ויראלי

אופירה וברקו הבריקו? "לא עשו הנחת סלב לאתי כרייף"

הראיון עם השופטת בדימוס סידר לשני המגישים מחמאות מרני רהב: "ברקוביץ' שאל כל שאלה אפשרית שהציבור רצה לשאול ולא עשה הנחת סלבס, אופירה כאשה לביאה גם לא ויתרה, אך ניסתה ובצדק להעניק לה אחווה נשית", ומה הביקורת שלו על כרייף?
מערכת ice |  6
אופירה אסייג אייל ברקוביץ (צילום יחצ)
אמש (שישי) בתכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', השופטת בדימוס שנמצאת לאחרונה בכותרת מכל אחת אחרת, אתי כרייף, הגיעה לראיון בו קיבלה שאלות קשות שעימתו אותה עם המציאות החדשה בה היא עוברת מאולפן לאולפן ומהשקה להשקה ומעמדה החדש ככוכבת, דווקא אחרי פרשה לא מחמיאה במיוחד כמו 'מין תמורת מינוי'.
רני רהב כתב: " 1. ברקוביץ במיטבו, שאל כל שאלה אפשרית שהציבור רצה לשאול ולא עשה הנחת סלבס. 2. אופירה כאשה לביאה גם לא ויתרה, אך ניסתה ובצדק להעניק לה אחווה נשית. 3. אין ספק שאתי כרייף הינה אישה רהוטה וחכמה. במידה וטענותיה צודקות נגד הפרקליטות, אז למה התפטרת מכס השיפוט והגעת לעסקת טיעון עם הפרקליטות? אם את כל כך צודקת, אם את כל כך חכמה מדוע ויתרת בכזאת קלות? וכעת את הולכת לכל במה אפשרית ומנסה להסביר שאת הצדקת בכל הסיפור הזה".
 
" 4. לא יעלה על הדעת שתנסי לשכנע את הציבור שלאפי נוה לא הייתה השפעה על המינוי שלך, וזאת לאחר שכל המדינה ראתה את תכנית עובדה עם אילנה דיין על אפי נוה. בתכנית עובדה לפני 4 שנים ראינו איך שופטים עומדים ומתחנפים אליו ללא בושה. וראינו כולנו את ההשפעה שלו על והעדת למינוי השופטים, והקואליציה שהייתה לו בצדק עם שרת המשפטים (כשיש קואליציה מבורכת כזאת, השר ממנה את השופטים עם האג'נדה שהוא רוצה ובצדק, ונשיא הלשכה ממנה בשל כך את רצון הלשכה גם זה מבורך)".
 
לסיום כתב רהב: "אני עדיין חושב שטוב הייתה עושה באם הייתה שותקת. 6. נכון שזכותה לומר את דעתה, אבל לדעתי עשתה טעות מרה. 7. שופטת היא מעל הכל והיא חייבת להישאר צדקת לעד!!! 8. שבת שלום לכולם".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סירוס השם קריאף כדי להישמע אשכנזיה
    אלי 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור צפון אפריקאי גאה אני מבקש להבהיר שאתי קרייף שיכנזה את השם שלה ושלא תנגן לנו על מיתרי האפליה,היא מתביישת בשמה שהוא קריאף ומקורו בצפון אפריקה ב "קריאף הוא שם משפחה יהודי הנפוץ ביהדות צפון-אפריקה. יש המציעים כי פירושו בערבית הוא "הטלה" ("אלקריף"), (ויקיפדיה)אין שם כזה למזרחים והיא סילפה את שמה שיראה יפה ואשכנזי, אנחנו לא זקוקים ל"מזרחית" כזו שמתביישת בשמה
    סגור
  • 4.
    כחלון היה בוועדה? הרים את הנטל?
    מה עם כחלון? 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם לא שאלו אותה, למה קראה לכחלון בזמן המימונה, שזה חג משפחתי, כדי שתרים לו כשהיא לבד בבית את הנטל?
    סגור
  • 3.
    אתי קרייף.
    ג 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם ראשונה שאני מסכים עם מר רהב בחלק מהדברים. לאיילת שקד ולאפי נווה אין זכות וסמכות למנות שופטים ע"פ השקפתם. זה מזכיר ימים חשוכים של טרם מלה"ע 2.
    סגור
  • 2.
    כנראה פעם ראשונה שאני מסכים איתו. (ל"ת)
    גל 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צןדק
    צח 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והפעם היחידה קרוב לוודאי
    סגור
  • 1.
    גועל נפש
    אזרח 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל ראיון איתה זה בושה .לא כישרון ולא נעליים סה"כ פותחת רגליים
    סגור