נדל"ן ותשתיות

יוחננוף מסתערת על אור יהודה: רכשה קרקע ב-300 מיליון שקל

יוחננוף הודיעה לבורסה כי זכתה במכרז לקרקע באור יהודה של רשות מקרקעי ישראל, בעלות של כ-300 מיליון שקל. ומה גודל השטח המיועד למסחר ותעסוקה?
מערכת ice | 
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
עסקה משמעותית לרשת המרכולים הישראלית, יוחננוף. החברה זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת מגרש באור יהודה, ששטחו הכולל הינו כ-31.5 דונם, המיועדים למסחר, תעסוקה ולוגיסטיקה. עלות העסקה מוערכת בסכום של כ-300 מיליון שקל, לצד תוספת של כ-85 מיליון שקל עבור היטלי פיתוח.
על פי תוכנית הבנייה המאושרת בקרקע, ניתן לבנות עליה כ-12.5 אלף מ"ר למסחר, לצד כ-91 אלף מ"ר לתעסוקה ולוגיסטיקה וכן כ-76 אלף מ"ר (שירות) בקומות תת קרקעיות. בהתאם לתנאי המכרז, על החברה לסיים את הבנייה במקרקעין עד תום 48 חודשים ממועד הזכייה.
 
זאת ועוד, יוחננוף רואה בקרקע רכישה אסטרטגית, הנמצאת באזור מרכזי ונגיש, אשר יגוון וירחיב את יכולות השינוע של החברה. עוד נאמר בהודעה, שפורסמה באתר הבורסה, כי החברה מתכננת להקים במקום חנות מכור וכן מרכז לוגיסטי חדיש, ובנוסף מרכז לאספקת הזמנות מקוונות בעתיד.
מ. יוחננוף ובניו בע"מ היא רשת מרכולים ישראלית המוכרת כידוע במותג המפורסם יוחננוף. הרשת הוקמה בשנת 1992 ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת יוחננוף. בנובמבר 2019 החלו ניירות הערך של החברה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, כשהשליטה נותרה בידי משפחת יוחננוף. נכון לשנה החולפת לרשת יש לא פחות מ-34 סניפים ברחבי ישראל.
 
בשנת 2018 החלה המשפחה להקים פרויקטי נדל"ן. הרשת מנוהלת על ידי איתן יוחננוף (בנו של מרדכי), והאחים גיורא, שרת ורחלי מעורבים גם הם בעסק המשפחתי בתפקידים שונים. בנובמבר 2019 הונפקה הרשת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, וב-1 במרץ 2021 פורסם כי יוחננוף תרכוש תמורת 45 מיליון שקלים את השליטה (50.1%) ברשת "זול סטוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה