מדדים ומחקרים

הדר מוכתר בכותרות: זה הנושא המדובר ברשת השבוע

אושיית הטיקטוק הצעירה ממשיכה לככב בכל מדיה כתובה או משודרת, תוך שהיא מנסה להגיע לכנסת עם מפלגתה "צעירים בוערים". מוכתר לא יורדת מהכותרות גם ברשתות החברתיות, ובפעם השנייה בשבועות האחרונים היא מגיעה למעמד הנושא הכי חם ברשת השבוע
מערכת ice |  1
הדר מוכתר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הדר מוכתר, אושיית הטיקטוק העומדת בראש מפלגת "צעירים בוערים" שהקימה, נמצאת בכותרות כבר שבועות ארוכים, וממשיכה להיות אחת התופעות המעניינות במערכת בחירות הנוכחית, גם אם כרגע נראים סיכוייה להיבחר לכנסת כלא גבוהים. לטוב או לרע, הבולטות התקשורתית הזו באה לידי ביטוי גם בעניין רב שמגלים בה ברשתות החברתיות: השבוע שוב הייתה הדר מוכתר הנושא המדובר ביותר ברשת, בפעם השנייה תוך שלושה שבועות.
 
על פי נתוני חברת ניטור המדיה "סקופר", התקיימו השבוע ברשתות החברתיות 19,180 דיונים בנושא הדר מוכתר, שמתוכם היו 97,468 שיחות. סה"כ התקבלו 256,922 לייקים על פוסטים אודות הנושא. לעומת הפעם הקודמת שבה היוותה מוכתר את הנושא המדובר ברשת, הפעם מספרי הדיונים, השיחות והלייקים גדולים פי כמה.
 

מוכתר נוכחת הרבה בערוצי הטלוויזיה ושלל ידיעות אודותיה מתפרסמות באתרי אינטרנט. השבוע היא קיבלה אמנם הרבה תשומת לב תקשורתית, אבל לרוב ההקשר לא היה חיובי: נטען שהיא שיקרה לציבור יותר מפעם אחת, כשהפרשה המרכזית היא סביב הדירה שבבעלותה. בנוסף נטען נגדה שלא שירתה בצבא, בטור דעה ב-Ice נטען שמישהו בכלל מנצל אותה. היא גם זכתה בחיקוי בכורה על הבמה המכובדת של ארץ נהדרת, מה שמעיד שהיא כבר אייקון של ממש.
 
לאחרונה גם סיפרה שסירבה להצעתו של אלי אבידר להצטרף לרשימתו, ולפי שמועות נראתה במפגשי מפלגת יש עתיד. היא יצאה נגד איילת שקד, ואף הואשמה שאביה עשיר מממן את פעילותה, מה שגרם לה לפרוץ בבכי במהלך ראיון בערוץ 14.
 
 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהיר היהיר לפיד..פגע מדיני. מסוכן לקיום המדינה. (ל"ת)
    רני 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור