נדל"ן ותשתיות

בכמה נמכר הפנטהאוז היוקרתי ביפו? "כמו יצירת אמנות"

בפרויקט "מול-ים יפו" נמכר פנטהאוז בשטח של כ- 350 מ"ר בכ-32 מיליון שקל. כ- 80% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו. ומה עוד כללה העסקה?
מערכת ice | 
פנטהאוז בפרויקט מול ים יפו. הדמיה: STUDIO BONSAI
בולטהאופ השקעות נדל"ן וקפיטל פלטינום מדווחות על מכירת פנטהאוז יוקרתי בפרויקט "מול-ים יפו" לרוכש אחד תמורת כ-32 מיליון שקל, למטרת מגורים. שטח הפנטהאוז הוא כ- 390 מ"ר, עם מרפסות בשטח כולל של כ- 265 מ"ר. העסקה כללה גם 3 חניות בחניון תת קרקעי של הפרויקט.
פרויקט "מול-ים יפו" משותף לקבוצת בולטהאופ בראשות היזם רן פרסברג ולחברת קפיטל פלטינום שבבעלות רוני זוהר, אילן אברהמי ואסף אופנהיים. הפרויקט חולש על 3.1 דונם וממוקם ב-"מתחם הנזירות" בסמוך לבית השגריר הצרפתי ביפו, מרחק הליכה של כ-3 דקות מהים. מהחברות נמסר כי כ- 80% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו.
לדברי רוני זוהר, שותף ויו"ר בקפיטל פלטינום: "אזור דרום מערב יפו הוא אזור מתפתח ומבוקש, שמחירי הנדל"ן בו עולים. אם לפני 10 שנים יכולנו למצוא כאן דירות במחיר של 15,000-19,000 שקל למ"ר, הרי שהיום המחיר עומד על 45,000 שקל למ"ר ואני צופה שיעלה בחמש השנים הקרובות גם ל- 60 אלף שקל למ"ר. יפו עוברת תהליך דומה למה שעברה ועוברת נווה צדק מבחינה נדל"נית והופכת מהחצר האחורית של תל אביב לפנינת נדל"ן".
 
לדברי רן פרסברג, בעלים ומנכ"ל בולטהאופ השקעות נדל"ן: "מדובר בפרויקט שאין שני לו בארץ, ייחודי מאוד, שיש בו פן אומנותי של ממש. אני רואה בלקוחות שלנו אוצרי נדל"ן, שרוכשים דירה מסוימת בפרויקט כמו שקונים יצירת אומנות שוות ערך. על תכנון הפרויקט אמון אדריכל העל פיצו קדם וכל הדירות מתוכננות ומעוצבות ברמה גבוהה במיוחד. הפרויקט מתכתב עם הנוף המקומי, כך למשל המרפסות שומרות על הצביון האדריכלי שמאפיין את יפו ומשקיפות אליה".
הפרויקט יכלול שני מבנים יוקרתיים - בניין אחד יכלול שימור של מבנה ששימש את מסדר נזירות ההתגלות של סנט ג'וזף, מבנה דו קומתי מסוגנן עם קשתות ובו שלוש דירות בלבד: שתי דירות 3 חדרים בקומת הקרקע עם גינות פרטיות, תקרות גבוהות בגובה 3.7 מטר, ומרפסת ייחודית המשקיפה לחצר הפנימית ובה גינת נוי, ועוד דירת 5 חדרים בקומה הראשונה עם מרפסת קשתות יפואית בת כ-72 מ"ר הנהנית מארבעה כיווני אוויר וגג צמוד. מהקומה הראשונה ניבט חוף הים של יפו.
 
בנוסף, ייבנה מבנה מודרני ובו 59 דירות על פני 4 קומות מעל הקרקע לו שלושה אגפים ושלוש קומות תת קרקעיות לחניה. תמהיל הדירות כולל דירות 2-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בני 5-6 חדרים. את המתחם תוחמת חומה המיועדת לשימור היוצרת סביבה אסתטית ובטוחה.
מחירי הדירות בפרויקט הם החל מ- 3.6 מיליון שקל לדירת 3 חדרים, החל מ- 4.48 מיליון שקל לדירות 4 ו- 5 חדרים ודירות נדירות במבנה לשימור החל מ – 6,998,000 שקל. בפרויקט מתוכננים להיבנות גם לובי מעוצב ואינטימי וגינת נוי בהשראת פיאצות אירופאיות קלאסיות וחדר כושר בוטיק לרווחת הדיירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה