נדל"ן ותשתיות

הדירה של צביקה פיק נמכרה: זה הסכום המטורף ששולם

הדירה שהשאיר אחריו צביקה פיק ברחוב השופטים 32 בתל אביב, נמכרה תמורת סכום דמיוני לכל הדעות של 18 מיליון שקל
מערכת ice |  1
צביקה פיק (צילום משה שי פלאש 90)
לפני 10 חודשים בדיוק, צביקה פיק, אחד האמנים הגדולים ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית, הלך לעולמו במפתיע. היום (רביעי) נודע כי אחת הדירות שהשאיר אחריו פיק, ברחוב השופטים בתל אביב, נמכרה בסכום אסטרונומי של לא פחות מ-18 מיליון שקל.
על פי דיווח של "ישראל היום", הדירה שהייתה בבעלותו של הזמר שהלך לעולמו לאחרונה, נמצאת ברחוב השופטים 32 בתל אביב, בקומה ה-7 של הבניין. בדירה היו 4.5 חדרים, אך פיק שיפץ אותה והפך אותה לדירה עם שני חדרים גדולים, כך שיש בה חלל ענק למעשה.
 
הדירה נמכרה על ידי מנהלי העזבון, עו"ד בעז קראוס ועו"ד עמית אלזם. מי שרכשו את הדירה הם היזם ד"ר אברהם כדר, מייסד חברת בריינפופ, ואשתו מיכל כדר, שהם גם שכנים באותו בניין. 
כזכור, לאחרונה פורסם כי גרושתו הראשונה של צביקה פיק, מירית שם אור וילדיה המשותפים עם המאסטרו ז"ל, ביניהן דניאלה ושרונה פיק, החליטו להגיש את התנגדותם לקיום הצוואה שפורסמה. 
שם אור וילדיה שכרו את שירותיו של עו״ד מאיר בר מוחא כדי להתנגד לקיום הצוואה של הזמר המנוח שמוערכת בסכומים של עשרות מיליוני שקלים, כולל רכוש, נדל"ן, מטלטלין וכמובן היצירות שלו לאורך השנים, ששוות תמלוגים ועשויות להרוויח יותר משימוש מסחרי בעתיד.
עם זאת, על פי דיווח ב-TMI, אותה דירה שנמכרה כעת ברחוב השופטים, עמדה ריקה מזה זמן רב. הסיבה לכך היא שעם פרידתו של פיק משירה מנור, הוא נתן הוראה לוועד הבית לא להכניס את גרושתו לבניין. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה בעצם אין מס ירושה בישראל?
    נהגוס 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה קורה משהו אם היו גובים 10% מירושת הענק של צביקה פיק? הגיע הזמן למס ירושה בישראל. לפחות בירושות שהן נגיד מעל 10 מיליון שקלים. אלה לא יורשים מסכנים אלא יורשים שהולכים לקבל הרבה מאד כסף. הם יכולים לשלם טיפה מס.
    סגור