נדל"ן ותשתיות

מאסק החליט: הבית הזה לא למכירה

אחרי שהודיע כי ימכור את כל נכסיו וחשף כי הוא מתגורר בדירה בשווי של 50 אלף דולר אותה הוא שוכר מחברת החלל שלו SpaceX, מאסק החליט שלא למכור את הנכס שלו בסאן פרנסיסקו ביי
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום אינסטגרם)
למרות שאילון מאסק מכר את כל נכסי הנדל"ן שלו בשווי 100 מיליון דולר בכדי להשקיע את כל תשומת הלב שלו במסע שלו לכוכב מאדים, נראה שיש בית אחד בכדור הארץ שמאסק לא יכול לשחרר ממנו.
מייסד טסלה וחברת החלל SpaceX העמיד את הנכס האחרון שלו בהילסברו קליפורניה, ליד אזור "סאן פרנסיסקו ביי" בסכום משל 37.5 מיליון דולר ביוני האחרון ועכשיו הנכס ירד ממכירה. המהלך מגיע פחות משבוע לאחר שמאסק השיק בהצלחה את Ispiration4, טיסת החלל האזרחית הראשונה של SpaceX. לפני כשישה ימים מאסק הוריד את הבית ממכירה.
איש העסקים, המיליארדר השני בעולם, מוערך בהון של 195.7 מיליארד דולר מהעסקים השונים שייסד, רכש את הנכס בשנת 2017 תמורת 23.4 מיליון דולר. הנכס מתפרס על שטח של 47 דונם. מאסק תיאר בעבר את הנכס כ"מקום מיוחד" וביקש שמי שירכוש אותו יהיה עם משפחה גדולה.
"החלטתי למכור את הבתים האחרונים שלי. רק צריך למכור אותם למשפחה גדולה שתגור שם. זה מקום מיוחד" כתב מאסק בדף הטוויטר שלו לפני שלושה חודשים. 
לפני חמישה ימים, הוא הודה כי הוא מחזיק בנכס שבו הוא משתמש לאירועים מיוחדים. "כן, מכרתי את הבתים שלי, למעט אחד באזור ה'ביי' אותו אני משכיר לאירועים" העיד מאסק "עובד על אנרגיה בת קיימא לכדור הארץ עם טסלה, מגן על עתיד האנושות עם ספייס X. ומתקן את התעבורה עם חברת הכרייה". 
כשהבית הוצע למכירה ביוני האחרון, מאסק החליט שלא למכור אותו דרך מתווכים וכל הרוכשים הפוטנציאלים היו צריכים ליצור איתו קשר באופן אישי. 
הנכס כולל בתוכו 9  חדרי שינה, עשרה מקלחות על שטח בנוי של כ-1,500 מ"ר. בתיאור למכירה נכתב בעבר: "אחוזה בת יותר מ-100 שנה עם נוף ללא הפרעה למפרץ, בריכה, מסלולי הליכה וקניונים. אולם אירועים, חדר אוכל לאירועים ומטבח מקצועי משומר אך מעודכן לחלוטין. מוסך 3 קרונות מנותק, חניון בעל 8 רכבים, וחניה עצמית למגרשי מוטור". 
במאי 2020, מאסק הבטיח שהוא ימכור את כל נכסיו הפיזיים וכי לא יהיה בעל בית כפי שכתב בדף הטוויטר הפופולרי שלו. מאסק אז היה בעל הבית של 12 בתים נוספים שמכר, ביניהם הנכס שמחר לאחיין של ג'ין ווילדר באוקטובר האחרון. 
לפי השמועות, מאסק מתגורר בדירה בגודל של 34 מ"ר בלבד, באתר ההשקה של חברת החלל שלו בטקסס. "הבית העיקרי שלי הוא ממש בית של 50 אלף דולר בבוקה צ'יקה / סטארבייס שאני שוכר מ- SpaceX . אבל זה די מדהים. " כתב בחודש יוני האחרון בטוויטר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שגיאת כתיב
    עורך 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש שגיאת כתיב בסוף המאמר ביניהם הכנס שמחר לאחיין ??
    סגור
  • 1.
    עילגות לתפארת
    Tiktaalik 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "...ביניהם הנכס שמחר לאחיין של ג'ין ווילדר באוקטובר האחרון..."
    סגור