מינויים

גל הירש הכריע: זה יו"ר דירקטוריון חברת NEWSRAEL

חברת NEWSRAEL הוקמה לפני כשנתיים ומנוהלת עד היום, על ידי יזם התקשורת רונן לפלר. לתפקיד יו"ר הדירקטוריון נבחר משה בר צבי שכיהן בעבר כנשיא ומנכ"ל הג'רוזלם פוסט
מערכת ice |  1
משה בר צבי (צילום יחצ)
חברת NEWSRAEL  הודיעה שבוע שעבר כי משה בר צבי מונה ליו"ר דירקטוריון החברה המפעילה לייב פיד פרו ישראלי פופולארי. בר צבי כיהן בתפקיד נשיא ומנכ״ל הג׳רוזלם פוסט, והינו הבעלים של חברת פוטסטפס בע"מ, של המותג Loveisrael, ושל חברת ההפקה Israel Now News.
חברת NEWSRAEL הוקמה לפני כשנתיים ומנוהלת עד היום, על ידי יזם התקשורת רונן לפלר, שהקים בעברו את מהדורת החדשות ILTV, כנס הג'רוזלם פוסט והגאלה של TIMES OF ISRAEL.
נשיא NEWSRAEL, תת אלוף במילואים גל הירש מסר: "בשם כלל בעלי המניות והעובדים בחברה, אני מברך את משה על הצטרפותו אלינו. מדובר באיש שפעל ופועל שנים רבות למען ההסברה הישראלית בעולם, והגיע להישגים מרשימים מאוד בתחום. אני משוכנע כי משה יפעיל כעת את מלוא כישוריו וניסיונו לקידום הלייב פיד הפרו ישראלי הפופולארי שיצרנו בשנתיים האחרונות'.
סגן נשיא NEWSRAEL, דוקטור מרדכי קידר מסר: "כאחד שהצטרף לחברה בשנה שעברה, וראה את ההתקדמות המשמעותית בתחום התוכן והתוכנה שעשתה NEWSRAEL בשנה האחרונה, אני משוכנע כי למוצר איכותי כזה, דרוש כעת שותף כמו מר בר צבי, שהינו בעל קשרים משמעותיים וענפים באוכלוסיית היעד, ואשר יעזור לנו להפיץ את הלייב פיד הפרו ישראלי שלנו, בכמויות ובמעגלים הנרחבים, אליהם הוא יכול וצריך להגיע. אני מאחל למשה בהצלחה רבה".
משה בר צבי, יו"ר דירקטוריון NEWSRAEL מסר: "אני שמח להצטרף לצוות האיכותי וחדור המטרה של חברת NEWSRAEL, ומשוכנע כי אצליח במשימה החשובה של חשיפת NEWSRAEL, לקהלים נרחבים, בדגש על הצופים הנוצרים אוהבי ישראל, המונים כחצי מיליארד איש".
חברת NEWSRAEL הוקמה לפני כשנתיים ומנוהלת עד היום, על ידי יזם התקשורת רונן לפלר, שהקים בעברו את מהדורת החדשות ILTV, כנס הג'רוזלם פוסט והגאלה של TIMES OF ISRAEL.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחירה אומללה, חבל שלא בדק (ל"ת)
    כרמליון 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור