דעות
אמיר חצרוני לזורק הכיסא: "אתה לא גיבור"
היו ימים שגיבורים היו ממציאים תרופה לסרטן, או לפחות מצילים תינוק מבית בוער. היום גיבורים זורקים כיסא על אדם כי הוא אנטי-ציוני | התגובה של הפרופסור לנער שפגע בו

אמו של הנער שתקף אותי באשדוד גאה בבן שלה. "זה הבן שלי ואני גאה בו ובמעשה שעשה," היא כתבה. "הוא הגן על זכרם של חיילים נגד חצרוני שונא ישראל" והוסיפה: "גיבור של אימא".

עוד ב-
היו ימים שגיבורים היו ממציאים תרופה לסרטן, או לפחות מצילים תינוק מבית בוער. היום גיבורים זורקים כיסא על אדם כי הוא אנטי-ציוני. אילו אותו נער היה ערבי מהקסבה של שכם או ממחנה פליטים בג'נין, הוא היה מקוטלג בצדק כמחבל. הבית של הוריו היה נאטם על המקום, ואולי גם היו מכניסים אותם למעצר מנהלי – שילמדו מה זה לשיר שיר הלל לטרוריסט. אבל, כשמדובר ביהודי - המשחק שונה בתכלית. הרי לא יכול להיות שנער מאשדוד, אפילו אם הוא לא בדיוק יורש העצר של איינשטיין, יזרוק ככה סתם כיסא. אם צעיר יהודי מבצע פשע – חייבת להיות לו סיבה טובה, כזו שצריך לשמוע בנפש חפצה, וכמובן להתחשב בה כשמחליטים על העונש.
עוד ב-
אבל הסיבה פשוטה עד כאב: הנער שזרק עלי כסא לא מבין מה זו דמוקרטיה ומהו חופש ביטוי. מבחינתו, יש דעות שמותר לומר כמו "כל הכבוד לצה"ל" או "ערבי טוב זה ערבי מת", ויש דעות שאסור לומר כמו "שתי מדינות לשני עמים" או "צה"ל מבצע פשעי מלחמה בשטחים הכבושים". מי שאומר את הדעות הראשונות הוא איש רוח שצריך להקשיב לו; מי שאומר את הדעות האחרונות - מותר לזרוק עליו כסא. אם הכסא לא יעשה את העבודה – אפשר להטיל גם שולחן ואפילו ספה.
האלימות שנתקלתי בה באשדוד הייתה יוצאת דופן בחומרתה. באתי להשתתף בפאנל טלוויזיוני של ערוץ אונליין TV בנוכחות קהל לרגל יום הזיכרון, ומצאתי את עצמי בשדה קרב. נוסף על הנער שזרק את הכסא, היו עשרות שקיללו, הפריעו, והשפריצו חומר ניקוי לפנים. בנוסף לכיסא - גם רוססתי בגז פלפל, ונופצו זגוגיות מכוניתי. האיומים זולגים כמובן מהרחוב אל הרשת ומהרשת אל הרחוב.
הכל עניין של חינוך? אולי, אבל השאלה איפה מתחיל החינוך. אני לא זוכר את בתי הספר בישראל של שנות השמונים (אז למדתי) כגן עדן של דמוקרטיה. לימדו אותי לדקלם בעל פה את שירת דבורה, ולכתוב אלף פעם פסוקים חסרי ערך. אבל האקלים הפוליטי שבו גדלתי אז היה שונה דרמטית מהאקלים הנוכחי. את שולמית אלוני ומשה שמיר החליפו אמסלם ואורן חזן. אם אמסלם יכול לנאום בכנסת על מניאקים – למה שנער מאשדוד לא יזרוק כסא על סלב שנראה לו מניאק?
עוד ב-
הכל עניין של חינוך? אולי, אבל השאלה איפה מתחיל החינוך. אני לא זוכר את בתי הספר בישראל של שנות השמונים (אז למדתי) כגן עדן של דמוקרטיה. לימדו אותי לדקלם בעל פה את שירת דבורה, ולכתוב אלף פעם פסוקים חסרי ערך. אבל האקלים הפוליטי שבו גדלתי אז היה שונה דרמטית מהאקלים הנוכחי. את שולמית אלוני ומשה שמיר החליפו אמסלם ואורן חזן. אם אמסלם יכול לנאום בכנסת על מניאקים – למה שנער מאשדוד לא יזרוק כסא על סלב שנראה לו מניאק?
בתי המשפט בישראל נוטים לרחם על נערים עבריינים, מתוך מחשבה שניתן לשקם אותם. את מחיר העונשים המצחיקים משלמים כולנו, כי אחוזי החזרה לפשע אצל קטינים גבוהים מאשר אצל מבוגרים. ולמה שלא יזרקו כסא – אם אפשר לצאת עם מאסר על תנאי? אני כותב כמובן מתוך פוזיציה, אבל כדאי שתבינו שגם אם אני הייתי הראשון לקבל כסא בראש כי עמדותיי לא מצאו חן בעיני הזורק – אני לא אהיה כנראה האחרון, אם הוא לא ישלח לשנים ארוכות בכלא.
הכותב הוא פרופסור לתקשורת ופעיל נגד צנזורה במדיה
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(555):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
450.ואם הפרסונה הלא רצויה היתה מתה באותו הרגע..נחמן נתן שמואל 05/2022/16הגב לתגובה זו0 0האם גם אז היו המגיבים צמאי הדם פה רוקדים וצוהלים? כנראה שכן. השאלה שנשארה היא, האם ההבדל בין דבר שמוצא חן באוזניי ודבר שלא, דומה להבדל שבין כסא לאקדח?סגור
-
449.הילד שזרק את הכיסא פשוט אמר די לגזענות די לתורת הגזע!אמת 05/2022/15הגב לתגובה זו2 2מגחע לזורק הכסא פרס ישראלסגור
-
448.כל הכבוד לילד . בוז לתשקורת (ל"ת)מחנך 05/2022/13הגב לתגובה זו2 2סגור
-
447.אתה מכנה אדם איש מערות אז אתה גורר תגובה של איש מערותירדן 05/2022/13הגב לתגובה זו4 1חצרוני ,אני נגד אלימות מכל סוג שהוא,ובטח פיזית אבל אתה לא פעם משתמש באלימות מילולית שלא נאמר ניבזית, אתה מייצר פרובוקציות ונהנה שאתה פוגע באנשים. שאתה מכנה אדם איש מערות תהיה מוכן שאותו נפגע בדרך שאתה מצפה ממנו וזה לא דרך מקלדת.ראוי שתשתלט מידי פעם על הפה שלך לא לכולם יש סבלנות .סגור
-
446.חצרוני!אוסנת 05/2022/12הגב לתגובה זו0 2הוא כן גיבור, ואני אגיד לך גם למה. הוא עשה את מה שחצי מדינה חולמת לעשות לך, ולא מעזה.סגור
- טען עוד
-
שינוי קריטריוניםבוז לך חצרוני 05/2022/16הגב לתגובה זו0 1חייבים לשנות את הקריטריונים לקבלת תואר כל שהוא, פשוט הוא שלא ייתכן שאיש/ה כמו חצרוני העלוב, מקבל תואר כל שהוא, בזכות הזבל שבתוכו, ועוד לקבל במה כל שהיא. כמה אפשר לרדת ברמה... מסתבר שזה אפשרי בשמאל ההזוי, שעדיין חושבים שהם בעלי חוכמה כל שהיא, ועוד מפיצים אותה ברבים, רבים כמוהו. ועוד מאמינים לו.סגור
-
445.כמה מסכן גם בעולם הזה ובטח בעולם הבאתודה ישראל 05/2022/12הגב לתגובה זו3 0חצרני אתה קולט כמה אדם קטן אתה כולם לא אוהבים אותך רק אתה צודק לסכן ולדבר ככה על החיילים שלנו על מי ששומר עליך או חס וחלילה אם הוא מרוקאי או מזרחי והכי מצחיק שלא הבנתה יכול להיות לך 100 תארים אבל שכל אין זה שישבתה ללמוד כי מרוב שאתה מעצבן לא הייתה הולך לים או לצאת אתה רק ממורמר מהכל חחח ממש מסכן אני אפילו מרחם עליך כמה אתה מסכןסגור
-
444.נכון מאוד העם שטוף מוח וטיפש (ל"ת)הסנגור של פחלון 05/2022/11הגב לתגובה זו0 1סגור
-
443.מה לחצרוני ולחינוך? (ל"ת)וויט טראש 05/2022/11הגב לתגובה זו4 1סגור
-
442.פעם ראשונה שאני מסכימה עם חצרוני (ל"ת)מירב 05/2022/11הגב לתגובה זו2 4סגור
-
441.שלא נתמלל את כל הסירטונים שלך כאןבוא 05/2022/11הגב לתגובה זו4 1אתה אדם רע ומתריס, צוחק על משפחות החיילים שכבר אינם נמצאים פה בתור עצמאי איש שומר חוק קצין במילואים אם יצא לי לראות אותך אי שם מתי שהוא אתה תקבל ממני פצצה לפנים וגם יריקה לקינוח אולי תמצא שם איזה ציצי של בבון כדי לינוק ממנו אחר כךסגור
-
440.מגיע לךיוסי 05/2022/11הגב לתגובה זו4 3אתה אדם שפל מגיע לך וטוב עשה הבחור שזרק עליך את הכיסה יאשכנזי מסריחסגור
-
439.היי אמנון טיטינסקי של האקדמיה (ל"ת)כוכבה היפה 05/2022/09הגב לתגובה זו2 1סגור
-
438.אתה זרקת כסא באופן מילולי, והוא באופן פיזי - מה ההבדל? (ל"ת)רומי 05/2022/09הגב לתגובה זו9 5סגור
-
הבדל פשוט.נון 05/2022/16הגב לתגובה זו0 0זה מותר וזה אסור לפי כל חוק אנושי... ומי שלא יודע לדבר, אין לו שום היתר מיוחד. אם אתה בעד זריקת כסא על כל מי שמדבר דברים שאינם לטעמך, אז מה ההבדל בין כסא לאקדח?סגור
-
437.איזה גיבור הכובש את כעסושת 05/2022/09הגב לתגובה זו0 0אתה כעס על הוגה דעה. תכבוש את היצר להורגו. זה גיבור.סגור
-
436.נוער עברין- מה מידת העונששת 05/2022/09הגב לתגובה זו0 1כשם שאתה מומחה לתקשורת אני סבור שיש מומחים לעברינות נוער. מי יודע אולי כלא לשנים רבות איננו הפתרון. לכן אנשים עושים מחקרים. מי כמוך יודע.סגור
-
435.חצרוני תפסיק להשמיץ את חיילי צה"ל!!!דניאל 05/2022/09הגב לתגובה זו3 3זה מאוס. תעסוק במחקר שכנראה אתה טוב בו, אחרת לא היית מקבל פרופסורה.סגור
-
434.חצאניחיים 05/2022/09הגב לתגובה זו0 1חצאני הדבר הכי רע שקרה בשבלנו זה שזה רק כיסא .הינו רוצים ספהסגור
-
433.חצרוני-גם לדמוקרטיה יש גבולותיוחנן המקלל 05/2022/09הגב לתגובה זו3 1אתחיל בכך.שחבל שלא עקר לך עין. לא יתכן כי בשם הדמוקרטיה תקלל.תשמיץ.תפגע במה שיקר להמון אנשים במדינה.ולא תקבל עונש. מילים כשלך הן אלימות מילולית.וטוב עשה אותו נער שלימד אותך ושכמותך פרק בהלכות עונשין לפי חוקי הערבים המרוקאים שאתה משמיץ. מילים שמורות לקהל של הבימה.לבתי משפט שפוטרים אותך בלא כלום חוקי הרחוב שונים.החלטת.לשחק בהם. תשא בתוצאות.סגור
-
432.תולעת מאוסהמיקי 05/2022/09הגב לתגובה זו3 1יש מקרים בהם להגג דעות כמו שלך זאת אלימות ורשעות יותר גדולה מכסא בראש. היה תענוג לראות.סגור
-
431.הוא ועוד איך גיבור , סוף סוף קם גבר שהעמיד אותך במקום ! (ל"ת)זבל שבחצר 05/2022/08הגב לתגובה זו7 5סגור
-
גיבור הוא לא. צלף מוכשר הוא כן.? אין ספק. (ל"ת)אנה 05/2022/08הגב לתגובה זו6 0סגור
-
430.היבלית שבחצר220VOLT 05/2022/08הגב לתגובה זו1 0פעם היו לנו שיעורי חקלאותסגור
-
429.חצרוני נגד צה"ל בשומרון. אז כל מה שיעשו לו -בסדר!גד אמיתי 05/2022/07הגב לתגובה זו3 1הערבים רצו ב 67 להשמיד אותנו , וזה שלא הצליחו מרגיז בני אדם (?) כמו חצרוני . אז עכשיו צה"ל נמצא בשומרון שהוא חלק מארץ ישראל שהיא כולה שלנו. אז זה לגמרי טבעי ומוסרי שחצרוני לא מוצא חן בעיני יהודים שכן בעד שהיהודים יחיו. ולא מעניין מה הוא מקשקש .סגור
-
428.חצרוניSk 05/2022/07הגב לתגובה זו1 0חצרוני סונה ישראל ,נצלתה, תגיד תודה לבורה....סגור
-
סמולסטיני שכותב כאילו מדובר בימני. (ל"ת)חצרוני 05/2022/08הגב לתגובה זו2 0סגור
-
427.מה זה משנה אם הוא קיבל כיסא לפני או אחרי ההתגזענות שלו?דיעה ציבורית 05/2022/07הגב לתגובה זו4 0הרי לאף אחד אין ספק שהכיסא הגיע לו וזאת לא היתה שאלה של אם אלא של מתי.סגור
-
426.מגיע לך שזרקו עלייך כיסאי 05/2022/07הגב לתגובה זו3 3ודי לתת במה לקטסטרופה הזה לחצרוני הכוונה אפססגור
-
425.אי אפשר להיות בצד שאומר שמילים הורגות ואז לשאול איך חצראיתן 05/2022/06הגב לתגובה זו2 0אתה לא יכול להצטלם בבית קברות שחיילים מתים שוכבים מתחתך לדרוך על כל עאך ואדם ולחשוב שזה יעור ללא תוצאות !סגור
-
424.אי אפשר להיות בצד שאומר שמילים הורגות ואז לשאול איך חצראיתן 05/2022/06הגב לתגובה זו1 0אתה לא יכול להצטלם בבית קברות שחיילים מתים שוכבים מתחתך לדרוך על כל עאך ואדם ולחשוב שזה יעור ללא תוצאות !סגור
-
423.ארון בראש (ל"ת)הייתי נותן לו 05/2022/06הגב לתגובה זו1 0סגור
-
422.חבל שהמרוקאי לא הכניס לך אתחירבוני 05/2022/06הגב לתגובה זו2 1הרגל של הכיסא לתוך הראש החלול והמכער שלך יא פרצוף סקוטש ברייטסגור
-
421.ערסבילי 05/2022/06הגב לתגובה זו2 2סתם זבל מטומטם שחושב שהוא גאון… לזרוק שולחן כי שעת מישהוא זונה משלו זה מראה מאיזה בית יותר הוא יצא. אידיוט ואמא שלו עוד יותר שחושבת שזריקת כסא על מישהוא זה גבורה.מטומטמיםסגור
-
420.זה היה צריך להגיע מתישהודנה 05/2022/06הגב לתגובה זו4 1אני לא יודעת איך להסביר את זה, אני בדרך כלל נגד אלימות בכל אספקט שלה... אבל באמת הפעם באופן חד פעמי אני יכולה להגיד שיחוק. אין אדם ראוי יותר לכיסא לראש יותר מחצרוני... איש מזעזע מכל היבט שהוא.סגור
-
419.כנראה שפעם הבאה יעוף עליו שולחן (ל"ת)עמוס 05/2022/06הגב לתגובה זו1 1סגור
-
418.חבל שלא קיבלתה גם שולחןניר 05/2022/06הגב לתגובה זו2 1חסגור
-
417.תפסיקו לתת לו במהGalit 05/2022/06הגב לתגובה זו4 0אין בכלל עוררים שהבחור מעוות נפשית וחיצונית. הוא צריך להיות באשפוז. האשמה הגדולה ביותר היא על אילו שנותנים לו במה. לא תיקשורת או חופש דיבור תפנימו שהוא מופרע בראש. כנראה שזה משרת אינטרסים פוליטיים ויש מי שמתאים לו לשמוע על מרוקאים נחותים או קופים מאשדוד,,,, בתקווה שזה ישנה את התמונה הפוליטית. זה ממש לא יעזור אלא להיפך. וחוץ מזה ( ואני לא מרוקאית) שאין על החום היופי המשפחתיות והשמירה על האוטומטיות. פרופ׳ חצרוני, עם כל הכבוד לסבא שלך המיוחס שמהר לקנות אדמות בזול בתל אביב,,,, זה לא עודה אותך אצולה, כי אתה מטונף ושטני,,,, לך לגרמניה ותקרא להם נאצים,,,, ואתה יודע מה,,,, הם לא יזרקו עליך כסא,,,, הם ירצחו אותך,,, טיפשסגור
-
416.להדליק משואהמאיר 05/2022/06הגב לתגובה זו2 0להדליק את המשואה זה מה שצריך לתת לזורק הכסאסגור
-
415.להדליק משואהמאיר 05/2022/06הגב לתגובה זו1 0להדליק את המשואה זה מה שצריך לתת לזורק הכסאסגור
-
414.הלוואי שתישרף חצרונית' (שם בדוי) 05/2022/06הגב לתגובה זו1 1"...מבחינתו, יש דעות שמותר לומר כמו "כל הכבוד לצה"ל" או "ערבי טוב זה ערבי מת", ויש דעות שאסור לומר כמו "שתי מדינות לשני עמים" או "צה"ל מבצע פשעי מלחמה בשטחים הכבושים". מי שאומר את הדעות הראשונות הוא איש רוח שצריך להקשיב לו; מי שאומר את הדעות האחרונות - מותר לזרוק עליו כסא..." אז אני מבין מהחלק הזה שלא מספיק לך שיש לך קהילה של פרובוקטורים כמוך שיש להם ביצים להסכים עם הגזענות הכללית שלך. לא, פשוט לא מספיק לך. כלום לא מספיק לך. עכשיו אתה גם מנצל את זה שהנער זרק עליך את הכיסא, כדי שתוכל לשקר עליו שהוא עשה לך את זה כי הוא יהודי קיצוני ועל עצמך שאתה שמכבד אדם קודם כל באשר הוא אדם. עזוב את זה שיש לי אפס טולרנטיות כלפי אמירות פרובוקטוריות כאלה. עזוב את זה "אחי", באמת עזוב, כי יש לי רעיון יותר טוב - מה דעתך שאני אזכיר לך שאתה התגזענת מספר פעמים על אתיופים ואדות המזרח לדוגמה? https://www.israelhayom.co.il/article/268683 https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/55/ART2/806/958.html השורה התחתונה - אם כבר מישהו פה יהודי קיצוני, זה אתה ורק אתה. גזענים, נמאסתם.סגור
-
413.כל הכבוד לנער.חצרוני אתה לא פחות ממחבל..מקווה שלהבא יזר (ל"ת)אני 05/2022/06הגב לתגובה זו3 1סגור
-
412.אתה פח אשפה (ל"ת)ציוני מודאג 05/2022/06הגב לתגובה זו2 1סגור
-
411.הגיע הזמן שתפסיק ללכלך על מאןת אלפי אנשים.אתה לא יותר טמזרחי 05/2022/06הגב לתגובה זו3 0טוב מאף אחד,תחיה את החיים שלך ,אף אחד לא יפגע בך.סגור
-
410.אדון חצרוןאני 05/2022/06הגב לתגובה זו3 1אלימות מילולית היא לא פחות מאלימות פיזית מה שיוצא לך מהפה זה אלימות לכל דבר תתבייש לך ! עוף לעזה תגור עם החברים שלך דבילסגור
-
409.אני ראיתי כיסא נופל (ל"ת)אלי 05/2022/06הגב לתגובה זו1 0סגור
-
408.כנראה קיבלה כיסא בראש כשעשתה אותואמא שלו 05/2022/06הגב לתגובה זו1 1אמא של זורק הכיסא צריכה להתבייש. גידלה עברייןסגור
-
407.חצרוני צודקעמי 05/2022/06הגב לתגובה זו2 2שום אמירה אפילו החמורה ביותר לא יכולה להצדיק אלימות. אמירות שגובלות בגזענות או בסיכון לציבור צריכות להיות מטופלות במסגרת חוקים והנורמות החברתיות של מדינה דמוקרטית. הנער צריך לשבת כמה שנים בכלא . חוסר סובלנות לאלימותסגור
-
406.צודק, הנער הזורק לא גיבור, אךיעל 05/2022/06הגב לתגובה זו2 0אתה חצרוני פשוט דפוק באופן רציני ומעורר גועל!!!! ובכל זאת הנער הזורק הוא כמובן חלאה בפני עצמו!סגור
-
405.צריך להדליק משואה ביום העצמאותר 05/2022/06הגב לתגובה זו2 0צריך להדליק משואה ביום העצמאותסגור
-
404.פרופסור לתקשורתרונית 05/2022/06הגב לתגובה זו2 1" הכותב הוא פרופסור לתקשורת"... לא. הכותב, הוא בהמה גסה, שאסור לתת לו במה לדבריו הגזעניים. ואני אשכנזייה, בעלת תואר שני.סגור
-
403.פתאום חצרוני החל לפחד...דן 05/2022/06הגב לתגובה זו1 0כנראה שהמכה בראש הרתיעה אותך לחשוב לפני שאתה מדבר על חללי צה"ל הקדושים. מילא לתמוך במדינה פלסטינית אבל ללעוג לחיילי צה"ל שהגנו בגופם על אזרחים ולהבין מי שבא לרצוח יהודים זה חציית קו אדום שגובלת באנטישמיות. לפי הקו העקום שלך גם לניאו נאצים מגיע חופש ביטוי.סגור
-
402.לא תומכת לחלוטין בדעות של חצרונייעל 05/2022/06הגב לתגובה זו2 0אבל מזעזע אותי שהאם תומכת בבנה, האלימות הזו לא מגיעה משום מקום, זה חינוך, בעיניי הילד הזה גרוע פי אלף מונים מחצרוני, בושה !!!סגור
-
חינוך לאלימותחינוך לאלימות 05/2022/12הגב לתגובה זו0 0האמא הזו התגאתה בגבורת הילד שלה גם כשזרק כסא על המורה שלו כשהיה בכתה ג'. חצרוני היה רק טריגר לאלימות שחונך לה מינקות.סגור
-
401.חבל שלא קיבלת גם שולחןאודי 05/2022/06הגב לתגובה זו18 8אז היית כבר מבקש רק מחשב והיית מקים לעצמך משרד לתקשורת מר פרופ' לתקשורתסגור
-
400.תהיה מתון אדון חצרוני (הלוואי ותקרא את התגובה הזו)ירון 05/2022/06הגב לתגובה זו5 4אין גבורה במעשה של הנער. זה שאתה נגד צנזורה זה טוב אנחנו בוודאי לא רוצים להיות ישראל בגרסה של רוסיה . עדיין לא מסכים שחושפים יתר על המידה דברים ביטחונים מה שעלול לפגוע בתדמית של המדינה ואזרחיה בצורה קשה מאוד. מספיק יש לנו בעיות מבפני ומבחוץ. אני גם לא חושב שאתה שמאלני בטעם אלה מוחצן מידי ומעורר שערוריות . אתה פוגע באחיך הלאומנים והציונים ובמלח הארץ שיש במדינה שלנו. תהיה שמאלני אבל אל תהיה אויב . אויב מבית הוא הרס עצמי לנו במקרים רבים יותר ממחבל . ואתה לא מחבל , נכון ? די אדון חצרוני תוריד הילוך תהיה שמאלני בכיף אבל מתון ואנשים מתונים הם אלה שתורמים לשני הצדדים ובראש ובראשונה המדינה שלך . אחרת איזו שייכות יש לך כאן ? בבקשה אתה חופשי לגור באיזו מדינה אחרת שתבחר. אני הייתי רוצה שתבחר באפשרות הראשונה תייצג את עצמך ואותנו במתינות. תרגיש טוב ותחלים במהרה מהפצע בגוף ובנפש ו ותחשוב על מה שנכתב כאן.סגור
-
399.אתה 0 דו פרצופייהודי 05/2022/06הגב לתגובה זו10 2לך לג'נין תגיד להם שאתה בעדם, נראה תוך כמה זמן הם יחתכו לך את הבולבול וידחפו לך אותו לפהסגור
-
398.כל הכבוד לנער שסתם ת'פה של הפרובוקטור חצרוני (ל"ת)מחנך 05/2022/06הגב לתגובה זו14 7סגור
-
זהו, שהוא לא סתם לו את הפה. הוא רק דירבן אותו עכשיוא 05/2022/09הגב לתגובה זו1 0להגיד את דעותיו יותר ויותרסגור
-
397.הכיסא נשמט לו מהיד (ל"ת)יורם לס 05/2022/06הגב לתגובה זו6 1סגור
-
396.אתה בודאי לא גבור, חצרוני.חיים 05/2022/06הגב לתגובה זו8 2למען האמת, אתה אפס.סגור
-
395.גם היטלר רק דיבר, כשיכל לעשות עשה. לפעמים אלימות נצרכת (ל"ת)ככה יעשה לגיזענים 05/2022/06הגב לתגובה זו4 3סגור
-
394.לידיעתך "פרופסור "אני 05/2022/06הגב לתגובה זו6 2את המילה "מניאק " בכנסת ,אמר היועץ המשפטי לממשלה , מהאשכנזים שאתה מעריך !!! ולא אמסלם ...אמסלם ציטט אותו .נקודה שב בבית תכתוב ספר ותיעלם מהנוף ..אתה אדם הזוי ופרובוקטיבי שמחפש כותרות ..די לעם הזה עם הצרות שישי לו במילא אנו חא צריכים עוד צרה ששמה חצרוני .סגור
-
393.לידיעתך "פרופסור "אני 05/2022/06הגב לתגובה זו4 1את המילה "מניאק " בכנסת ,אמר היועץ המשפטי לממשלה , מהאשכנזים שאתה מעריך !!! ולא אמסלם ...אמסלם ציטט אותו .נקודה שב בבית תכתוב ספר ותיעלם מהנוף ..אתה אדם הזוי ופרובוקטיבי שמחפש כותרות ..די לעם הזה עם הצרות שישי לו במילא אנו חא צריכים עוד צרה ששמה חצרוני .סגור
-
392.חצרוני יפה מפש? לא! הוא מכוער נפש!ניר 05/2022/06הגב לתגובה זו9 2חצרוני, אתה לא שונה מהנער האלים שזרק עליך כיסא. אתה מאוד אלים ובוודאי שלא מבטא דעות שמלאניות לגיטימיות. אדם שאומר את מה שאתה אומר כנגד המרוקאים צריך היה לעמוד על כך לדין. אם בגרמניה היה מעיז היום אדם לומר את מה שאתה אומר, היה מייד נעצר בעוון הסתה לגזענות. אני נגד אלימות מכל סוג, אבל אתה האחרון שיכול לבוא בטענות כשזו מופנה כלפיו. והכעס הגדול ביותר שלמ הוא כלפי אלו שנותנים תך במה!סגור
-
שונאת את חצרוני, אבל שאלה לגבי מה שכתבת -א 05/2022/09הגב לתגובה זו2 0האם לדעתך גם מירי רגב, אמסלם, אבישי בן חיים, קובי אוז, רון שובל, עינב בובליל, אריה דרעי - צריכים להעצר בעוון הסתה לגזענות ? אם תשובתך היא - כן, אז בהחלט מסכימה שגם חצרוני צריך להעצר באותה האשמה.סגור
-
391.להעביר את חצרוני לעזה בדחיפותאני 05/2022/06הגב לתגובה זו10 2שם יהיו לו דמוקרטיה וחופש ביטוי אמיתי, לא כמו בישראל.סגור
-
מסכים 100%מקומו בעזה - הבן אדם דוחה ומגעילשוקי 05/2022/13הגב לתגובה זו0 0את הנער הפוגע אבל חייבים לעצור, לא יתכן שגם חלאת אדם כמו חצרוני תיפגע פיזית ללא תוצאות לפוגע. למרות שאני מאחל לחצרוני את כל הרע שהוא איחל לאנשים שונים בעולם.סגור
-
390.איש רע .. (ל"ת)עופר 05/2022/06הגב לתגובה זו5 0סגור
-
389.תניחו לנו ממנו.ותחזירו אותו לנפטלין בהקדם (ל"ת)בבקשה 05/2022/06הגב לתגובה זו7 2סגור
-
388.לא יודע מי יותר מטומטםעדי 05/2022/06הגב לתגובה זו3 2חצרוני הפרופ' החמאר בלי חוכמת חיים או הנער הטיפש הזה מי יותר חמור.סגור
-
387.אלימות מילולית יכולה להיות פוגענית יותר מאלימות פיזיתמוסקיטו 05/2022/06הגב לתגובה זו17 2חצרוני אתה פח אשפה. יש מקום וזכות לחופש ביטוי. אין מקום וזכות לאלימות מילולית. אתה נוקט באלימות מילולית ופוגע בכל כך הרבה אנשים לעיתים קרובות. פגיעה שהיא חריפה מאלימות פיזית. על אלימות מילולית יש עונש לפי חוק כולל מאסר בפועל. גם על אמירות גזעניות. לא ברור לי לי איך עדיין לא שמוצאותך מאחורי סורג ובריח. הנער שנפגע פגע בחזרה בשם כל אלה שנפגעו פגיעה ישירה ממך. לא מדובר פה בשום חופש ביטוי. אתה גזען נאלח ובזוי ומיותר. לא תרמת ולא תתרום דבר לאנושות אז אל תדבר על מי תורם מה.סגור
-
386.נגד אנטי ציוני כזה שאין לו מה לחפש במדינת היהודיםצדק 05/2022/06הגב לתגובה זו5 2חתיכת פישר , פחדן ,שכמו חולדה היית נכנס לפתח הביבים אם היית נמצא לצד שונאייך היותך יהודי ישראלי , טיפש אתה אנטי ציוני על מה? טיפש אם חיילי צהל היו יכולים לא להגן על המדינה זה היה קורה רק בגלל אשפות כמותך . העיקר אתה ישן טוב בלילה. מעניין אם היית ישן טוב מעבר לגדר ,ההורים שלך חינכו אותך רע .איש בודד בעולם,מסכן.סגור
-
385.לא הגיע לך לחטוף כיסא, אבל אתה עדיין אפסמור 05/2022/06הגב לתגובה זו9 1וגרועים ממך הם אלו שנותנים לך במה. בלעדיהם היית כלום.סגור
-
384.לא גיבורסלומון 05/2022/06הגב לתגובה זו3 0זה נכון שהילד שזרק עליך כיסא אינו גיבור אלא אידיוט אבל מה אתה? אתה זבל של האנושות. אתה גזען ומנוול. אתה חרא של אדם אם בכלל אתה אדם. כנראה שיוצריך לא היו אנושיים אלא רובוטים או אולי אמא שלך שכבה עם חיה כל שהיא.סגור
-
383.רמת גןר 05/2022/06הגב לתגובה זו2 0אולי כבר אפשרלשלוח את חצרוני מפה.?שייסע מפה יגור בגרמניה בפולין.שם מאד יאהבו אותו.?????????סגור
-
382.הוא לא גיבור. הוא גיבור על!!! חיצרוני יא אפס בן כלום! (ל"ת)האמת 05/2022/06הגב לתגובה זו6 4סגור
-
381.הנער השפל מהמשפחה העליבה גרמו לתוצאהשיר 05/2022/06הגב לתגובה זו6 8הפוכה מזו שרצו. רבים מאיתנו מעריכים ומקבלים את חצרוני הרבה יותר עכשיו, גם אם לא תמיד מסכימים עם כל דעותיו. וחצרוני, אין על ההומור שלך. אתה מבריק.סגור
-
חצרוני עשה לך לייק לתגובה (ל"ת)אחד 05/2022/07הגב לתגובה זו0 1סגור
-
תהנה כשהוא מצטלם רוקד על קברי חיילים בבתי קברות ומשפילאיתן 05/2022/06הגב לתגובה זו0 1מה אתה רוצה שנעשה עם מה שהוא אומר למה לגרמנים הנאצים היה אסור ולו מותר? אני עובד יום יום שומר על החוק מהנדס שירתתי בצבא משלם מיסים דואג לסביבה ואני צריך להשתחוות לך ולחצרוני וגם להימלר ולאיכמן כן???סגור
-
380.חצרוניבן שלמה זוהר 05/2022/06הגב לתגובה זו3 3רק רוצה לומר לאלה שמשבחים את הנער שזרק את הכסא.אני נגד הדעות של חצרוני.וגם לא אוהב אותו.אבל זו דעתו.וזה מה שיש.ולכל אחד זכותו להביע את דעתו.בין אם היא מתאיצה לזולת או שלא.ולהשליך כסא זה מעשה ברברי של אדם טפש שצריך להיות מאחורי סורג ובריח.ובנוסף לפרסם התנצלותסגור
-
379.רק במדינה מוזרה כמו שלנו נותנים לדבר כזה לגיטימיותשי 05/2022/06הגב לתגובה זו10 2אני רוצה לראות שבארהב היה לבן בתוכנית ארוח אומר לשחור, ההורים שלך צריכים לחזור לאפריקה, מיותר לנחש מה היה קורה לו, הוא היה מוחרם בכל מקום ולא היה מתקבל בשמחה בתוכניות טלוויזיה למיניהן, פה הכל מותר ומקובל.סגור
-
נכון. ורק בישראל מותר ששרת תרבות, שר דיגיטל וכתבת ופרשןא 05/2022/09הגב לתגובה זו0 0יסתיו באופן גזעני נגד אוכלוסיה שלמה רק בשל צבע עורה וממש ינסו לקומם חצי עם כנגדה. כפי שכתבת - בכל מדינה מתוקנת הם היו מוחרמים.סגור
-
378.תפרסמו בבקשה את התגובה שלי מה אתם פחדנים (ל"ת)מרדכי 05/2022/06הגב לתגובה זו2 1סגור
-
377.אני רוצה לחזק את הילד שזרק אל חצרוני כיסאמרדכי 05/2022/06הגב לתגובה זו19 5מגיעה לך צלש אתה המיץ וגיבור לא צריך כאלה שמאלנים במדינת ישראל חצרוני אתה תחיחת מנייעק מטונף בן הדם רשע מרושע אני מאכל לך שלא היה לך ברכה בכסף שלך והכסף שלך ילך לטרופות בשבילך אתה צריך לגור בסוריה אתה תמוך טרור איסלאמיים חתיחת קיצוני שנגד כל מדינה יהודית ישראלית לא צריך אחד כמוך בארץ ישראל ואם לא טוב לך במדינה הזאת אז תעבור למדינה אחרת אתה בושה וחרפה למדינה והמשך יום טוב ושבת שלוםסגור
-
376.לא, לא, לאאילנית 05/2022/06הגב לתגובה זו5 1לא ולא, חצרוני ידידי. חדל היתממות. לא היו שם משפטים דמוקרטיים תמימים של "צהל כובש" או אמירה שאינה מתיישרת עם הנרטיב הציבורי. אתה פרובוקטור מהלך, גזען וקיצוני, שדורש בכוח התלהמות של הצד השני. בודק גבולות של אחרים נצחי. תתחיל לבדוק גבולות של עצמך ולהפסיק להתפלא כשחצית אותן והצד השני לא יכול לשאת זאת יותר.סגור
-
375.חצרוניאא 05/2022/06הגב לתגובה זו1 2האשכנזים הם נצר של הגרמנים הם אותו דבר גזענים מתנשאים אדולף לאסגור
-
374.חברים כפרה עליכם לא להתלהם בבקשה פה.שמעון 05/2022/06הגב לתגובה זו1 2הילד צריך מסגרת שיקומית ורשויות הרווחה צריכות להוציאו מבית הוריו.סגור
-
נכון מאוד. הילד צריך מסגרת שיקומית וחצרוני צריך מסגרתא 05/2022/09הגב לתגובה זו1 0פסיכיאטרית. שניהם זקוקים לטיפול.סגור
-
הילד צריך לקבל פרס ישראל ולהדליק משואה. (ל"ת)פרס להורים 05/2022/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
373.כל הכבוד לנערארז 05/2022/06הגב לתגובה זו13 4רק הימנים יעשו סדר במדינה. השמאל הביא אותנו לתחתיתסגור
-
372.בלי להצדיק את התוקף, אי אפשר לזלזל בכבודם של חללי צה"למור 05/2022/06הגב לתגובה זו9 2ואין מה לעשות, דעותיך חצרוני הזויות,מעליבות, מוזרות , מקוממות ופוגעות בציבור שלם שכן, בזכותו מדינת ישראל ממשיכה להתקיים בהחלט!סגור
-
371.חצרונירות 05/2022/06הגב לתגובה זו2 0גם על גזענות מילולית חצרוני צריך לתת את הדין. זה לא פחות גרוע מאלימות פיזית.סגור
-
370.אני בן 65 והייתי משליך כיסא על הפוד פרוססור מדי יוםאביהו 05/2022/06הגב לתגובה זו14 4הוא לא אנטי ציוני, הוא מחבל עם תואר אקדמי (כמו המחבלים שיושבים אלינו בנופש כלא ועושים תואר על חשבונינו). זה שהתיקשורת הצהובה מאפשרת לו במה, זו השערוריה האמיתית.סגור
-
369.אתה לא יותר טוב ממנויוליה 05/2022/06הגב לתגובה זו9 0בושה שאתה נקרא יהודי. וצבוע שאתה חי במדינה כבושה.במקומך הייתי עפה מפה. לידיעתך. כל הארץ כבושה. ולא רק ההתנחלות. אז אתה מוזמן לא להיות פה.סגור
-
368.מי הפרופסור המכובד?שרון 05/2022/06הגב לתגובה זו6 0אני חושב על הנער שהשליך שהוא חשב שהוא עצמו פרופסור, וכפרופסור חצרוני שחושב לזרוק מילים כאוות נפשו על ציבורים שלמים, פה בא פרופסור מסוג שונה, והסביר לו את המציאות, אבל כנראה הפרופסור חצרוני לא הבין,סגור
-
367.אם הוא לא גיבור.אז מי????בטח לא אתה עוכר ישראלעופרה 05/2022/06הגב לתגובה זו5 0עדיף שתלך למנזר השתקנים.סגור
-
366.משואהחיים 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0לתת לבחור להדליק משואה בשנה הבאהסגור
-
מענייןאחד העם 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0הייתי מוסיף לטקס המשואות עוד אלמנט זריקת כיסא על חצרוני ודומיו. גולדרייך גרבוז ושאר ירקות, דומה שעד 140 לישראל יש מספיק חומר. לתפארת מדינת ישראל.סגור
-
365.צודק בכל מילה (ל"ת)השופטים תומכי טרור 05/2022/06הגב לתגובה זו1 1סגור
-
364.אמיר אתה ילד כפות למה אתה מתגרה בחיים שלך..מגיע לך גם א (ל"ת)שאולי 05/2022/06הגב לתגובה זו5 0סגור
-
363.הילד צריך לקבל כלא, ואתה צריך להיות מגורש לעזה חצרוני!! (ל"ת)M.a בניהול 05/2022/06הגב לתגובה זו3 1סגור
-
למה הילד צריך לקבל כל למה היטלר ואיכמן לא בסדר וחצרוניאיתן 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0איך אני מהנדס שומר חוק שירתתי שרות מלא וקשה אני משלם מיסים מקפיד בנהיגתי מה עוד אני צריך לעשות שאתה וכבודו יאשרו לי שאני בן אדם? אז לא זה לא יעבוד ככה אם אתם תשפילו אותנו אנחנו לא נוותר גם אם הכל ישרף שמעת באש ובמים לא נוותר תתרכז ורובנוסגור
-
362.אני רוצה לתת מתנה לילד שזרק כיסאכרמלה 05/2022/06הגב לתגובה זו7 2אני חושבת שעם ישראל צריך לשלוח מתנות לילד שזרק כיסא על הזבל חצרוניסגור
-
נגד אנטי ציוני כזה שאין לו מה לחפש במדינת היהודיםצדק 05/2022/06הגב לתגובה זו2 1גם אניסגור
-
361.גם אם אתם לא אוהבים את זה, הוא צודקאני 05/2022/06הגב לתגובה זו7 0אנחנו חיים במדינת חוק וצריך לשמור עליו. אמיר אדם בזוי עם אידיאולוגיה בזויה שפוגע על בסיס קבוע ברגשות של אנשים ובעיקר באנשים הכי מסכנים של החברה שלנו שהקריבו כל כך הרבה למדינה. עם זאת, אמיר לא מהווה סכנה בטחונית לאף אזרח (נכון שהוא מתבטא לא יפה על ישראל, אבל זה לא באמת משפיע על שום דבר). לעומת זאת זורק הכסא, עד כמה שרגשותיו מוצדקות, הוא כן סכנה לציבור. צריך להסתכל על התמונה הגדולה אם היום לפגוע באדם כמו חצרוני יהיה לגיטימי, מחר לפגוע בחבר כנסת ערבי או עם דעות אנעי ציוניות יהיה לגיטימי, ומחרתים גם בראש ממשלה ומפה הדרך למלחמת אחים קצרה.סגור
-
360.לא עניינינו-נכון-אבל מה לגבי הנטיה המיניתאשת איש 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0מה לגבי הפשטת הפטמה הזיכרית? תודהסגור
-
359.לך יא דבאעפחחח 05/2022/06הגב לתגובה זו1 0תגיד תודה, אם לא היו דופקים לך כסא בראש בחיים לא היית חופן ת'שד המגולח של קיי אססגור
-
358.חצרוני רק גרזן בראש יפתור לך את בעיית הקיום שלךAmnon 05/2022/06הגב לתגובה זו3 1חצרוני רק גרזן בראש יפתור לך את בעיית הקיום שלךסגור
-
357.הרצליהגלית 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0לא אמיר אתה גיבור ישראל מה זה .....חחחחסגור
-
356.הפוסל במומו פוסללילוש 05/2022/06הגב לתגובה זו3 0נכון יש לגנות כל סוג של אלימות. גם אלימות מילולית כלפי עדות שונות. וגם דה לגיטימציה לצה"ל, שזה הבסיס לזה שאח"כ סוטרים לחיילים מול מצלמות. כי יש את אלו שבחרו לעוות בגסות את העובדות ולהפוך את צהל מצבא לגיטימי של מדינת ישראל היהודית הריבונית לצבא "נפשע" והמסקנה המתבקשת שיש להכות בו ובחייליו. אז "יפה" שטוענים נגד אלימות. רק חבל שברוב המקרים הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו. ועושה בדק בית לעצמוסגור
-
355.הוא לא גיבור ואתה לא קורבןרול 05/2022/06הגב לתגובה זו1 0בקיצוניים כמוכם צריך לטפל. אתה משפיל אנשים ופוגע במשפחות שקולות, לא מבין למה לא שפטו אותך עדיין.סגור
-
354.זורק הכסא לכלא !!!אלה 05/2022/06הגב לתגובה זו4 1החצרוני הזה לא יותר טוב ממשליך הכסא. אבל הוא לא הפעיל אלימות פיזית. איש די דוחה. פרובוקטור. לא מאמינה שיש לו ממש דיעות. הוא יותר מדבר בשביל להרגיז ותו לא. זורק הכסא הוא ילד מוכה גורל. עם אמא כזו אין לו מקום בחברה. הוא נדון להיות עבריין ותו לא. שהשם ישמורסגור
-
353.חצרוני וערוץ און-ליין TV צריכים לשלםסיחון מלך חי חשבון 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0לזורק הכיסא !!. בלעדיו מי היה שומע עליהם. ערוץ און-ליין TV אשם לא פחות מחצרוני בהפצת דעותיו של חצרוני!סגור
-
352.צל"שא א 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0לא רק שהוא גיבור הבחור שהשליך לעברך ראשך המלוכלך כיסא מבחינתי הוא חייב גם לקבל מדלייה כאות הוקרה רק טעות אחת קטנה בידיו של אותו בחור שלא השליח לעברך שולחן מברזל וככה היה אולי גורם לך לנזק מוחי גדול שלא היית כבר מצליח לדבר או לטנף כלל וכלל יא חתיכת אפס מסריח שונא יהודים שאלוהים יבוא איתך חשבון יא חתיכת זבל טפו עליך יא פח אשפה מסריחסגור
-
351.נמאס ממך אתה ממש מחפש כותרות צא לנו מהוריד למה אתהאיתן 05/2022/06הגב לתגובה זו1 0נשאר בארץ לך לעזה או סוריהסגור
-
350.תל אביביעל 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0אני ימנית קיצונית!!אבל ככה לא מתנהגים זה לא משנה מה הדעה של אף צד . לזרוק כיסא???? זה ברוטלי וחסר מחשבה. פשוט בושהסגור
-
349.חצצרוניתמירי 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0כמה הבלים מפה של גמד מתוסבך.דחוף לפסיכיאטרסגור
-
348.גבר גבר !!! כול הכבוד לילד הזה חבל שלא גמר אות החלאה הז (ל"ת)אביב 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1סגור
-
347.חצרוני םרוםסור לגזענות וטמטום והדוגמא הכי טובה לזה שסתובוחבוט 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0ם יישאר סתום גם עם תארים ו"השכלה" שכם לא יעשו אותו בנאדםסגור
-
346.טרול מתועב ושנוא. צא מחיינו (ל"ת)ררי 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
345.חצרוני הזבלאזרח 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0אתה סתם זבל חצרוניסגור
-
344.כלא שנתיים לזורק הכיסא.לשלול אזרחות לפרופסור חצרונירועי 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0שאין לו מה לחפש במדינת ישראלסגור
-
343.משסה , מפלג , חצרוני איש רשעיונית 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0מי שצריך להכנס לכלא , זה אתה האפס חצרוני , כי בגללך הערבים הפורעים שומעים את השיח שלך והשנאה שלך לכל מה שקשור לעם ישראל . אתה שונא את היהדות , אתה שונא את החילים , אתה שונא את המשפחות השכולות ומתריס גם על החילים הקדושים שנהרגו , אתה שונא מזרחים וספרדים , אתה אוהב רק את עצמך ואת הערבים / מחבלים. אתה ערב רב ודוגמה רעה לכל נער ונערה , אתה מפלג , גורם שנאה אתה כל כך רוע אחד מזוקק רוע טהור !! לאנשים כמוך אין מקום בין יהודים .סגור
-
342.!!!!!!!!. 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0סתום תפה שלך למה אתה עדיין מביעה תדעות המפגרות שלך ?! ולמה עדיין נותנים למפגר הזהה בכלל להיות בכותרות ? חושב שיש לו שכל והוא חכם מנסה שיסתכלו עליו וידברו אז יאללה שחררו ממנו לא מעניין שימות גם הוא פאגינג לא מעניין!!!סגור
-
341.55טונ 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0חצרוני כלב שונא ישראל הנער גבור חלב שנעצר בגלל הכלב אשפתות הזהסגור
-
340.Racismeאני זמר אלביסFelix pelvis@gmail o 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0אני זמר אלביס עמ' ארבה שירי וקונצרטימ לא יכול להתקבל בערוץ מקו טוי בגלל שאני מרוקאי מוצאי ארבה ניסיונות שומר דבר לא עוזר עמ' היה קוראים לי ברקוביץ' ביתי מתקבל כאן הששנאה בוערת וגלויהסגור
-
339.הנער ואימו סמרטוטים עלוביםאנושי 05/2022/05הגב לתגובה זו4 5הנער זרק כסא לא מתוך הזדהות לזכר חללי צ הל אלה כדי לשחרר את תוקפנותו ! אמו היא חתיכת בהמה ! חצרוני מונע מסוציומטיות , חולה מדבר לא בהגיון. חלק גדול מהמרוקאים הייתי זורק חזרה למרוקוסגור
-
אז אתה אוטואנטישמי בדיוק כמו חצרוני!אלמוני 05/2022/07הגב לתגובה זו2 0ואחר כך אתם מתפלאים למה יוצאים נגדכם! אני אשכנזי ואני מתבייש לקרוא לך יהודי! איך זה בשבילך, יצור מגעיל?!סגור
-
338.הנער ואימו סמרטוטים עלוביםאנושי 05/2022/05הגב לתגובה זו1 3הנער זרק כסא לא מתוך הזדהות לזכר חללי צ הל אלה כדי לשחרר את תוקפנותו ! אמו היא חתיכת בהמה ! חצרוני מונע מסוציומטיות , חולה מדבר לא בהגיון. חלק גדול מהמרוקאים הייתי זורק חזרה למרוקוסגור
-
337.כשרואים את האמא מאחורראכימדס 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0מבינים מאיפה הסכול מגייס את גיסותיו חצרוני, למען האמת, הוא חלאה, אבל "ביג תוחעס" שבתמונה, כותבת הפוסט, היא חלאה לא פחות.סגור
-
336.ימח שמך חצרוני שונאנישראל חבל שלא עיטור אותך (ל"ת)ערבי 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
335.חצרוני צודק.צדוק 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0ילד אלים יהפוך למבוגר אלים.סגור
-
334.חצרונידן 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0בו נגיס המימון המונים סכום לתשלום לרוצח שכיר שיסגור לתמיד את הפה לאנטי ציוניםסגור
-
333.התקשורת השמאלית איבדה את אימון הציבורמירי כהן 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0טוב מאוד זה לא דמוקרטיה שאנטי ציוני מקבל במה לדבר נגד הציונות. שילך לחיות ולדבר במדינה מוסלמית. כל עוד הוא חי במדינה ישראל היהודית שיכבד אותה.סגור
-
332.דמוקרטיה נעלמה מאז הקורונה.. (ל"ת)זכות האדם על גופו 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
331.מגיע לך גם שולחןמירי 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0חצרוני תמיד היה חלאה. לא השתנה. חבל לבזבז עליו כותרת. בטח לא כתבה שלמה. שיחזור לברלין. לא ראוי שיגור פה.סגור
-
330.חרם אווילימשתמש 05/2022/05הגב לתגובה זו12 3חסרוני קשה לי להבין אותך, אתה לא אוהב אותנו, חיילים מרוקאים, מזרחיים, השד יודע עוד את מי, לא טוב לך בארץ שלי? קום ולך לך, סע טוס, יש כל כךהרבה מקומות בעולם שאתה יכול להיות שם, אפילו מקומות קרובים כמו עזה, אוליי לבנון אצל נסראללה, תמנע מעצמך את כל עוגמת הנפש, לא יזרקו עליך כיסאות , לא ירדפו אותך, אוליי קצת ???? ושתבין לא שאני בעד אלימות, פשוט אומנם אתה פרופסור כך אומרים, זה התואר שקיבלת, אבל יש פתגם שאומר " החיים והמוות ביד הלשון "סגור
-
חצרונירות 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0אמת. רמאללה מחכה לחזירוניסגור
-
329.תיקוןיוסי 05/2022/05הגב לתגובה זו8 0הכותב הוא פרופסור גזען. מותר חהביע עמדות לשמאל או לימין, לומר שהמרוקאים צריכים לחזור למרוקו זו גזענות. איך גזען יכול להטיף על מה שקורה בשטחים, איך למי שבעיני הוא סוג של היטלר המודרני, יש היתר להביע דעות חשוכות על עדות. עצוב שהדברים יוצאים מפיו של פרופסור, שאמור להיות איש תרבות משכיל. זה ממש מזכיר לי את גרמניה הנאצית התרבותית. עצוב שיש במה לאנשים כאלה.סגור
-
חצרונירות 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0התואר לא משנה את אופי האדם. חצרוני גזען, הוא כניראה ינק את הגזענות מבית.סגור
-
328.כמה שאלות ברמה האקדמית.מאיר. 05/2022/05הגב לתגובה זו11 01. מי התלמידים שמוכנים להקשיב לו. 2. מי המכללה שמסכימה להעסיק אותו. 3.מי נתן לו פרופסורה ועל מה. 4. לארגון הגג של המרצים אם יש כזה ארגון, אין לכם מה להגיד על הפוסט של אותו פרופסור על חללי צה"ל ? 5. מה בקשר לבורות של אותו פרופסור על דבריו לגבי מערות וחזרה לארצות המוצא, שוב השאלה לאקדמיה, אין לכם שום תגובה לדברים?סגור
-
חצרונירות 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0חצרוני מזלזל באמסלם ובאורן חזן. היה מת להגיע לקרסוליים שלהםסגור
-
327.פרו(פסו) בוקטור חצרוני שונא ישראל.אילן 05/2022/05הגב לתגובה זו9 3הכותב הינו פרופסור לשנאה והסתה. חבל דלא נתקל בערבי עם גרזן. שיאמר הגומל שזה היה רק יהודי ציוני רחמן עם כסא !סגור
-
326.כמה שאלות ברמה האקדמית.מאיר. 05/2022/05הגב לתגובה זו10 11. מי התלמידים שמוכנים להקשיב לו. 2. מי המכללה שמסכימה להעסיק אותו. 3.מי נתן לו פרופסורה ועל מה. 4. לארגון הגג של המרצים אם יש כזה ארגון, אין לכם מה להגיד על הפוסט של אותו פרופסור על חללי צה"ל ? 5. מה בקשר לבורות של אותו פרופסור על דבריו לגבי מערות וחזרה לארצות המוצא, שוב השאלה לאקדמיה, אין לכם שום תגובה לדברים?סגור
-
325.חופש הביטוי הוא לא חופש ההסתהתל אביבי 05/2022/05הגב לתגובה זו18 1חצרוני אתה מסית ואלים יותר מהכסא. בכל מדינה מתוקנת היית מאחורי סורג ובריח על אמירות החותרות נגד מהות המדינה. שלא חדבר על אנטישמיות מוצהרת מחוץ לארון. אתה איש אלים ותוקפן וכל יום שאתה מסתובב חופשי מבלי שאתה חוטף מהעם זה יום מזל עבורך. אתה שונא ישראל ואין לך מה לחפש פה. תחזור לכפר לעולם השלישי של הפולני השבור שממנו באת ויפה שעה אחת קודם. קוףסגור
-
למה להעליב את הקופים (ל"ת)ירון 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
324.חצרוניגיל 05/2022/05הגב לתגובה זו7 1אני מצדיע לנער ,איתך רק בכח הולך אתה לא נפגע מכלום ,שאלה אחת אליך : למה מזמזת את קובי בחזה ,פתחת לו את החולצה ונגעת לו בפטמה,זה מעשה פלילי מעשה מגונה על פי חוקסגור
-
323.הבה נתקן, אתה לא הראשון שסופג אלימות על דעהנעם 05/2022/05הגב לתגובה זו1 3נזכור את אמיל גרינצוויג, אל יצחק רבין, את כל החוטפים בהפגנות נגד נתניהו בשנתיים האחרונות ועוד. כן, יש בהחלט פערי הבנה למהות הדמוקרטיה, לערכיה. יש קול חזק מאוד, בחלקו ממוסד השולל עקרונית את הדמוקרטיה, בעולם ובארץ.סגור
-
322.חופשערבי 05/2022/05הגב לתגובה זו3 8לא מסכים עם אמירותיו המאד פרובוקטיביות לעתים של חצרוני , אבל סך הכל זו הדיעה שלו. אותו בריון שזרק כיסא, יכול לזרוק אותו כיסא על כל אחד שלא בא לו טוב. האמא..טוב מה אפשר לצפות ממישהו שגידלה בריון....סגור
-
321.ביביסטיםחיון 05/2022/05הגב לתגובה זו2 2חצרוני אולי אתה מזוכיסטי לא יתכן שבזבזת את חייך בלימודים על מנת לדבר שטויות. בכל מקרה אחר זורק הכסא היה נחשב עבריין אבל אחד כמוך שמתנהג באלימות מילולית בוטה גורם לזורק הכסא להחשב גיבור קטוטה , טפאק , רמאד עלייק.סגור
-
חצרונירות 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0החיים והמוות ביד הלשון. חצרוני חייב ללמוד לבלום את מוצא פיו הגזעני.סגור
-
320.לא מסכים עם 60% מדבריו של תצרוני ....אנטיאל שלפר 05/2022/05הגב לתגובה זו2 7אבל להשתמש באלימות כזו זו לא הדרך תיתוקח איתו אבל לזרוק כיסא על כל מי שאתה לא מסכים איתו ?ברור שגם האמא שלו כניראה נותנת לו חינוך בהתאם וכך גדל הדור הבא של הצעירים האלימים ?סגור
-
חולהגרישה 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0חצרוני אדם חולה לא מכים אדם כזה מסכן הוא חייב טיפול תרופתי אבל לשנוא אדם חולה ולהכות בו זה יותר חולניסגור
-
חצרונירות 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0מטבע הדברים ברור שאמא מגינה על ילדיה. אימו של חצרוני היתה אמורה ללמד אותו שלא להתבטא בגזענותסגור
-
זריקת כיסאות פלסטיק של "כתר" הפכה לפולקלור ישראלי.עמירם. 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0מה עם זריקת החומצה לעין של עו"ד שפטל(ופגע בה) כשייצג את דמיניוק ? לא זוכר שהבחור ההוא שהיה/הינו ניצול שואה ישב בכלא?סגור
-
דברים כדורבנותדן 05/2022/06הגב לתגובה זו0 1שפטל אדם אצילי והבין שאסור לתבוע אדם ניצול שואה שהרגיש פגוע למרות שהנזק לא עינו היה משמעותי אבל השמאלני המתוועב לא חושב שהוא פוגע בחללים צהל כשהוא יורק רעל אנטישמי מהפה.סגור
-
319.ברנשטייןיוסף 05/2022/05הגב לתגובה זו6 1חצרוני אתה שפל ובזוי חלאת המין האנושיסגור
-
וגם המראה שלו תואם את (ל"ת)ירון 05/2022/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
318.הגנה כזאת, אפאחד לא צריךרבקה קיש 05/2022/05הגב לתגובה זו1 2בטח לא חללי צה"ל שלא נפלו כדי שתקום פה מדינת בבונים.סגור
-
317.חצרוני רשע מרושע עמלקא.א 05/2022/05הגב לתגובה זו5 2האמא של הילד צודקת ?? אחוז חצרוני משפיל חילים וגם עדות המזרח הוא רשע מרושע אין לו תקוהסגור
-
316.חצרוניניר 05/2022/05הגב לתגובה זו3 0למה האיש הזה בכלל נושא לכתבה? הוא לא מאוזן לחלוטין. והתקשורת משתמשת בו כדי להתסיס את הציבור שיהיה לה חומר. כמו בהרבה מקרים התקשורת מלבה ומסכסכת ומגלגלת עיניים. בושהסגור
-
315.הכל מהביתאורלי 05/2022/05הגב לתגובה זו2 3אם לא היה זורק כסא איך היה מבטא עצמו?הוא עילג וכל אילו שכמותו נבובים הם תבנית נוף הוריהם ככה אמא ככה בן לא יודעים להביע עצמם במילים כי הם בורים ועמי ארצות וזה מה שהם למדו אלימות הכל בא מהבית השכבה הכי נמוכה של האוכלוסיהסגור
-
314.כול הכבוד לבחור שזרק תכיסא על חצרוניאורי 05/2022/05הגב לתגובה זו32 9אחלה גבר הנער.שיזרקו את חצרוני לעזה שם המקום שלו כלב שונא ישראל.סגור
-
313.חצרוניחן 05/2022/05הגב לתגובה זו6 9מעצבן סדרתי אבל לזרוק כסא זאת אלימות מותר לו להיות או להיות ציוני הוא פשוט אומר בקול רם הבחור שזרק עליו כסא חצוף והאמא שלו בהמה.לא מתגאים במעשים כאלהסגור
-
312.הנער אליםטובה 05/2022/05הגב לתגובה זו11 18אמיר חצרוני אני לא מסכימה אף עם דיעותך. ולעיתים חושבת שאתה מגזים ועושה פרובקציות. לראשונה אני מסכימה איתך. הנער האלים הזה לא גיבור והיה ראוי שאמא שלו תתבייש במעשה בנהסגור
-
311.חצרוני אתה אדם בזויישראל 05/2022/05הגב לתגובה זו26 4כל הכבוד לך ילד בהחלט היה מגיע לו! כואב לי ההשלכות של המעשה כואב לי שהסתבכת כואב שהגענו למצב כזה במדינה שלנו! שאנחנו צריכים להילחם ביהודים שונאי יהודים עצובסגור
-
310.חי בעולם משלו ומסכן ציבור שלםאשל 05/2022/05הגב לתגובה זו13 2דעתי, אלימות מילולית על בסיס גזעני עלולה לעורר יצרים מסוכנים גם אצל בני אדם שלווים בדרך כלל. אין בתואר אקדמי מכל סוג שהוא לאפשר ליגיטימציה לאמירות פוגעניות.. אין מקום בחברה נורמלית לאמירות גזעניות וחשוב להבין את מקור התקרית האלימה. יש לדאוג למעצר ושיחרור בערבות גבוהה של מעורר הפרובוקציה.סגור
-
309.לכל מצדדי הנער העברייןגדי 05/2022/05הגב לתגובה זו10 5ראשית אפתח את דברי ואומר, שדעותי רחוקות מאוד מדעותיו של חצרוני. דמי אפילו רותח שאני שומע את חצרוני מדבר ומעוות את המציאות כנגד חיילי צה"ל ובכלל, אבל ההתנהגות של הנער, היא הסכנה האמיתית של ישראל. ההתנהגות של הנער היא סכנה לדמוקרטיה הישראלית ולשלטון של מדינת ישראל. בדמוקרטיה צריך לקבל את הדעות המגוונות שיש, גם אם הן לא מתאימות לי. לא הייתי רוצה שדעותיו של הנער לא ישמעו והוא זה שיקבל כסא בראש, אם השלטון יהיה כאן הכי שמאלני שניתן לתאר.סגור
-
לחצתי בטעות על אי הסכמה, מסכימה עם כל מילה!רבקה קיש 05/2022/05הגב לתגובה זו4 4צריך לטפל בנער הזה ובאמו התומכת בכל חומרת הדין. אלה האמהות שמגדלות בריונים.סגור
-
308.כל בעל מום הוא רע אני לא המצאתי את זהגילעד 05/2022/05הגב לתגובה זו1 3חבל שלזק עליו גרזןסגור
-
בול מה שהיטלר חשב... (ל"ת)רבקה קיש 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
307.חצרוני את אפסדנדו 05/2022/05הגב לתגובה זו7 3כפוי טובה חולהסגור
-
306.לא שמחה שהוא זרק עליך כיסא אך שאלה אליך:בתאל 05/2022/05הגב לתגובה זו7 2אני חרדית מזרחית וציונית. גם אתה לא היית שמח אם היו זורקים עלי כיסא?סגור
-
305.חצרןיהודה 05/2022/05הגב לתגובה זו0 2אם אתה אמיתי ציוני אז מה אתה עושה פה לך לעזה לחברים שלך אולי שם תקבל פרס תליהסגור
-
304.שתוקאסי על העולם 05/2022/05הגב לתגובה זו3 2תמותסגור
-
303.זורק הכיסאחיים יוחנן 05/2022/05הגב לתגובה זו4 4לזורק הכיסא כל הכבוד. חבל שלא פתחת לו את הפנים!סגור
-
302.מסכן הכיסאהנגר מהנגריה 05/2022/05הגב לתגובה זו4 3חבל על הכיסא.אין לי טיפת רחמים על אדם שמבזה את הנופליםסגור
-
301.לך פגעו בגוף ולנו בנפש אנחנו לא קופים מהמערותפגיעה 05/2022/05הגב לתגובה זו3 2אין הנחתום מעיד על עיסתו טמבלסגור
-
300.אני נגד אלימות אך הפעם זה היה בינגו לפרצוף.מאיר כהן 05/2022/05הגב לתגובה זו16 3הכיסא הנכון,בזמן הנכון,במקום הנכון לפרצוף הכי נכון.סגור
-
299.חצרוניצפוני 05/2022/05הגב לתגובה זו5 3אתה אפס אחד גדול אין לך מקום כאן תעבור לעם שלך בעזה ושחרר אתנו מהנוכחות הדוחה שלךסגור
-
298.אליך אוייב אכזר פוייה (ל"ת)חנון 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1סגור
-
297.אדון חצרוני...רובי 05/2022/05הגב לתגובה זו3 2אתה ממש התחננת לזה.....סגור
-
זה התירוץ של כל אנסרבקה קיש 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1היא התחננה לזה. חבל שאתה כזהסגור
-
296.למה חצרוני לא בכלא ?עמי 05/2022/05הגב לתגובה זו4 2מקומם של מטיפים לשנאה וגזענות בכלא או בביוב...למה העלו יצורים כמו חצרוני לארץ...אנחנו חייבים להגן על עצמנו אחרת אנשים כמוהו יקימו אירגוני שנאה נגד יהודים...כמו שהיה בגרמניה..לכלוא אותו לפני שיתרבה...סגור
-
צודק יש לכלוא את כל מי שמטיף לשנאה וגזענות, כגוןא 05/2022/09הגב לתגובה זו0 0מירי רגב, דודי אמסלם, אבישי בן חיים, חצרוני, רון שובל, ועוד רבים וגזעניםסגור
-
יש הרבה לפניו בתוררבקה קיש 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1בכנסת ובתפקידים ציבוריים. חצרוני מעניין את מי שמתעניין בו.סגור
-
295.חצרוניאחת שיודעת 05/2022/05הגב לתגובה זו3 2אמיר חצרוני צריך להיות בארבאנל כפות. הנער המקסים השתמש בחופש הביטוי שלו, בדיוק עמו שצריך. לא אמרת שאתה עוזב את הארץ? אז עוף כבר.סגור
-
294.חצרוני צודק צריך לזרוק את הערס לקלבושערק 05/2022/05הגב לתגובה זו9 14ל5 שנים לפחות אחרת המדינה הזאת לא שווה כלום. ואני אחד שלא מסכים עם אף אחד מדעותיו של חצרוני, אבל במדינה דמוקרטית מותר להגיד הכל (כל עוד אין הסתה לפגיעה באחרים) והערס צריך לשבת בצינוק.סגור
-
אבל זה בדיוק מה שחצרוני עשה!אלמוני 05/2022/06הגב לתגובה זו1 0הסתה ופגיעה באחרים זה המוטו שלו!סגור
-
293.אתה והילד באותה רמהמצא מין את מינו 05/2022/05הגב לתגובה זו5 1איזה כיף שעם ישראל הוא לא חצרוני ולא הנער האידיוט מאשדודסגור
-
292.ישבתי וראיתי לפחות 5-6 פעמים כדי להנות מהפגיעה בטינופת (ל"ת)חנן 05/2022/05הגב לתגובה זו7 2סגור
-
291.ימניים מהשכונות וערסיםשבדיה בחלום 05/2022/05הגב לתגובה זו0 4הכל טוב אבל סלב? אז אתה חי למען זה אם ככה אתה קורא לעצמך? מה זה סלב בכלל בתחת שלי. יש אנשים שמועילים בציבוריות. אהה אתב נועה קירל כזה? חולדהסגור
-
290.נכון, הוא לא גיבור, אבל אתה הרבה יותר רחוק מגיבור ממנו!אלמוני 05/2022/05הגב לתגובה זו3 1תנחש מה? להיות אנטי ציוני זוהי מספקת לשנוא מישהו במדינת ישראל, שהוקמה כולה על בסיס ציונות! בשבילנו זה יהיה כמו להגיד "תקפו לי כי אני שונא יהודים"! ולא, בהתחשב בפסולת הגרעינית שאתה פולט כמו הר געש, אני לא חושב שזאת הגזמה כלל וכלל! אני לא מצדיק את האלימות, אבל הגיע הזמן שתלמד מה זה אומר להביא השלכות על עצמך!סגור
-
289.ללעוג למתים בשם חופש הביזוינמאסת 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1אתה איש נבזה, דוחה ומגעיל שלא מבחין בין חופש הביטוי לחופש הביטוי. פיטרו אותך מאוניברסיטאות בישראל, דנמרק וטורקיה ואתה אולי פרופסור לשעבר. לך לטיפול.סגור
-
288.חצרוניציפי 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0היכן התגובה שלי?סגור
-
287.עוכר ישראלציפי 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0אני נגד אלימות פעם ראשונה שחשבתי סוף-סוף מקבל קצת ממה שמגיע לו,למרות שמה שהכי חשוב זה לא לתת להחלטה המה באף מקום,ולא לצטט שום דבר שקשור אליוסגור
-
286.הפרופסור המטורף (ל"ת)י 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0סגור
-
285.חצרוניHanibal 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1הכיסא הקדוש...סגור
-
284.אמיר והנערציפורית 05/2022/05הגב לתגובה זו3 0אין לי אלא להסכים הפעם עם אמיר למרות שאני נגד דעותיו הקיצוניות. אני חושבת שהריקבון מתחיל מאימו הפרימיטיבית של הנער שלא מסוגלת להכיל ולהבין מה פירוש חופש הבעת דיעה. העץ רקוב וגם התפוח.סגור
-
283.אני לא חושב שהילד גיבור אבל הגיע לך הכסא שקבלת..לא גיבור אבל 05/2022/05הגב לתגובה זו5 1לא סתם אומרים החיים והמוות ביד הלשון. תזהר במה שאתה אומר.סגור
-
282.זה חינוך צחצחי??? 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1תגובה צחצחיתסגור
-
281.אדם הזח חולה בראשיוסי 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1אשמים אלה שנותנים לבן תשפוחות השטן במה לא הייתי זורק עליו כסא הייתי מתפלל שיתפגר לנצח עוכר ישראל זה החינוך שעליו גדל בן תאוות המדרגות זה זבל. אמתיסגור
-
280.תקיפה בנסיבות מחמירות = הרבה שנים בכלאסמי הגדול 05/2022/05הגב לתגובה זו12 15אין ספק שמדובר בתקיפה בנסיבות מחמירות אשר יושבים על זה בכלא שנים רבות. שום דבר לא מצדיק את התקיפה הזו ומגיע לתוקף את מקסימום העונש לתקיפה שכזו.סגור
-
279.טוב מאוד ככה צריך..לי 05/2022/05הגב לתגובה זו14 6חבל שהזבל המסריח הזה קיבל רק כסא לראש... היה צריך לזרוק אותו לחבית עם חומצה. שרק עצמות ישארו ממנו.סגור
-
278.אם כבר אז שולחן מעץ מלא ולא כיסא (ל"ת)גדי 05/2022/05הגב לתגובה זו12 6סגור
-
277.כל כך שמחאלעד לזמי 05/2022/05הגב לתגובה זו14 7אני כל כך שמח על הכיסא שקיבלת לפרצוף ואני מקווה שיירבו כמו הנער התותח הזה כי זה מה שמגיע לך ולא רק כיסא אלא רהיטים יותר כבדים כי רק ככה אולי תתעורר ותבין שאסור לזלזל בכל מה שקדוש לרוב המוחלט של האזרחיםסגור
-
276.חצרונירח 05/2022/05הגב לתגובה זו11 1גם אתה לא בדיוק גיבור בהתבטאויות הגיזע יות שלך.סגור
-
275.אמיר חצרונימשה 05/2022/05הגב לתגובה זו5 4הנער אחלה גיבור אני מצדיעהסגור
-
274.אנו מדינה פאשיסטיתבני 05/2022/05הגב לתגובה זו5 11ולא לא תומך בחצרוני, אבל, במדינה פאשיסטית מי שחושב אחרת הוא אויב. שנים רבות של כיבוש גובות מחיר כבד .סגור
-
273.בזיון ועליבותיוסף 05/2022/05הגב לתגובה זו8 1להמשיך לתת במה למחרחר ומסית זה פשוט מתחת לחגורה. כל בר דעת מבין שהוא לא שפוי ויש לאבחן אותו בהקדם. כשאתה מדליק אש אל תבכה אם היא מצאה קוצים ונאכל גדיש.סגור
-
272.אמיר חצרוני אתה באמת לא מתאר לךשרה 05/2022/05הגב לתגובה זו11 3כמה אנשים התמוגגו מהרגע הזהסגור
-
271.אמיר חצרוני אתה אדיוטאמיר 05/2022/05הגב לתגובה זו7 2שונאים אותך.שתוק כברסגור
-
270.פרופסור לביצים שליחצרוני 05/2022/05הגב לתגובה זו10 3מי יתן ויהיו עוד הרבה כיסאותסגור
-
מי יתנני (ל"ת)מי יתן ויהיו לך ביצי 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1סגור
-
269.כן הוא כןגיא 05/2022/05הגב לתגובה זו7 2האלימות המילולית שלך חתיכת כלב קיבלה מענה ראוי. יימח זכרך עלוב נפש.סגור
-
268.למר חצצוצרוני,הגמל לא רואה את הדבשת שלוהפוסל במומו פוסל!!! 05/2022/05הגב לתגובה זו9 1יש חופש ביטוי אבל אין לא יהיה ולא יקום אף תירוץ לקיים חופש ביזוי,דמוקרטיה זה לא היכולת לומר הכל,גם היטלר אמר הכל ראית איך זה נגמר,בשם חופש הביטוי כמובן,חופש הביטוי זה לא נאציזם,חופש הביטוי זה לא לפתוח פה פח אשפה ולהקיא כל מחשבה גזענית טהרנית על עדה כזו או אחרת או על קבוצה כזו או אחרת,צריך לעשות ריפרש הגדרה מחדש,אי אפשר לומר הכל ואסור לומר הכל,אז מר דמוקרטיה הגזען למה כשבן גביר מדבר זו הסתה למה כשאמסלם מדבר זו גזענות,כנראה שהחופש ביטוי נמצא רק בצד אחד וכולנו יודעים איזה צד,מה בין חופש ביטוי להסתה,מר פרופסור לגזענות הסתה והתססה לא רק על עדות המזרח אתה יורד אלא גם על חללי צה"ל שבזכותם אתה קיים,אפסון פאשיסט ואתה מתהדר באיצטלה של "חובב ערבים" אך מתגלה כיותר שונא ערבים מהימין הכי קיצוני אז אתה לא אומר ערבי טוב ערבי מת,אבל קורא לימין צ'חצ'ח אנשי מערות ויהודים ערבים,או ערבים אוכלי כשרות,זה לא פגיעה בערבים כשאתה מתייחס אליהם כקללה,חתיכת צבוע,עדיף שתשתוק,אתה עושה רק יותר נזק לעצמך!!!!אידיוט!!!סגור
-
267.אתה גזען מכוער מקומך בבית משוגעים כפות בכותנתלילי 05/2022/05הגב לתגובה זו9 3חבל לא שברו לך את הפה המטונף שלך עם הכסא אולי היית סותם את הביוב שיש לך בפה איש רע מכוער נפשית וטיפש רק לידיעתך התואר שלך שווה לנייר איתו מנקים את הטינופת כמוךסגור
-
266.אני גאה בילד הטהור הזהארז 05/2022/05הגב לתגובה זו11 5חצרוני, מתי תבין שדעות כמו שלך יש אינם מקובלות ואף ישראלי יהודי לא יכול להכיל את זה. היום זה כיסא מחר לך תדע מה אתה תקבל. זה לא מצחיק המילים שלך. שמור נפשך וקשור לשונך.סגור
-
נסה להיות חכם (ל"ת)אז אתה כמוהו 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1סגור
-
265.הבחור נכהנמרוד אטלס 05/2022/05הגב לתגובה זו5 1למה ללעוג לבחור שזרק כיסא ? הבחור פשוט מסכן שאין לו את היכולת הפיזית לזרוק לבנה ובמקום זאת זרק כיסא פלסטיק.סגור
-
264.פשוט להקיא גם את הנער האלים וגם את חצרוני!יעל 05/2022/05הגב לתגובה זו10 4ילד חלאה, אמא מטומטמת וחצרוני אחד חלאה ומטומטם! וכמובן ששום דעה של אדם לא מצדיקה אלימות ברוטאלית שכזאת!סגור
-
ממ 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0צודק בהחלט להקיא קודם את חצרוניסגור
-
263.הנער השתמש בחופש הביטוי שלו. לגיטימי. (ל"ת)םםם 05/2022/05הגב לתגובה זו9 2סגור
-
262.קפל את התוארים המזויפים שלךגבי 05/2022/05הגב לתגובה זו9 1תעזוב אותנו בשקט ולך לנו מהעיניים כמוך ניתן למצוא מיליון באגורה אחת לך תחיה במדינה אחרת שם לא תקבל כסא בראש שם יכניסו לך את הראש בבית כיסאסגור
-
ביי (ל"ת)וקח תילד הערס איתך 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
261.חצרוני לסיביריוסי לוי 05/2022/05הגב לתגובה זו4 1צריך לשלוח את הפרופסור העלוב לרוסיה שם יטפלו בוסגור
-
260.חצרוני הדם שלך נגוע מגרמניה ...אתה לא יהודי בכלל (ל"ת)שלי 05/2022/05הגב לתגובה זו6 2סגור
-
259.חבל שלא זרקו עלייך עוד (ל"ת)שלי 05/2022/05הגב לתגובה זו5 2סגור
-
258.גיבוריםדור 05/2022/05הגב לתגובה זו0 2גיבור עולמי כל הכבוד חבל רק כיסה אחדסגור
-
257.מי שזרק את הכסא וכל החוליגניםמוני יקים אנטיציוני 05/2022/05הגב לתגובה זו2 7שתקפו את חצרוני צריכים לקבל עונשים חמורים ביותרסגור
-
256.חצרוני לא אנטיציונימוני יקים אנטיציוני 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0חצרוני הוא גזען אשכנזי אנטי מרוקאים.סגור
-
255.לא יודע מה המטרה שלךיניב 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0אתה צריך אשפוז גבר אתה לא נורמלי אתה ואייל ברקוביץ שני משוגעים למרות שאתה יותר גרוע לא מצדיק את הכיסא אבל לדעתי אין מקום לדעות שלך במדינה הזאת במיוחד שזה יום רגישסגור
-
254.בטח גיבור!!! הכי גיבור!!! (ל"ת)חצרוני אפס גזען 05/2022/05הגב לתגובה זו3 2סגור
-
253.בתי עלמיןמשה 05/2022/05הגב לתגובה זו3 1מי שנכנס לבית העלמין ומזלל בנופלים ובמשפחות שלהם מגיע לו גם שולחן, חתיכת זבל לא אנושימקומל בעזה, בשבילי אתה אויב כמו החמאססגור
-
252.מנגבוניבום 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0חצרוני לא הבעיה אלה המטומטמים שנותנים לו במה , אם לא היו נותנים לו במה הוא סתם היה איש ממורמר שמדבר עם עצמו , אבל אנחנו אוהבים את ההצגה , ונותנים לדעה שלו מקום בכל הזדמנותסגור
-
251.נאה דורש נאה מקייםהכוכב הירוק מחיפה 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0חצרוני אין לך זכות להטיף מוסר ואיך צריך להתנהג פוליטית אחרי שאתה מבזה את כבודם של חללי צה"ל ! ראשית תתנצל בפני המשפחות השכולות על פגיעה בכבודם של החללים ואז תדרוש צדק ומוסר מאחרים !!!סגור
-
250.חצרוני לא אנטיציונימוני יקים אנטיציוני 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0חצרוני הוא גזען אשכנזי אנטי מרוקאים.סגור
-
בקיצור, אנטי יהודי. בדיוק כמוך (ל"ת)אלמוני 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
249.גיזען לך לגרמניה (ל"ת)ה 05/2022/05הגב לתגובה זו0 2סגור
-
248.חצרוני מתוק הילד גיבור זו דעתי הדמוקרטית (ל"ת)אוקי 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1סגור
-
ממש ישראל היפה (ל"ת)שניהם קסם 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1סגור
-
247.תחזור לאירופהסע לאוקראינה יא טמבל 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1לך לרייך החמישיסגור
-
246.שכחת גזען גם, לא רק אנטי ציוני או שונא חיילים (ל"ת)שלומי 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
245.עתידות: בעתיד בנך יהיה עבריין כלוא.בזוקה 05/2022/05הגב לתגובה זו8 4כל מעשה אלימות הוא פרוע ומשום מה מחזק את אמירתו הנפשעת שמדובר בערבי שומר כשרות.סגור
-
244.מה שכן, לעורכת הדין יש רגליים סקסיות (ל"ת)בובי 05/2022/05הגב לתגובה זו3 6סגור
-
243.חצרונייוסי 05/2022/05הגב לתגובה זו5 7חבל שלא תלשו לחצרוני את הלשון בזוי גזען וטיפשסגור
-
אני חושב שזוכותו של כול אדם להביע דעהשלמה 05/2022/05הגב לתגובה זו3 1גם חצרוני מי שזורק כיסא צריך לזרוק עליו כיסא ילד מטומם אינוולידסגור
-
242.אם אתה היתה גר בסוריהמוטי 05/2022/05הגב לתגובה זו9 1הילד שזרק את הכסף לא גיבור. וצריך להגיד לא לאלימות בכל צורה שהיא!!!אבל מר חציוני אתה איש מלומד ושופט את ישראל כאילו אנחנו על אי בודד.אבל מסביבנו יש מדינות שאם היתה מבקר אותם כמו שאתה מבקר את המדינה שלך??? כבר לא היתה בן החיים אתה צריך ללמוד גם אם אתה פרופסורסגור
-
241.מגעיל שמתפרנס מאמירות פרובוקטיביותטל 05/2022/05הגב לתגובה זו10 1קשקשן צמרת שמשמיץ את חיילי צהל שבלעדיהם היה חוטף שולחנות ובלוקים לפנים מחבריו הערבים שאוהבים לשחוט יהודים בחג שלהם. אותם הפלצן מעריץסגור
-
גם אתה לא גיבור, חצרונימלי 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0מי בכלל מעסיק אדיוט כמוך בתור פרופסור...סגור
-
240.תגיד את כל האמתליצן החצרוני 05/2022/05הגב לתגובה זו6 1דמגוג, אמרת עוד דברים רעים ששכחת לצטט כגון: אשדודים תחזרו למערות, ותחסרו למרוקו...אתה מצטיין בפסיעה בין גבולות המותר לומר ואסור לומר, ויש כאלה שהפתיל שלהם קצר מלהכיל. חשוב לומר שלדעתי, המעשה האלים אינו ראוי והעבריין חייב להיענש בחומרה!סגור
-
239.אם הוא לא אוהב את המדינה שילך. (ל"ת)אין לו לאן? 05/2022/05הגב לתגובה זו3 0סגור
-
238.טיפשמשה 05/2022/05הגב לתגובה זו4 1אתה אדם תת אדם.מי שמחלל קברים במיוחד של צהל אין לו זכות להיות בישראל.אם החוק היה מאפשר לי להוריד לך איבר הייתי מוריד לך תלשון הבזויה שלך ועל הדרך גם תרגליים שדרכו על הקברים של החיילים הקדושים שלנו.תמיד היית חמור ומאחל לך שכל החיים שלך תיסבול עד שתימסור תנשמה שלך בגיהנום.יה כלבסגור
-
237.המארוקאקים לא מזרחיים ולא יהודים. (ל"ת)האמת 05/2022/05הגב לתגובה זו1 9סגור
-
236.בכל חברה אחרת היו שוחטים אותךמוטי 05/2022/05הגב לתגובה זו5 2תתן כבוד תקבל כבוד גם לנוסח של הדברים יש משמעות אתה פרובוקטור שמבזה גזען מושתן מחפש צומי כי אמא שלך לא ינקה אותךסגור
-
עברית קשה שפה (ל"ת)לא ינקה?? 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
235.מר חצרוני..שלומי לוי 05/2022/05הגב לתגובה זו2 3האיש גיבור....ובכלל הייתי מציע להעניק לו את פרס ישראל....לאנשים שכמוך ,אין מקום בארץ הזו ..סגור
-
234."צודק"מנשי מנשה 05/2022/05הגב לתגובה זו1 3עלי להסכים עם היצור חצרוני. הכל ענייו של חינוך. החינוך הקלוקל שהוריו העניקו לו עד שיצא להם בן חרא שהוא עלבון למילה פרופסור.סגור
-
חולירעשופט 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1זה פרופסור ? מחנך ? זה חלאת המין האנושי דובר עברית. עבור לגור בעזה !!!סגור
-
233.שנוי במחלוקת זו הגדרה מקוממתאמנון 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0גם כאן התקשורת טועה וטעה. הפרופסור שמתגאה בתוארו למרות הבורות הגזענות הטבועה בדמו , אינו דמות שנייה במחלוקת. אין מחלוקת. כולם, אבל כולם בדעה אחידה לגביו. ברור וידוע שאין ולו אחד שפוי התומך בו ולכן המינוח שנוי במחלוקת מטעה .סגור
-
232.חצרוני או חציר בהמותיו 05/2022/05הגב לתגובה זו3 0מטורלל אתה חייב אישפוז אתה מתגאה במרוקאים ובמקרה מרוקאי טפל בך אחרי שקבלת רק כסא מילד דמוקרטיה לא אומרת חילול חיילים שנפלו בקרב כדי שמטורלל כמוך מתהלך חופשי במקום באברבנל אני לא מאחל לך בפעם הבא לפגוש במקום ילד גבר מרוקאי. זה יהייה אחרת ועואבת יותר עצתי תפסיק להיות גזען לעדות המזרחסגור
-
231.הוא לא גיבורמוטי 05/2022/05הגב לתגובה זו6 1ואתה הפרופסור, לא ממש חכם. כשאני רואה או שומע אותך, לא ברור לי אם אני מרחם או בז. אתה כל כך לא משתלב, תמיד מנסה לעורר איזה רגש מולך ולא משנה אם זה תיעוב או שנאה, אתה כל כך שונה ומשונה שזה מעייף.סגור
-
230.וברכהשלום 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1תשמע אתה לא רוצה לעמוד בצפירה סך הכול הביא לך כיסא שיהיה נוחסגור
-
229.אדם מסכןאידית 05/2022/05הגב לתגובה זו2 2חצרוני אתה אלים במילים, מילים יותר מסוכנות מאלימות פיזית, אתה בן אדם מסכן שאתה צריך טיפול דחוףסגור
-
228.עיתון של חלאותמשה 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0נותן לחלאה להמשיך להפיץ את דברי הבלע שלוסגור
-
227.חצרוניפנינה 05/2022/05הגב לתגובה זו1 2לא סובלת אותך.אבל במאמר הזה אתה צודקסגור
-
226.חולהכוכי 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1הוא לא גיבור, ואתה חולה בשנאה עצמית!סגור
-
225.בשבילך גם הוא ערבי למה יהודיפפ 05/2022/05הגב לתגובה זו1 2ובאמת כולם שונאים אותךסגור
-
224.כל התגובות רק מצדיקות את מה שחצרוני אומר (ל"ת)שחר 05/2022/05הגב לתגובה זו3 6סגור
-
223.חציוני הגזעןישראלי 05/2022/05הגב לתגובה זו4 0לזרוק אותך לסוריה שונא אנשים אתה אתה חיה רעה ימח שמךסגור
-
222.לשחיטהשמאל 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1היה צריך לשזף לו את הגרון וברגוע שישנם ביוקר ישראל ערב רבסגור
-
ללמוד עברית דחוף (ל"ת)לצחצח שפה 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
221.ממש לא יפה. לכסא שלום (ל"ת)אריאל 05/2022/05הגב לתגובה זו3 0סגור
-
220.חצרוני צודק הפעםשי 05/2022/05הגב לתגובה זו1 6צריך לקחת את כל המרוקקים ולשים אותם בחי-בר ולזרוק להם בוטנים ובננות.סגור
-
תחזור לרדישלנד (ל"ת)זבלבן 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
219.פה גדולאחד העם 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1עדיף שישמור את דעותיו לעצמו. אם הוא היה עומד לידי גם היה חוטף. לא גאה בילד לא גאה באמא אבל פרצוף דורש מכות וגם הפה שלך חצרוני.סגור
-
218.הכותב הינו בן של אלף זו... (ל"ת)אברהם 05/2022/05הגב לתגובה זו3 0סגור
-
217.טמטוםקובי.כ 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0מר חצרוני היקר .זריקת הכיסא עליך אינה דבר ראוי . אך יחד עם זאת . להשוואתך את זור הכיסא ל"מחבל".. אם אתה בעצמך היית חי בשטחים ויוצא נגד ומגדף בגלוי את המשטר אליו אתה כפוף , מן הסתם לא היו זורקים עליך כסא אלא זורקים אותך מגג בניין כפי שעשו חמאס לאנשי פת"ח . אז תעשה טובה . אל תסווג מיהו גיבור . היית ונשארת אפס !!!סגור
-
216.חצרוני, בניינו גם אמא שלך לא אוהבת אותך...מולי 05/2022/05הגב לתגובה זו5 1כ''כ הרבה שנאה ובעיקר שנאה עצמית ...אם אתה כזה גבר אולי פשוט כבר תעשה את זה ותקפוץסגור
-
215.כאב לי לראות אותו מותקף, אבל הבן אדם הוא בושה וחרפה.סמדר 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1חצרוני הוא תופעה מבעיתה ודוחה שקשה להכיל אותה.סגור
-
214.דמוקרטיה מתגוננתדב 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1אם תשים לב לא פגעו בך פיסית עד שעברת לחללי צהל. יום הזכרון זוכה לחוק לא דמוקרטי כמו סגירת בתי שעשועים. נעשתה טעות ולא נחקק חוק נגד ביזוי חללי צהל. ניצלת את הטעות הזאת ודרכת על זיכרם. דרכת על יבלת כואבת שלא זכתה להגנה. לא הבאת בחשבון את חוש הצדק הטבעי המביא אנשים להגן על מה שהחוק לא טרח להגן. ברגע שביזית את זיכרם של חללי צהל שאינם יכולים לענות לך הפקעת מעצמך את זכות המוגנות הדמוקרטית. חלל צהל הוא פצע נורא אצל יקיריו ומצידם שתלך לעזאזאל הדמוקרטיה שבשמה לאמיר חצרוני יש זכות לבזות אותם ועוד להשיג בשל כך פרסום חינם . הכסא שחטפת הוא לטעמי דמוקרטיה מתגוננת.סגור
-
213.אתה לא איש רוח (ל"ת)אתה חולה, רפואה שלמה 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
212.טיפש אמיר כמעט התעוורתנאלאן 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0תפסיק לדבר לא יפה על חיילי צהל.והדרומייים קיבלו את המסר.עדיין לא ראית קוף אמיתיאתה !!!מפחיד מוות.סגור
-
211.מזרחים בבונים (ל"ת)חגי 05/2022/05הגב לתגובה זו1 4סגור
-
210.כלאאוהד 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1מדינה מתוקנת ולא משוחדת, היתה מכניסה אותך ושכמוך מזמן לכלא, אתה איש חסר תרבות מינימלית שמרשה לפיו הרע והמלוכלך להסריח כל חלקה טובה בארצנו הקטנטונת היפה והנהדרת. לדעתי מעשהו הנבזה של זורק הכסא הוא קטן אלפי מונים מפיך הרע, כי הלכה למעשה אתה הוא זה שנותן כתף וכח עם רוח גבית עצומה לאלפי צמאי דם פורעים ערבים כנגד עם ישראל. חשבתי פעם אולי סתם מתמימות אתה מדבר, אבל קנית בצדק את מעמדך כמאיץ רוע לעולם. חבל שאין מי שיעצור שפלים שכמוך.סגור
-
209.דמוקרטיה ? ערכים ?עומר 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0נכון אסור לפגוע בך. דעותיך דומות או קרובות לנאצים. כן ממש ממש כך.אתה חושב שמי שהגיע ממרוקו להלן יהודי ממרוקו צריך לחזור לשם. אין לו זכות לחיות בבית הלאומי של העם היהודי. אתה הגזע הנערץ .רק שכחת שכל ישראל ערבים זה לזה.מכל עדה נשים וגברים כאחד הקריבו את חייהם למען ישראל. בעיני אתה בהמה.סגור
-
208.אלוףתותית 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0גיבור השנה ומקווה בע״ה שנה הבאה הדלקת משואה ??????????סגור
-
207.חצרוניסעיד בכרי 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0חצרוני יש לך הרבה ללמוד מהמרוקאיםסגור
-
206.מה אפשר לצפות ממרוקאים?אפרת 05/2022/05הגב לתגובה זו3 5רובם הגדול אלימים מילולית ופיזית אל תתרבו עם מרוקאים, שלא יצא לכם ילד זורק כסאות על אנשיםסגור
-
205.אתה פרופסר ? חחחאור 05/2022/05הגב לתגובה זו2 2אתה אולי פסיכי לא פרופסר יזבל מעופשסגור
-
204.שונא את הבן אדם אבל הוא צודק (ל"ת)מרחם על טיפשים 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
203.בושהמומי 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1תפסיק להתנשא יא כלב לא מרוסן (מבקש סליחה מהכלבים )סגור
-
202.ילד טיפש והאמא לא חכמה יותר (ל"ת)יהודה 05/2022/05הגב לתגובה זו3 2סגור
-
201.גיבורקלייר 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0אולי הוא לא גיבור. אבל יהודי ישראלי עם לב חם. אוהב את ארצו, ו ודה לחילי שציוו לנו את החיים. אוהב את ארצו ומעריך את המולדת. ומה הוא איש רעל ושיטנה. חי פה ברווחה, מקלל משמיץ מעליב, מתבייש בארצו, אז למה לחיות פה, שיסע לאירופה, ושם יתנו לו בעיטה, איש דוחה, אנטישמי וגיזען.סגור
-
200.אמיר חצרוני טועה כי שג. 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0מותר לו להגיד מה הוא חשב משהו שלילי, אפילו בבוטה ולא התחשב על רגשות של המקשיבים ופגע בהם בחוסר רגישות ואטום לגמרי כלום ומה פלא שאמיר קבל המכה שלכסא זרוק עליו מהנער כועס כי לאמיר. ופעם הבאה צריך לחשוב בשכל בעצם להתחשב לרגשות של הקהל! ואסור לפגוע סתם כך.סגור
-
199.מה חדש? אלימות נגד דעה אחרת משל המיינסטרים?עם הספר 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1הזורק לא יעצור דעות שונות, וכל שעשה הוא כדי להיות"גיבור". מקווה שגם יגן עלינו כחייל אמיץ שוויק.סגור
-
198.בסך הכל יצירה אקספרסיוניסטיתזיגמונד 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0חצרוני, אסביר בצורה שתבין: הבחור בסך הכל הביע את תסכולו בצורה אקספרסיבית, כיצירת אומנות המשקפת את הזייטגייסט. ראה זאת כאילו שזו היתה בננה מודבקת למסגרת על קיר מוזיאון הלובר. רק שהבננה היא כיסא והקנבס הוא פניך.סגור
-
197.שמעתי שהכיסא עכשיו כיסא אליהו הנביא בבית כנסת (ל"ת)ירדן 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
דמ 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0חחחחחחחסגור
-
196.אתה והנער באותה רמת אישיות שניכם בעייתיים אז מה אם.... 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1אתה פרופסורסגור
-
ממ 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0לגמרי!!!!!סגור
-
195.ימיןמורה בגמלאות ימנית 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1אני שומרת שבת ימין פוליטי גדלתי כמוך בשנות ה80 היתה שולמית אלוני אורי אבנרי שמאל קיצוני אף אחד לא העלה בדעתו לפגוע בהם.הייתי מורה 3 עשורים את החיות האלימות פגשתי בכיתה המנהלים וצוות הניהול פוחד מהם ומהוריהם!!!!איימו עלי לתת ציון לילד חיה שכזה למרות שחא היה נוכח.ואני מעורבת במשפחתי אשכנזים ומזררחים מחונכים .מה שאתה מתאר אמא מרוקאית תומכת במעשה אלימות של בנה,זה קרה הרבה כשהייתי מורה אסור "להעיר' את החיות .סגור
-
194.חצרוניקלייר 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0ברור שזה ממומן, מי היה כותב שקרים אלה. רק עיתונאי רודף בצע ונאלח. זה מה שעושים לערבי שזורק כסא???? אתה בטוח? היו מכניסים אותו לכלא, פה בישראל. אתה חתיכת רמאי, ערבים תוקפים, שורפים, מיידים אבנים והולכים הביתה. אבל שמאלן שקרן כמוך הוא, ורק הוא יתמוך בו. קיבלת אתנן, הכל בסדר.סגור
-
193.מה לעזעאלטיפשות זה כאן 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0מי הדפוק שכתב את הכתבה הטיפשית הזאת? אין מיליםסגור
-
192.פרופסור אלק. אתה שקרן ודוחה !!!עומרי 05/2022/05הגב לתגובה זו26 8לא הותקפת בשל דעותיך הפוליטיות. הותקפת בגלל חוצפתך וחוסר האנושיות שלך. לבוא ולגובב שטויות בבית עלמין צבאי וביום הזכרון ??? להגיע לאשדוד ולכנות את תושבי העיר יושבי מערות ???? מה אתה חושב לעצמך ??? הראש הדפוק שלך חטף זאפטה... אם היית מתבאא כךבכםר ערבי נגד ערבים שהם אלימים ופרימיטיבים (אני חושב שאתה חושב כך ...) , היית נופח את נשמתך תוך דקה ! ! ! וסגור
-
191.פעם ראשונה שחצרוני כותב דברים טעםאור 05/2022/05הגב לתגובה זו22 28הנער הערס הטינופת ואמא שלו המגה טינופת שחינכה את הבן הערס שלה לאלימות צריכים לשבת בכלא שנים ארוכות.סגור
-
אורבוקר טוב 05/2022/05הגב לתגובה זו1 2שלא תראה אור יותר אני מאחל לך ולחצרוני שמתיימר להיות פרופסור של לופטגשפט, לך איתו ללמערות של עזה לשם אתם מתאימים.סגור
-
190.נכון. זורק הכסא אולי לא גיבור. אבל אתה ממש לא גיבור!דודו 05/2022/05הגב לתגובה זו23 2סה"כ, חצרוני אתה טיפש גזען ואינפנטיל. גם לא נראה גבר בכלל. אולי זה המקור לתיסכוליך?.סגור
-
לא כתבאן 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0על עצמו שהוא גיבור. רק אמר שמותר לו להביע את עמדותיו , ללא להפגע פיזית.סגור
-
189.הפרעת אישיותדור 05/2022/05הגב לתגובה זו14 3הפרעת אישיות היא לא משהו מצחיק, חבל שנותנים לאמיר במה בשביל רייטינג הוא אדם חולה הוא עושה את מה שהוא עושה מתוך קומפלקס מחשבתי כפויסגור
-
188.תעוף לנומוססקו 05/2022/05הגב לתגובה זו11 5מהחיים...פרופסור עאלק...רפואה שלמהסגור
-
187.פשוט נכון מה שחצרוני אומרשונאת דיקטוטרים 05/2022/05הגב לתגובה זו8 18אוף. כמה שאתה צודק. איזה גיבור הכובש את יצרו. הישראלים יודעים נורא יפה לטפטפף את זה, אבל במעשים זה אך פעם לא קורה. חבלסגור
-
186.לבזות חיילים שנהרגו בכדי שטיפש כמוך יוכלפז 05/2022/05הגב לתגובה זו26 8לדבר שטויות.זה כבר חורג מחופש הביטוי.סגור
-
חצרוני החצוףמירי 05/2022/05הגב לתגובה זו3 0מי שמצטלם ליד קברי חיילי צה"ל וצוחק הוא זבל אנטי ציוני יש להתייחס אליו כאנטי ציוני ולשלול לו זכויות שיגור בעזה צורר ישראלסגור
-
185.היה צריך כיסא מברזל. (ל"ת)כולה כיסא פלסטיק 05/2022/05הגב לתגובה זו22 9סגור
-
184.צריך לעצור את אותם רשעים שמנצלים לרעה את הדמוקרטיהחצרוני לכלא 05/2022/05הגב לתגובה זו14 10בית המשפט צריך לכלא את חצרוני על גזענות ובפגיעה בערכים הקדושים לנו כחברה קידוש וכיבוד אותם חללים שקיפחו חייהם במטרה להגן על מדינתנו ואזרחיה עד מתי רשעים יעלוזוסגור
-
לעצור את הילד ואמואלי 05/2022/05הגב לתגובה זו3 7הילד ינצל לרעה את חוקי הדמוקרטיה, חצרוני מדבר ככה וחושב ככה כי הוא דפוק ויש לו כל הזכות לבוא ולהשמיע את דעותיו אפילו שלא אוהבים את דעותיו זו דמוקרטיה, יש חופש ביטוי בלי לפחד שיבוא מישהו וינסה להרוג אותו. אני לא סובלת אותו ואת דעותיו אבל הילד פושע יכל להיגמר במוות.סגור
-
183.חצרוניאפרים 05/2022/05הגב לתגובה זו6 3הפה של חצרוני מסוכן פי אלף מהאבן .סגור
-
182.האמא וגם הבן - שניהם לא העפרון המחודד בקלמר !!לצ 05/2022/05הגב לתגובה זו17 13זה רק מראה איזה חינוך נתנו לילד !! בפעם הבאה כשמישהו יאמר משהו שהאמא או הבן לא מסכימים לו, זה בטח לא יהיה כסא.סגור
-
הם גיבורים של עם ישראלבובי 05/2022/05הגב לתגובה זו4 5ואתה נראה שעמדת יותר מדי. רוצה לשבת?סגור
-
והחינוך של חצרוני ? ? ?עומרי 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1פרופסור בתחת של אבו מאזןסגור
-
181.מוסר כפול באיצטלא של דיעה לגיטימיתיפה 05/2022/05הגב לתגובה זו12 3המשך.. פעם שנייה הוא תוקף את אלה שמביעים דיעות שהוא לא מסכים איתם בטענה שהם גורמים לאלימות. פרופסור חצרוני הלא נכבד, חשבת לרגע דאולי האלימות המילולית הקשה שלך היא זאת שיוצרת שיח אלים ומביאה לאלימות פיסית? מציעה שתחשוב טוב טוב לפני שאתה מפעיל אלימות במילים. תנקה את האווירהסגור
-
חצרוני הזבל מלכלך כול היום נגדנו נגד הצבהציון 05/2022/05הגב לתגובה זו13 1חצרוני לא נירגע אף פעם גם בתל אביב לא סובלים אותוסגור
-
180.רק כיסא?עופר 05/2022/05הגב לתגובה זו23 3מגיע לך הרבה יותר מכיסא בראש מאחל לך בקרובסגור
-
179.צודק!!מסכימה איתך אמיר חצרוני (ל"ת)פ 05/2022/05הגב לתגובה זו5 26סגור
-
ממש הוציא לך את המילים מהפה ?ככה מסכימה ? (ל"ת)... 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
178.לך לקבל טיפוללירון 05/2022/05הגב לתגובה זו24 0אתה לא ממש עם דעות אחרות, דעותיך בזויות ונועדו לפרובוקציה בלבד. אחרת למה לצלם בבית קברות? אפשר לכתוב את הדעות ולא סתם להטריל. אלימות כמובן אני מגנה, אבל בוא, רצית לעורר את הכעס והתגובות לכל הפחות. אתה צריך טיפול, כנראה חסרה לך תשומת לב בילדות.סגור
-
177.מוסר כפול באיצטלא של דיעה לגיטימיתיפה 05/2022/05הגב לתגובה זו9 0אמיר חצרוני שאני חושבת שרצוי מאוד שלא לתת לו במה, מאמין כנראה שהקהל שהולך אחריו לא מאוד חכם. לכן, הוא מרשה לעצמו לנהוג מוסר כפול. פעם אחת הוא טוען שדמוקרטיה צריכה לאפשר לו להביע את דיעותיו, ואף להשפיל את חייל ווחללי צה"ל באמירות קשות שפוגעות עמוקות בנפשם של משפחות החיילים ונמשפחות השכולות.סגור
-
176.חצרוניעמי מאשדוד 05/2022/05הגב לתגובה זו5 1חצרוני הוא פרובוקטיב מושבע ולא חייבים להסכים אתו אבל פעולת אלימות מסכנת חיים אינה הולמת אפילו לאדם כמו חצרוני חייבים לשמור על רמת התנהגות בלתי אלימה.סגור
-
175.חבל שזה היה רק כיסא (ל"ת)אני 05/2022/05הגב לתגובה זו15 5סגור
-
זבלונימאיר 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1זבלוני לא שווה את הכסא שזרקו עליוסגור
-
174.אמיר חצרוני זורק הכיסאטלי 05/2022/05הגב לתגובה זו5 3חבל על הכיסא בטח נישברסגור
-
173.צודק, אבל...מיקי 05/2022/05הגב לתגובה זו3 0נכון, חסרה בחברה שלנו סבלנות וסובלנות, אבל אתה ממש לא מייצג סבלנות וגם לא סובלנות. אתה אנטי העם והמדינה שמגינה עליך. תנסה ללכת לעזה ולומר משהו נגד השילטון. זה יגמר בכיסא. כנראה שיגמר בלינץ. איך אתה מסית נגד עדות מסויימות? אולי תדבר על הערבים באותה הצורה? אבל לא, אתה יודע טוב מאוד שכאן מותר לומר הכל. שם לא!סגור
-
172.אוי אמא "גאה" מסכנה, בסוף יזרוק גם עלייך! (ל"ת)ברי 05/2022/05הגב לתגובה זו8 13סגור
-
אמןאמן 05/2022/05הגב לתגובה זו0 3אמןסגור
-
171.חצרונייצחק 05/2022/05הגב לתגובה זו0 3אם היית יהודי וחושב כמו יהודי אף אחד לא מתנפל עליך מה דעתך ולחשב מסלול מחדשסגור
-
170.הילד צריך מסגרת שיקומית. אני קורא מפה לרשויות הרווחה...שמעון 05/2022/05הגב לתגובה זו11 10להוציא את הילד מחזקת ההורים ולהעבירו למוסד שיקומי.סגור
-
אותך צריך להעביר למוסד שיקומי עם חצצרוני (ל"ת)חצוף!!!! 05/2022/05הגב לתגובה זו2 1סגור
-
169.אמיר אתה זה שצריך להשלח לכלארופא, דר אמיתי 05/2022/05הגב לתגובה זו19 3על הסתה פרועה נגד צהל ונגד מדינת ישראל. אתה מנפנף בפרופסורה בכלום שלך עם אייקיו של בוטן. אני בתור דר לרפואה עם שני התמחויות מתבייש בזה שאנשים דלי שכל כמוך מנפנפים בהישגים אקדמים במצועות מבישיים כל כך, שלא צריך אפיךו פסיכומטרי על מנת להגיע להם. אתה ההוכחה החיה של כשלום האקדמיהסגור
-
168.איזה אדם מזעזע חצרוני הזה!! תת תרבותאמא לילדים 05/2022/05הגב לתגובה זו13 1פרופסור של מי בדיוק ועל מה? נכנסתי כדי לראות מי זה הייצור ההזויי הזה בכלל. מעבר לבדיחה שהפכת להיות עם התמונות של הצמדות לפיט- מה שקיבלת כיסא מ" קוף" . בוואטסאפ קיבלתי תמונה שלך שוכב כאילו אתה בשפת הים על קבר שני הורייך עם רגלים משוכלות. הזדעזעעעעעתי לראות נה כתבת על הורייך. האנשים שהביאו אותך לעולם. כמה רוע כלפי אביך בכתיבה שכתבת על הקבר שלו איכסססססס אתה תת תרבות מהלכת ומקומך במוסד סגור !!!!סגור
-
167.גם אתה לא גיבור גדול, אבל לפחות ברור שזהעירית 05/2022/05הגב לתגובה זו11 1שאתה פרופסור לא אומר שאתה שווה משהו.סגור
-
166.סכנה לדמוקרטיהמתריע בשער 05/2022/05הגב לתגובה זו4 5ללא קשר לדעותיו של חצרוני . חייבים להגיש נגד הנער שזרק את הכיסא ופצע את חצרוני.,כתב אישום + תביעה אזרחית כספית ופיצויים אישייים נגדו . הנער הזה עבריין מסוכן לציבורוהוא חייב בדין מחמיר על מעשיו . רבים מסתייגים מדעותיו של חצרוני ,אבל בגלל אלימות וחוסר סובלנות כבר נירצח ראש ממשלה .החינוך שקיבל הנער לפיתרון חילוקי דעות באמצעים אלימים ,יביא אם לא ילחמו בו ,לסוף הדמוקרטיה בישראל ולשלטון קיצוניים שיתפסו בכח את השילטון . ישראל תהיה דומה לצפון קוראה וסין ,ראו הוזהרתם !!!סגור
-
עבריין של אמאאלי 05/2022/05הגב לתגובה זו3 3צודק לגמרי חייב למצות איתו את הדין טוב שלא נגמר ברצח ועוד האמא מעודדת את הבן שעשה טוב כי נמאס לה מדעותיו המעוותות של חצרוניסגור
-
חבל לפחות ...משה 05/2022/05הגב לתגובה זו1 1היה גורם לו נזק משמעותי ...זבל עופות כזה באירן היו תולים על עץ גבוהסגור
-
אתה סכנהדני 05/2022/05הגב לתגובה זו0 1יאלה סתום כבר . ..סגור
-
165.עוכר ישראלדאדא 05/2022/05הגב לתגובה זו13 3כסא לראשו זה היה מעשה גבורהסגור
-
164.מדובר באשכנזי חמדןמרוקאי 05/2022/05הגב לתגובה זו4 3חכו לתביעהסגור
-
הוא יכול לקחת ממנונירה 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0ןמהוריו רק את הקיצבה מבטלא...דרך אגב חבל שלא גרם לו נזק מוחי משמעותיסגור
-
דיי ... אל תהיה כמוהו!מיקי 05/2022/05הגב לתגובה זו6 0אני אשכנזי, אשתי לא. מבחינתי הנושא הזה לא קיים! חבל שיש מטומטמים כמוהו שמלבים שינאה סתם!סגור
-
163.חצרוני אתה אדם מסכן שצריך לרחם עליו! אתה מוקצה חברתית! (ל"ת)מאיר 05/2022/05הגב לתגובה זו9 2סגור
-
162.התגרות קיצונית משמשת הגנה במשפט פליליאלדד 05/2022/05הגב לתגובה זו5 2ההתגרויות הבלתי פוסקות שלך יכולות לשמש הגנה עפ החוק הפלילי לאנשים שנפגעים מהפרובוקציות שלך מנוול יימח שמך.סגור
-
161.נראה י התפוח לא נפל רחוק מהעץ (ל"ת)טו 05/2022/05הגב לתגובה זו4 1סגור
-
160.לך לבית כנסת ותגיד ברכת הגומל על כך שלא יצאת משםשיר 05/2022/05הגב לתגובה זו4 1בתוך שקית מתים. אנשים כמוך מנצלים את הדמוקרטיה כדי להשפריץ רעל כי הם בטוחים שהם מוגנים. ובכן גם בדמוקרטיה אין הגנה ואם אתה פותח את הפה ומעליב, פוגע ודוקר עם לשונך המסריחה, אל תתפלא אם בפעם הבאה יתקעו בך סכין. הרגו כאן ראש ממשלה בגלל הסתה. הפעם ההסתה באה ממך ועל כן אם אתה כזה אביר חופש הביטוי, תהיה אביר עד הקבר.סגור
-
מסכים מאד (ל"ת)אלדד 05/2022/05הגב לתגובה זו3 1סגור
-
159.צודק ולא צודקרפי 05/2022/05הגב לתגובה זו6 1ראשית הכל מתחיל בחינוך ולפי איך שאתה מתנהג לא נראה שבאת מבית שבו חונכת. ואם כן אוי לחינוך שקיבלת. מה שאתה עושה זה לא מאהבת מרדכי אם כי יותר משנאת המן. ללכלך על עדה שלמה, ולהתגרות בה לא מצדיקה לזרוק עליך כיסא. אבל אחרי כל הלעג שלך על חללי ישראל. וכל השינאה שאתה מפגין כלפי העם שבו אתה נמצא, הייתי אורז לך את כל הציוד הנגוע וביחד איתך שלוח אותך לעם השני. ששם תעשה את כל הפרובוקציות שלך, שגם ככה לא מועילות ואפילו פוגעות בכיסא שהושלך עליך. כי למעשה גם אותו הינך שווה וגרוע מכך עכשיו הוא נגוע בתסמונת האמיר חצרוני..סגור
-
אהבתי את התגובהשי 05/2022/05הגב לתגובה זו2 0ממש נכוןסגור
-
158.מסכןאבי 05/2022/05הגב לתגובה זו1 0קבל חיבוק גדולסגור
-
157.סלבסלב 05/2022/05הגב לתגובה זו3 1חחחחח פיפיסגור
-
156.הבעיה אינה בנערב 05/2022/05הגב לתגובה זו4 5אפשר לא להסכים עם מישהו,אפשר לחשוב שדבריו של מישהו פוגעניים, אפשר אפילו להיפגע. אבל אם מוריד כיסא על כל אדם שאומר משהו שפוגע בנו לא נגיע רחוק. חשוב להזכיר שהפעם האלימות נגמרה רק הפציעה, אבל בקלות היא יכלה להגיע לזעזוע מוח אבל הנע האלים הוא החוליה האחרונה בשרשרת האלימה. הנער כנראה עשה את המעשה בעידנה דריתחה. הבעיה העיקרית היא עם כל המריעים לו. כל מי שסבור שכסא בראש היא תגובה ראויה למי שמעז לומר אמירה פוגענית. בתרבות שלנו שאמורות פוגעניות נזרקות כל העת לחלל האויר מימין ומשמאל חברת כתר פלסטיק צריכה לפתוח קו יצור לכסאות לחבטה. בשיח האלים, הלא נורמלי של היום הופך להיות הנורמלי של מחר. אם היום נרמלו כסא, הגיבור של מחר כבר יחבוט בשולחן, וכך הלאה. האם זו החברה בה אנו רוצים לחיות? חצרוני הוא כנראה ארוך שמתפרס מתשומת לב שלילית. בפרומו לאירוע המארגנים בתור בדיחה קראו לתושבים לבוא להתעמת פיסית עם מר חצרוני. נראה לי שגם הם צריכים לחשבון נפש.סגור
-
155.לא מסכים עם חצרונירם 05/2022/05הגב לתגובה זו8 3אני חושב שהילד הזה גאון. חצרוני פעם ראיתה כיסא עף ? שנה הבאה שהילד המחונן הזה ידילק משואהסגור