יח"צ

היחצ"ן החדש של ענבל אור: שכרה את דודי מליץ

מליץ נכנס לתפקידו לאחר ש-2 משרדי היח"צ האחרונים שטיפלו בה היו רני רהב ורונן צור, שניים מהגדולים בשוק יחסי הציבור הישראלי. בשנים האחרונות החליפה אור לא פחות מ-10 משרדי יח"צ
משה בנימין |  3
ענבל אור (צילום Bizportal)
לאחר יותר מ-10 משרדי יח"צ שהחליפה בשנים האחרונות, שעם חלקם ההתקשרות אף הגיעה לפיצוץ מהיר, אשת הנדל"ן ענבל אור שכרה את שירותיו משרד ייעוץ התקשורת של דודי מליץ.  מליץ יטפל במשבר התקשורתי אליו נקלעה אור עם מעצרה וחקירת רשות המסים נגדה.
מליץ נכנס לתפקידו לאחר ש-2 משרדי היח"צ האחרונים שטיפלו בה היו רני רהב ורונן צור, שניים מהגדולים בשוק יחסי הציבור הישראלי. יועצים תקשורתיים שליוו את ענבל אור בעבר סיפרו כי אור אינה לקוחה קלה ופועלת בפעמים רבות על פי צו ליבה ובניגוד לעצות אנשי המקצוע שסביבה. משרדים נוספים שטיפלו בה בעבר הם טל רבינא, ארד, צבי וילדר, רימון כהן שנקמן ועוד. 
משרדו של מליץ ניהל את מאבקה של הג׳דוקא אליס שלזינגר, מייעץ במאבקה של המאמנת האולימפית אירה ויגדורצ׳יק, עוסק בניהול משברים וייעוץ אסטרטגי מתחום הפורקס והאופציות הבינאריות, וכן מעורב במאבקים תקשורתיים מוניציפליים בקריית אונו ובנהריה. כמו כן מייצג משרדו של מליץ את מותג הדיאטות - שומרי משקל, זירת המסחר במטבע חוץ מט״ח 24, מרכז הספורט עצמה וכן לקוחות נוספים בתחום הבריאות, פיננסיים, פינטק, ספורט ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אף משרד לא יעזור לאישה הזאת (ל"ת)
    נו באמת 11/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    דודי מלץ היחצן הכי טוב בישראל בהצלחהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה (ל"ת)
    המלך 11/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פששש לקחת את דודי מליץ? מביך כל כך
    אורי 11/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוצא האח הגדול והמשתתף בקליפים של מאיה בוסקילה בהחלט מומחה לניהול משברים. יש לו את התארים האקדמאים הנדרשים והוא בעל נסיון אדיר בתחום. תגידי ענבל, עד לאיזה שפל תגיעי?
    סגור