה-38 של המלחמה בעזה (שני) לכדי שורת הישגים. אחרי הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא והטילים מסוריה, ישראל מגיבה שוב בעוצמה וכבר עין אחת מסתכלת בזהירות על הגבול הצפונית שם נרשמת התלקחות מול חיזבאללה.
בתוך כך, העימותים בין אנשי התקשורת מערוצי החדשות השונים נמשכים, כאשר הפעם במוקד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שחשף סיפור מפתיע על עיתונאי 'ידיעות אחרונות' ופאנליסט חדשות 12, נדב אייל: "כשאחמד יאסין חוסל במארס 2004 הייתי בבוסטון עם קבוצת עיתונאים למפגש עם עיתונאים פלסטינים. כשיצאה ההודעה על חיסול רב המרצחים קראתי לישראלים לחדר כדי להרים לחיים. היחיד שסרב היה עיתונאי בשם נדב איל בטענה ש״אני לא שותה כשאנשים מתים״ זכרו את הטרלול הזה כשהוא מפרשן לכם את המלחמה בחמאס".
 
כל זאת אגב הגיע כתגובה לשאיל כתב נגד מגל, שתחילה תקף את חדשות 12 דרך ציוץ של איל, שכתב כך: "ישראל משלמת מחיר ותשלם מחיר כבד, בינלאומי ומבצעי, על חבורת הסכלים שמשמשים פה כשרים - מעמיחי אליהו ועד אבי דיכטר. ההתבטאות הזו (נכבת עזה 2023) כבר מהדהדת בעולם כמובן", מגל הגיב: "חבורת הכסילים בתקשורת שתמכו באוסלו ותמכו בהתנתקות ותמכו בהקלות לחמאס, ושהביאו עלינו את האסון הנורא בתולדותינו לא למדו כלום ועכשיו נבהלים מכל אמירה ישראלית על אסון שנמיט על עזה המשומדת, ויוצאים נגדה כמו חבורת חדלי אישים פחדנית. לכו כבר".
כזכור, בשבוע שעבר התפתח קרב טוויטר בין איל לבין מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, שלאחר שבהפגנת המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים בשבת שעברה, בין היתר נשמעו קריאות קשות לעבר המשטרה 'איפה הייתם בכפר עזה?', כאשר הקריאות גרמו לסערה גדולה. מגיש ערוץ 14אראל סג"ל, הגיב לקריאות וכתב כך בעקבותיהן בטוויטר (X.COM) שלו: "למה הקריאות נגד המשטרה בהפגנה המחליאה היו כה חמורות ונבזיות? כי מעבר ללחימת הגבורה של השוטרות והשוטרים הרי ברור שאם מפקדי הצבא וראש השב"כ היו טורחים לעדכן את המשטרה אחרי הדיון הלילי אפשר אולי היה להציל את משתתפי המסיבה. אבל "לא רצו לשרוף מקורות". אז לא הודיעו לכוחות בשטח, לא עדכנו את הרבשצים, לא העלו מטוסים לאוויר. עלמא דשקרא".
 
מי שהגיב לדבריו של סג"ל הוא עיתונאי ופרשן ידיעות אחרונות ופאנליסט חדשות 12, נדב איל, אשר כתב בתגובה לדבריו כך: "מעבר לגועל שבדבר - לתקוף את אמ"ן ושב"כ כרגע - זה גם פשוט לא נכון. וחשוב שאנשים יידעו, שזה לא נכון".
סג"ל לא נותר חייב והגיב בזעם: "מה לא נכון יא קשקשן? מה לא עובדתי? מה יש לך לחדש לציבור? המזכיר הצבאי קיבל התראה? המשטרה קיבלה התראה? המוצבים קיבלו התראה? הרב"שצים קיבלו התראה? הקודקודים ידעו על המסיבה? אם יש לך מידע בוא שתף כמו שמותר לך להאשים את ביבי בכל רעה אפשרית, מותר לי לשאול שאלות מתבקשות לא תסתמו לנו את הפה והשאלות שלי הן גועל? יפה שאתם מחלקים את התפקידים בבית. בוכים ומשסים".

איל ענה: "מתעלם מהבבל"ת המתלהם- לא נמנעו מלהתריע בגלל שריפת מקורות. כמה אתה שונא את צהל ואמ"ן, והשב"כ, כדי לחשוב שתהיה התרעה כזו ולא יזהירו את כל המוצבים והאוגדה והיישובים - בגלל "שריפת מקורות"? נשמע לך בכלל הגיוני? אתה חושב שהם מפגרים? כל הדיון הלילי עסק באפשרות לאירוע ספציפי בכלל. קשקשן".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ערוץ 14 הערוץ הכי משעמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רוני 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל צפוי וחזר על עצמו כמה ביבי גדול! בקיצור ערוץ של ט.....ם
    סגור
  • 5.
    ערוץ 12 ערוץ של צד שמאל של המפה. (ל"ת)
    סימה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נדב איל, המסית הגדול, הוא אכזבת חיי. (ל"ת)
    איל השקרן 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 3.
    יינון מגל צודק
    מימי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    צודק
    סגור
  • 2.
    ערוץ 14 הזבל
    אי שם 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 6
    ואם כך זה נכון שהשמאל ככה וככה, מי ראש הממשלה ? מי אחראי לביטחון.... נדב אייל הוא ראש ממשלה הוא שר הבטחון? חבוה של אפסים שלא מסוגלת לקחת אחריות ומאשימה את על העולם... הצלחות תמיד אנחנו אנחנו
    סגור
  • 1.
    ינון מגל
    אני 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יו איזה ״חכם״ ינון מגל
    סגור