נדל"ן ותשתיות

לראשונה אחרי 5 שנים: נסללה הדרך לפינוי-בינוי בדרך השלום

150 דירות ישנות יפונו ותחתיהן יוקמו לפחות 450 דירות חדשות בדרך שלום בתל אביב לאחר 5 שנים של עיכובים אישור הדיירים  מנכ"ל חברת אחים דוניץ: "זהו נדבך מרכזי בדרך למימוש הפרויקט"
אריאל נוי | 
פרויקט פינוי בינוי של חברת אחים דוניץ בדרך השלום תל אביב. הדמייה: דוניץ
חברת אחים דוניץ מדווחת אתמול (שלישי) כי הגיעה ל80% חתימות דיירים, המהווה את הרף הנדרש היום להתקדם בפרויקט הפינוי בינוי אותו היא מקדמת בדרך השלום בתל אביב. מדובר במתחם הנמצא בשכונת יד אליהו בתל אביב, הגובל ממערב בגן וולפסון וממזרח בגבעתיים. המתחם משתרע על פני כ-15 דונם ומורכב ממספר בניינים ובהם 150 דירות ושטחי מסחר. במקומם תבנה החברה לפחות 450 דירות. את הפרויקט מתכנן משרד קייזר אדריכלים.
באוגוסט 2019 החליטה עיריית תל אביב, באמצעות צוות העבודה להתחדשות עירונית אזור מזרח, לקדם את התכנית מצידה, והשלימה זה מכבר את הנספח החברתי. תכנון הפרויקט סוכם עם צוות התכנון של עיריית תל אביב, וחברת אחים דוניץ צפויה להגיש את התב"ע לאישור הועדה המקומית עד סוף השנה.
לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ  אמר: "זהו נדבך מרכזי בדרך למימוש הפרויקט, שתהליך החתימות שלו ארך כחמש שנים בגלל הקושי בקבלת הסכמת הדיירים, אך היום  נפתחה הדרך לקידומו. במידה והצעת משרד המשפטים והרשות להתחדשות עירונית מלפני כשנה להורדת הרוב הנדרש לחתימות ל-66% היתה כבר בתוקף – הדבר היה מקצר את תהליך התכנון והחתימות של הפרויקט בחצי מהזמן. נושא החתימות הוא אחד החסמים המשמעותיים בקידום פרויקטים של התחדשות עירונית ואני מקווה שההצעה תיכנס לתוקף בהקדם האפשרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה