נדל"ן ותשתיות

דירה בתל אביב ב-1.3 מיליון שקל? הפוסט ההזוי שמעורר סערה

בעלי נכסים בעיר ללא הפסקה מנצלים את הביקוש הגובר ואפילו מוכרים מחסנים השייכים להם שמשמשים כדירות, כדירה לכל דבר וזאת ללא כל היתר. אפילו בעיריית ת"א מדגישים בתשובה לפנייה של מאקו: "עבירה פלילית על חוק התכנון והבניה"
מערכת ice |  3
תל אביב (צילום unsplash)
מחפשים דירה באזור אטרקטיבי? מה דעתכם על בית בקומת קרקע בתל אביב ב-1.3 מיליון שקל? ומה אם יש איזה קאץ' קטן? אז שוק הנדל"ן אמנם חווה תקופה של בלימה, אך עדיין המחירים גבוהים מאוד בכל רחבי הארץ ובעיקר בתל אביב, היקרה בישראל. 
מסתבר שלמרות הירידה בכמות רכישת הדירות, בעלי נכסים בעיר ללא הפסקה מנצלים את הביקוש הגובר ואפילו מוכרים מחסנים השייכים להם שמשמשים כדירות, כדירה לכל דבר וזאת ללא כל היתר. אפילו בעיריית ת"א מדגישים בתשובה לפנייה של מאקו: "עבירה פלילית על חוק התכנון והבניה".
בחלק מהמודעות רואים לא מעט דברים הזויים כמו מיטה בחדר סגור ללא חלונות שנראה קטן מאוד, זאת לצד מקלחת צפופה שפריטים רבים ממלאים אותה. דירה אחת כזו נמכרת במחיר מופקע של מיליון ו-300 אלף שקל, כדירה ולא כמחסן.
בפוסט שפרסם מתווך בקבוצת פייסבוק למכירת דירות, הוא מציע מחסן בתל אביב במיליון ו-300 אלף שקל: "בהזדמנות – מציאה: 30 מ"ר, 1.5 חדרים בקומת פרטר (יורדים 6 מדרגות), כניסה נפרדת ופרטית, 3 כיווני אוויר, קיימת יציאה לגינה בהסכמה, היתכנות לתמ"א. רשום כמחסן – משמש כדירה מצוינת למשקיעים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היא לא נמכרת, היא מוצעת!!!!
    אנונימי 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תדייקו בלשונכם. גם אני יכול לפרסם מודעה שאני מוכר את החנייה שלי במליון שקל! אז מה, יקנו? מטומטמים לא חסר. וזאת הבעייה שכל אחד יכול להעלות מושעה איפב שהוא רוצה כם איזה סכום שהוא רוצה ואנשים חושבים שהמחירים עולים... זה לא מדד לכלום. זה רק מראה את כמות המשועממים שלא אכפת להם לקבל טלפונים כל היום ושום עסקה לא תצא שם. תעלו כתבות על דירות שנמכרו לפי דיווח רשות המיסים או מדלן, לא על מודעות שאנשים משועממים מפרסמים.
    סגור
  • 2.
    בית התל אביב
    אביב שמש 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פורסם בית בתל אביב במיליון שלא לוש מאות אני מועץכנה לקנות את הבית הזה בשמחה אני ללא בית גרה בשכירות גבוהה בחדרה נא ליצור קשר איתי לנייד 0549945112
    סגור
  • 1.
    לא רוצים לראות
    שמיל 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הם ידעים עירית תיא. מה אולך דרום תיא. כול מחסן יש דירה. נעלמים עין. טוב חולדאי עבדים זרים. לא חוקים גרים דרום תייא. כול מחסן דירה עירית תיא רואה רק מה היא רוצה
    סגור