מינויים

דל טכנולוגיות מודיעה על מינוי חדש בשלוחה בישראל

החברה הבינלאומית הודיעה על מינוי לתפקיד Commercial District Manager בשלוחה הישראלית של החברה, מי שייכנס לתפקיד כיהן בעבר בתפקידים בינלאומיים בחברה
מערכת ice | 
בני מלכה (צילום יחצ, ויקיפדיה)
Dell Technologies מודיעה היום (רביעי) על מינוי חדש, במסגרתו ייכנס בני מלכה (42) לתפקיד ה-Commercial District Manager של החברה בישראל. מלכה מקבל את התפקיד לאחר כ-10 שנים בהן כיהן בתפקידים בינלאומיים ב-DELL. בתפקידו החדש ינהל מלכה את המכירות מול ארגונים גדולים ובינונים בישראל, ביניהם גם סקטור הבנקאות וההיי-טק.
בתפקידיו הקודמים ב-Dell Technologies, כיהן מלכה בתפקידים בינלאומיים שונים, כשבין היתר היה  מנהל קבוצת המכירות בנושא UDS (Unstructured Data Services) האחראית על מזרח ומרכז אירופה.
מלכה הוא בוגר אוניברסיטת בר אילן והמרכז הישראלי לניהול, יוביל ויפתח את האסטרטגיה המסחרית של Dell מול לקוחות ארגוניים, ויהיה חלק מעיצוב החזון הטכנולוגיה העתידי של טכנולוגיות Dell. בנוסף, יתרכז בפיתוח השיווקי והאסטרטגיה המסחרית של DELL, וגם בחיזוק השותפות של החברה, ביצירת אמון וקשרים לתווך הארוך עם הלקוחות.
דל טכנולוגיות פרושה ב- 180 מדינות, עובדת עם 498 מחברות הפורצ'ן 500 בארצות הברית ומיליוני חברות אחרות בעולם. רשמה כמעט 3,500 פטנטים עד היום, ויש לה עוד 2000 בקנה. דל טכנולוגיות ישראל, שמלכה יכהן כראש תחום המסחר שלה פרושה על פני ארבעה אתרים שממוקמים בבאר שבע, הרצליה, גליל ים, חיפה, והיא עוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים. לחברה מערך רחב של שותפים עסקיים, אשר פועלים בשוק הארגוני, העסקי והצרכני בישראל. את פעילות ארגון המכירות, השירותים והתמיכה מוביל ליאור פוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה