משפט

סערת תיאום המחירים: איתן יוחננוף זומן לחקירה ברשות התחרות

במסגרת חקירת רשות התחרות על חשדות לתיאום מחירים בין רשתות השיווק, זומן היום גם איתן יוחננוף לחקירה ברשות; יוחננוף הוא רשת דיסקאונט גדולה והוא מצטרף לשאר בכירי רשתות השיווק שנחקרו בימים האחרונים ברשות
ניצן כהן |  2
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
חקירת רשות התחרות מסתעפת כשהיום זומן לחקירה איתן יוחננוף מבעלי השליטה ברשת יוחננוף. נזכיר כי בתקופה האחרונה מתנהלת חקירה רחבה מאוד ברשות התחרות בחשד כי רשתות השיווק תיאמו מחירים ולכן נדרשים לחדרי החקירה כל ראשי רשתות השיווק בטח הגדולות שבהן שלהחלטות על המחירים שהן גובות יש משמעות רוחבית בתעשיה.
נזכיר כי לאחרונה זומנו לחקירה יצחק אברכהן משופרסל, רמי לוי ובכירי אושר עד כשהיום הצטרף לשרשרת הנחקרים איתן יוחננוף.
 
ככל הידוע החקירה עוסקת בחשדות לתיאום מחירים, ככל הנראה באמצעות ראיונות לכלי התקשורת בהם העבירו ראשי הרשתות מסרים מהאחד לשני מה שהופך את החקירה הזו לחקירה מורכבת מאוד, מתוחכמת מאוד וקשה להוכחה אולם התרחבותה והעצימות שלה גורמות להערכות כי היא מלווה על ידי מיטב המוחות הרגולטורים שהיו עוצרים אותה לו לא היו די ראיות לכאוריות כדי להמשיך אותה, להרחיב אותה ולהעמיק אותה.
נזכיר כי יוחננוף כמו גם רמי לוי ו"אושר עד" הן רשתות דיסקאונט שהיו אמורות להיות מחוללות תחרות ולכן אם יתברר כי אכן היה תאום מחירים הרי שמדובר במשהו חמור מאוד שיחייב טיפול אגרסיבי של הרשויות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קארמה ..במקו לתמוך בקולוגות הלך נגד (ל"ת)
    רמי 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איתן יוחננוף צדיק אמיתי!
    לקוח 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נותן הרבה צדקה לנזקקים , לחיילים לספורט...
    סגור