מינויים

נורית קנטי תחליף את יאיר טרצ'יצקי כיו"ר ארגון העיתונאים

הבחירות להנהגת ארגון העיתונאים יתקיימו ב16 ביוני ובמסגרתן יבחרו חברי הועד המנהל. העיתונאית תיכנס לתפקיד יו"ר הארגון במקום יאיר טרצ'יצקי שהודיע כי אין בכוונתו להתמודד לקדנציה נוספת. 
מערכת ice |  1
דורית קנטי (צילום נירי גתמון)
הבחירות להנהגת ארגון העיתונאים יתקיימו בחודש הבא ובמסגרתן יבחרו 11 חברי ועד מנהל. עורכת "מה בוער", ממייסדי ארגון העיתונאים, העיתונאית נורית קנטי,  תיכנס  כמחליפתו של יו"ר הארגון הנוכחי יאיר טרצ'יצקי כיוון שהיא המועמדת היחידה לתפקיד.
24 עיתונאים ועיתונאיות הגישו מועמדות לתפקיד חבר הועד המנהל, ביניהם: רביב דרוקר, אריה גולן, לי נעים, אריאל שנבל, חן ליברמן, שירלי זינגר, לי ירון, צליל אברהם ויאיר קראוס.
יו"ר ומקים ארגון העיתונאים יאיר טרצ'יצקי, שכבר לפני כשנה וחצי הודיע כי אין בכוונתו להתמודד לקדנציה נוספת ומסר: "זהות היו"רית הבאה ורשימת המועמדים שעמוסה בעיתונאים מעולים משמחים אותי מאוד. הן לא רק מעידות על החשיבות וההשפעה הרבות שהארגון בנה לאורך השנים, אלא גם מאותתות על הצמיחה וההתחזקות שצפויות לו. אני קורא לכל חברי הארגון להשתתף בבחירות, להשפיע על עתיד הארגון ולייצר ועד מנהל חזק ומגוון שייצג את כולנו בכבוד".
כזכור, הארגון שהצטרף ב-2012 כחבר למועצת העיתונות וכיום מייצגים אותו 12 חברים במליאת המועצה מתמודד בימים אלו עם התקפות אלימות שונות כנגד חבריו המסקרים את ההסלמה הביטחונית ברחבי הארץ מטעם כלי התקשורת השונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד עסקנית סמול כושלת. מטורללת (ל"ת)
    בני 05/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור