מינויים

מכבי חיפה בתדהמה: המנכ"ל הודיע שיעזוב בסוף העונה

מנכ"ל אלופת המדינה בכדורגל הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על כך שיעזוב את המועדון בסוף העונה. בן דב: "אני דורש מעצמי ומכל אחת ואחד ממכם להשאר ממוקדים, עירניים ומוכנים לאתגרים והמשימות"
מערכת ice | 
אסף בן דב, מנכ"ל מכבי חיפה (צילום האתר הרשמי של מכבי חיפה)
לאחר חמש  וחצי שנים, אסף בן דב מנכ"ל מועדון הכדורגל מכבי חיפה הגיע היום (שלישי) לסיכום עם ראשי המועדון על כך שיעזוב בסיום עונת המשחקים 2021/2022. בן דב ינהל את המועדון עד למציאת יורש בתפקיד.
בן דב שלח הודעה לבכירי המועדון שבה הוא הודיע על עזיבה: "שותפות ושותפים יקרים, לפני מספר שבועות ביקשתי מנשיא המועדון לסיים את תפקידי לאחר שש שנים מוצלחות, מאתגרות ומהנות לאור רצוני להמשיך לאתגרים חדשים. תזמון הפרסום הבוקר בא עלינו בהפתעה, התוכנית היתה לצאת באופן מסודר לקראת סוף העונה.
 
יש לכולנו אתגרים ניהוליים, מקצועיים ואסטרטגים למימוש עוד העונה וכמובן מעבר אליה. אני דורש מעצמי ומכל אחת ואחד ממכם להשאר ממוקדים, עירניים ומוכנים לאתגרים והמשימות. יהיה לנו זמן לסיכומים, הסברים, שיחות ופרידות, לא כעת. סומך, מעריך אתכם ובעיקר אוהב. אסף".
בן דב (53) היה החל משנת 2007 מנכ"ל המשביר לצרכן עד שעזב אך המשיך לשמש כיועץ חיצוני. במאי 2016, בן דב מונה לתפקיד מנכ"ל מכבי חיפה במקומו של איתמר צ'יזיק. 
במועדון סירבו להגיב לידיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה