נדל"ן ותשתיות

זאב אלקין: "צריך יציבות בתחום השיכון ולא רק להכין תכניות"

בטקס חילופי שרי שיכון ליצמן קרא: "זו ממשלה רפורמית. שמקיימת את כל הקללות שכתובות בתורה. אני לא מצפה מהממשלה הזו לכלום אלקין נקלע לתאונת דרכים"

אריאל נוי |  3
יעקב ליצמן וזאב אלקין (צילום משרד השיכון והבינוי)
בטקס חילופי שרי שיכון החליפו מחמאות, השר היוצא יעקב ליצמן והשר הנכנס זאב אלקין.
אך ליצמן לא חסך מלבקר את הממשלה הנכנסת:"משבר הדיור הוא קשה לכל האוכלוסיות ובמיוחד למגזר החרדי ונדרשת עבודה חזקה לפתרון, אך לצערי אני לא מצפה מהממשלה הזו לכלום. אני מברך את אלקין אישית כידיד אבל את הממשלה הזו יש לפרק ואת זה נעשה בכל הכוח", אמר ליצמן.
ליצמן הוסיף ברכה לאלקין "זוהי ממשלה רפורמית מאחל לאלקין שיהיה מעט זמן במשרד. זה לא אישי. הוא נקלע לתאונת דרכים. שר הבינוי והשיכון, שר ירושלים ומורשת והשר המקשר בין הממשלה לכנסת זאב אלקין, בטקס חילופי שרים במשרד הבינוי והשיכון הגיב לדברי ליצמן : "הרב יעקב ליצמן הוא מורי ורבי כששימש אז כיו"ר ועדת הכספים. היות והרב ליצמן הוא מורה טוב, אז למדתי הרבה וכל מה שלמדתי ממנו אני הולך ליישם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת"
 אלקין ציין את חשיבות התקציב לישראל שיביא ליציבות "תקציב הממשלה הזו סוף סוף תיתן יציבות לעם ישראל ולמדינת ישראל. היציבות הזו היא הכרחית גם בתחום השיכון כי הגיע הזמן גם לעשות ולא רק להכין תכניות".
השר אלקין הוסיף: "בשבילי זהו רגע מרגש. זה לא סוד שאני עליתי לישראל לפני מעט יותר מ-30 שנה ועברתי את כל הדרך הזו של מי שמחפש את קורת הגג שלו. התחלתי את דרכי בקראוון והייתי הלקוח של המשרד הזה בתחנות האישיות שלי".
לדברי אלקין התוכניות במשרד השיכון הינם משימה לאומית  שנוגעת לכל אחד ואחת מתושבי ישראל " אין אזרח במדינה הזו שלא צריך דירה ואין אזרח שהמחשבה על קורת גג לא מטרידה אותו. לכן, בעיניי זו משימה לאומית ממדרגה ראשונה. זה כבוד גדול ואחריות עצומה להיכנס להובלה של המשרד הזה, כי הבעיה היא של כולם ואני מתכוון להיות שר של כולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לך תעשה חמוצים
    ליצמן החמוץ 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחו לליצמן את השמנת. שיעשה חמוצים.אולי יוריד במשקל
    סגור
  • 2.
    הלוואי תצליח
    ליכודניק 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים מתים פה בוא נראה אם אתם באמת שינוי
    סגור
  • 1.
    זאת ממשלת שנאת העם הדת והלאום וזה מפחיד עד לכדי פאניקה
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שאלה האם ללא שיתוף הפעולה בין שנאת הרל"ב לתאוות השוחד של ימינה ועבאס, הייתה כמה ממשלת בנט לפיד מתוך דאגה לעם ומדינה?
    סגור