נדל"ן ותשתיות

מנכ"ל מקורות: "התשתיות שלנו פרוסות בירדן, בחריין ומרוקו"

בדבריו בוועידה הבינלאומית לאנרגיה ועסקים, ציין עמית לנג כי רשת החשמל צריכה פיתוח מואץ והתקלות משפיעות על משק המים. למרות זאת, המשבר ה-7 באוקטובר לא הפתיע את החברה ביכולותיה לספק מים. "הגענו למסקנה שפוטנציאלית יש לנו 1 ג'יגה של אנרגיה מתחדשת", הוסיף, "אבל יש עיכובים בגלל רגולציה"
מערכת ice | 
עמית לנג מנכ''ל מקורות (צילום מקורות, יוטיוב/ מקורות, vecteezy, freepik)
מנכ"ל חברת מקורות עמית לנג התארח הבוקר (שני) בוועידה הבינלאומית ה-20 לאנרגיה ועסקים. לדבריו, רשת החשמל צריכה פיתוח מואץ והתקלות משפיעות על משק המים. "7 באוקטובר לא הפתיע ביכולת לספק מים", אמר לנג, "ולמרות שחווינו השבתות מערכות חשמל באזורים שונים ופגיעות ישירות – אספקת המים נמשכה כסדרה".
עוד הוסיף: "למקורות יש הרבה מאוד נדל"ן והוא נועד לשמור על המתקנים הרגישים. השטח הוא פתוח. הגענו למסקנה שפוטנציאלית יש לנו 1 ג'יגה של אנרגיה מתחדשת, אבל יש עיכובים בגלל רגולציה". 
 
בכל הקשור לפעילות מקורות מעבר לים, הוסיף לנג: "בשנים אחרונות מקורות החליטה לעשות טוב למדינת ישראל ולעצמה. פתאום מדינות ללא בעיית מים מצאו את עצמן עם בעיות באזורים מסוימים והתחלנו לקבל פניות. אנחנו פרוסים בפרויקטים בדרום אמריקה, בחריין, ירדן, מרוקו, מקסיקו, רפובליקה דומיניקנית, הודו, אזרבייג'ן ועוד"
הוועידה הבינלאומית ה-20 לאנרגיה ועסקים נערכת היום ומחר בכפר המכבייה ברמת גן. במהלך הוועידה נערכים דיונים עם בכירי המשק בלקחי המלחמה למשקי האנרגיה והסביבה והערכות משק המים, הגז והחשמל לתקופה הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה