מינויים

נורית קנטי נבחרה רשמית כיו"ר ארגון העיתונאים החדשה

הבחירות לארגון העיתונאים התקיימו אתמול וקנטי נבחרה רשמית ותחליף את היו"ר הקודם, יאיר טרצ'יצקי. יחד איתה נבחרו גם חברי הועד המנהל של הארגון
מערכת ice |  1
נורית קנטי (צילום נירי גתמון)
לאחר שהייתה המועמדת היחידה לתפקיד, נבחרה היום רשמית נורית קנטי לתפקיד יו"ר ארגון העיתונאים והיא תחליף את היו"ר הקודם יאיר טרצ'יצקי. הבחירות התקיימו אתמול באמצעות הצבעה באינטרנט ותוצאותיהם הוכרזו היום.
יחד עם קנטי, התמודדו 24 עיתונאים ועיתונאיות על תפקידי בוועד המנהל של הארגון מהם נבחרו 18 חברים. העיתונאים שנבחרו כוללים 11 נבחרי אסיפה ועוד 7 עיתונאים הם נבחרי וועדי העובדים בכלי התקשורת השונים. בין העיתונאים שנבחרו נמצאים רביב דרוקר, לי נעים, לי ירון ויואב קרקובסקי.

קנטי (45) ילידת תל אביב החלה לעבוד ככתבת במחלקת החדשות של קול ישראל בשנת 1999. במהלך השנים 1999-2004 שימשה כתבת לענייני משטרה ולאחר מכן כתבת לענייני רווחה ושדרנית ברשת ג'. בשנת 2005 עברה לערוץ 10 שם שימשה ככתבת ככתבת לענייני חינוך. במהלך השנים כתבה גם בעיתונים "דה מארקר", "גלובס", "העין השביעית" ובמוסף התרבות של "מעריב". בנוסף קנטי משמשת מאז 2009 כעורכת הראשית של התוכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ימין פלסטיני (ל"ת)
    רזי פתחאווי 06/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור