נדל"ן ותשתיות

נשיא התאחדות התעשיינים: "לעצור לאלתר את תהליכי החקיקה"

נשיא התאחדות התעשיינים ונשיא התאחדות הקבלנים: ״אנו מופתעים מפיטורי שר הביטחון גלנט ומוטרדים מאירועי הערב והלילה. יש לעצור לאלתר את תהליכי החקיקה ולשבת להידבר״
מערכת ice | 
רון תומר (צילום יוסי אלוני)
לאחר שראש הממשלה נתניהו החליט לפטר את שר הביטחון יואב גלנט אמש (ראשון) בעקבות קריאתו לעצור את חקיקת המהפכה המשפטית, רבבות מוחים יצאו להפגין בעשרות מוקדים בכל רחבי הארץ.
נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר ונשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, הודיעו כעת בעקבות האירועים האחרונים כי ״אנו נדהמים ומופתעים מפיטורי שר הביטחון גלנט, וקוראים לממשלה ולראש הממשלה לעצור לאלתר את התהליך ההרסני אליו אנחנו נשאבים, להשיב את הסדר על כנו, להפסיק את החקיקה ולגבש הסכמה רחבה. הכלכלה הישראלית לא תשרוד את המשך הפילוג- כלכלה חזקה צריכה ביטחון ועם חזק ומאוחד, ואת כל אלו אנו מאבדים״. 
 
בהמשך לכוונת ההסתדרות להודיע על השבתת המשק, שני נשיאי הארגונים העסקיים הודיעו כי ״אנו מבינים את גודל השעה, אך שביתה היא לא הפתרון. שביתה תגדיל את הפילוג ותחלחל את המחלוקת עמוק לתוך מקומות העבודה.  המשק הישראלי מורכב מפסיפס של עובדים בעלי זהויות ודעות שונות, ובשעה שאנו צריכים אחדות, יש לכנס את העובדים ויחד איתם לקרוא לכל המנהיגים הפוליטיים לשבת, לדבר ולפתור את הפילוג הנוכחי בעם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה