ויראלי

הארי פוטר חוזר למסך? זה מה שחשפה הרמיוני

אחד הסרטים המכניסים ביותר בהיסטוריה מציין 20 שנים להקרנת הסרט הראשון בסדרה, ואחרי עשור מהסרט האחרון שיצא לקולנוע, כוכבת הארי פוטר חושפת את החגיגות הקרובות
מערכת ice | 
הארי פוטר אמה ווטסון (צילום האינסטגרם הרשמי של הארי פוטר)
הארי פוטר, רון ויזלי והרמיוני גריינג'ר עומדים לחזור אל המסך, עשור אחרי שיצא הסרט האחרון בסדרה המצליחה שהכניסה מעל שבעה מיליארד דולרים דניאל רדקליף, רופרט גרינט ואמה ווטסון, המגלמים את הארי פוטר, רון ויזלי והרמיוני גריינג'ר יגיעו למשדר איחוד בשירותי הסטרימינג של HBO.
במשדר האיחוד ינכחו גם הלנה בונהם קרטר (בלטריקס לסטריינג'), גארי אולדמן (סיריוס בלאק), רובי קולטריין (האגריד), אימלדה סטונטון (דולורס אמברידג'), טום פלטון (דראקו מאלפוי) ורייף פיינס (וולדמורט).
אמה ווסטון, שמגלמת את הרמיוני בסדרה שיתפה את עוקביה באינסטגרם (שמונים מעל 60 מיליון) וכתב, "הארי פוטר היה הבית שלי, המשפחה שלי, העולם שלי, והרמיוני (עדיין) הדמות הבדיונית האהובה עליי בכל הזמנים. אני חושב שעיתונאי אמר פעם שזה מעצבן כמה פעמים במהלך ראיון ציינתי כמה אני בר מזל והתחלתי לספור... אבל ידעתי היטב!!! ועדיין יודעת.
אני גאה לא רק במה שאנחנו כקבוצה תרמנו כשחקנים לזכיינית אלא גם בתור הילדים שהפכו למבוגרים צעירים שהלכו בדרך הזו. אני מסתכל על חבריי לקאסט עכשיו ואני פשוט כל כך גאה באנשים שהפכנו להיות. אני גאה שהיינו אדיבים זה לזה שתמכנו אחד בשני ושחזקנו משהו משמעותי.
 

"תודה למעריצים שהמשיכו להראות את תמיכתם גם לאחר סגירת הסרט האחרון. תודה שנלחמתם כדי להפוך את זה למקום כל כך מכיל ואוהב. אני עדיין מתגעגע לצוות שעשה את הסרטים האלה כל הזמן. תודה גם לכם על כל העבודה הקשה שלכם".
ווסטון חשפה את האופן שבו יצויין יום ההולדת ה-20 של הדרת הסרטים המצליחה וכתבה, "יום הולדת 20 שמח לפוטרים! אנו מקווים שתיהנו ביום ההולדת ה-20 להארי פוטר: בחזרה להוגוורטס ישודר ביום השנה החדשה, 1 בינואר ב-HBO Max. יש הרבה למה לצפות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה