רכילות עסקית

איתן יוחננוף בפעילות תרומה לפסח, אורח מיוחד הגיע

רשת יוחננוף, בבעלות איש העסקים יזמה את  פרויקט "כולנו משפחה אחת" בשיתוף מכינת "שובו אחים" לאיסוף חבילות לתרומה למשפחות נזקקות לחג הפסח, בנוכחות יהונתן פולארד
מערכת ice | 
יונתן פולארד ואיתן יוחננוף (צילום יחצ יוחננוף)
במסגרת פעילות תרומה לקהילה יזמה רשת יוחננוף, בבעלות איש העסקים איתן יוחננוף, את פרויקט "כולנו משפחה אחת" בשיתוף מכינת "שובו אחים" לזכר שלושת הנערים החטופים. מטרת הפרויקט היא מתן סיוע וחלוקת אלפי חבילות מזון למשפחות נזקקות לפני חג הפסח.
באירוע השקת הפרויקט השתתפו משפחת יוחננוף, בעלי הרשת; נציגי מכינת "שובו אחים"; מר רחמים מלול, ראש עיריית רחובות;  אמיתי כהן, סגן ראש עיריית רחובות; חברי מועצת עיריית רחובות; מר אורי אריאל, שר החקלאות לשעבר ואפילו לא אחר מיהונתן פולארד, מי שהורשע בריגול לטובת ישראל בארה"ב ושוחרר מהכלא האמריקאי ב-2015.
איתן יוחננוף, בעלי רשת יוחננוף: "בשבועות האחרונים כולנו מרגישים ביתר שאת את הערבות ההדדית בין עם ישראל ואת הצורך לסייע איש לרעהו. גם השנה לקראת חג הפסח ובמיוחד בעת הזו, משפחת יוחננוף ממשיכה להתגייס ולתרום למען משפחות מעוטות יכולת, על מנת שיוכלו לחגוג את החג בכבוד ולהנות מחג שמח. כי 'כולנו משפחה אחת'".
 
 
אמיתי כהן
, סגן ראש עיריית רחובות: "אני שמח על הזכות ליזום את פרויקט "משפחה אחת" שצמח וגדל למימדים ארציים, בזכות התרומה הנדיבה של רשת יוחננוף. אין זמן מתאים יותר מחג החירות, כדי  לארח כאן ולהוקיר את יהונתן פולארד, שזכה לחירות אחרי למעלה מ30 שנה בכלא. אני מודה לאיתן יוחננוף על השותפות, לראש העיר, רחמים מלול ולכל הצוות והמתנדבים שלוקחים חלק במפעל החסד האדיר הזה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה