נדל"ן ותשתיות

חברת "אזורים" חוגגת: זכתה בשני מכרזי פינוי-בינוי תוך חודש

המתחמים שצפויים לעבור התחדשות עירונית הינם: רחובות הירדן-הררי ברמת גן ורחוב זלמן שניאור שבחיפה. בכך, מגדילה החברה באופן משמעותי את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית אשר סומן כמנוע צמיחה עיקרי
מערכת ice | 
איל טישל (צילום ינאי אלפסי)
בתוך חודש, זכתה חברת אזורים בשני מכרזים של פינוי בינוי בערים רמת גן וחיפה. בתוך כך, המתחמים שצפויים לעבור התחדשות עירונית הינם: רחובות הירדן-הררי ברמת גן ורחוב זלמן שניאור שבחיפה. בכך, מגדילה החברה באופן משמעותי את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית אשר סומן כמנוע צמיחה עיקרי. במסגרת שני המתחמים הללו, אזורים צפויה להקים כ-400 יחידות דיור חדשות, במקום 116 יח"ד קיימות.
רחובות הירדן-הררי, רמת גן: ברחובות הירדן 101-103 והררי 2, נבחרה חברת אזורים על ידי נציגות הדיירים פה אחד כיזם לביצוע התחדשות עירונית. כיום מתגוררים במתחם 62 דיירים ב-2 בניינים וותיקים בני 6 קומות ובניין נוסף, אשר צפויים להתפנות לטובת הקמתן של 186 יחידות דיור חדשות. החלופה התכנונית כוללת בניין גבוה של כ-30 קומות ובנין מרקמי נוסף.
המתחם ממוקם בשכונת נווה יהושע שברמת גן, אשר עוברת בעשור האחרון התחדשות משמעותית. השכונה ממוקמת בדרום מזרח רמת גן בסמיכות לציר אלוף שדה בואכה דרך השלום בתל אביב, מה שמאפשר נגישות למתחמי התעסוקה הגדולים של תל אביב כגון עזריאלי, שרונה והבורסה. בנוסף, השכונה נמצאת בסמיכות לצירים מרכזיים כמו כביש 4 וכביש 471. עוד מתוכנן כי בעתיד הקרוב יעבור הקו הסגול של הרכבת הקלה במחלף אלוף שדה, מה שיגביר את נגישות השכונה עוד יותר. המתחם צפוי להנות משטחים ירוקים, שבילי הליכה ואופניים. במתחם הירדן-הררי פועלת חברת G.T. המשמשת מנהלת מקצועית מטעם הדיירים אשר פעלה בשנתיים האחרונות ללא הרף וסייעה למינוי הנציגות. כמו כן, חברת G.T ערכה עם הנציגות את המכרז למינוי משרד אדריכלים, משרד עורכי דין ולבסוף גם את מכרז היזמים הנ"ל שבו זכתה חברת אזורים.
מתחם זלמן שניאור, חיפה: דיירי מתחם זלמן שניאור שבחיפה, המורכב משלושה בנייני רכבת וותיקים במספרים 59-75, בחרו ברוב מוחץ בחברת אזורים לקדם את פרויקט הפינוי-בינוי באזור. על פי התוכנית, צפויות להיהרס במקום 54 יח"ד ובמקומן להיבנות 212 יח"ד בשני בניינים בני 10 ו-16 קומות.
רחוב זלמן שניאור המצוי בשכונת רמת רמז מתוכנן לעבור התחדשות משמעותית בשנים הקרובות. שכונת רמז הינה מהשכונות הוותיקות בחיפה, היא מצויה בשטחים ירוקים ומיוערת מכל צדדיה. השכונה מתאפיינת בנגישות גבוהה לאוניברסיטה, לטכניון ולצירי מנהרות הכרמל. שכונה זו מהווה מוקד משיכה משמעותי לחברי הסגל האקדמי במוסדות הנזכרים לעיל, לסטודנטים ובעיקר למשפחות צעירות ומשפרי דיור. השכונה נהנית ממערכת חינוך מפותחת ומתקדמת, שירותים קהילתיים מגוונים וקרבה למרכזי בילוי וקניות.
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "אנו מתרחבים בפעילות חסרת תקדים בתחום ההתחדשות העירונית ומתפרסים על פני כל רחבי הארץ. הבחירה החוזרת על ידי הדיירים הוותיקים בחברת אזורים משקפת אמון מלא בחברה וביכולתה להוציא לפועל מתחמים רחבי היקף. ניסיונה רב השנים של אזורים מאופיין לא רק בהוצאה לפועל של פרויקטים גדולים כי אם גם בפעילותה החברתית, וביכולת שלה ליצור ולשמר את הקהילה המקומית. תחום ההתחדשות העירונית הוגדר על ידי חברת אזורים כמנוע צמיחה משמעותי, זאת כמענה לבעיית היצע הקרקעות בשוק הדיור בכלל ובאזורי הביקוש ומרכזי הערים בפרט. אנו מאמינים כי ניסיונה של החברה ואיתנותה הפיננסית מציבים אותה בראש בתחום. החברה פועלת כל הזמן בזיהוי אזורים בעלי פוטנציאל התחדשות בטווח הארוך ומשקיעה בהם לטובת הרחבת פעילות החברה ולטובת איכות החיים של הדיירים והתושבים המקומיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה