טלוויזיה

אתי כרייף בראיון עצבני אצל אופירה וברקו: "גאה בעצמי"

השופטת בדימוס התארחה באולפן של השניים בשישי וטענה: "אף אחד לא שמר עליי, אני לא נשארתי פראיירית, זה משהו בדנ"א, אני מעדיפה להיות פראיירית מאשר נבזית, אני מודה בטעות בשיקול הדעת - לא בעבירה הפלילית". צפו בראיון
מערכת ice |  21
אתי כרייף (צילום מתוך עובדה)
השופטת בדימוס אתי כרייף התארחה אמש (שישי) אצל "אופירה וברקוביץ'" בקשת 12, שבמהלכו הסבירה כיצד מחקה את ההודעות עם אנשי הציבור הבכירים כדי לשמור עליהם – למרות שהם לא שמרו עליה לכאורה במסגרת פרשת 'מין תמורת מינוי'.
"המשטרה וכל בית בישראל ראו את ההתכתבויות, הן שוחזרו", הבהירה כרייף לצמד המגישים והסבירה שלא מדובר רק בהתכתבויות עם משה כחלון, אלא עם עוד חמישה אנשי ציבור בכירים שאותם היא לא מוכנה לחשוף, "אני לא אתן את השמות שלהם, אני עדיין שומרת עליהם".
עוד טענה: "אף אחד לא שמר עליי, אני לא נשארתי פראיירית, זה משהו בדנ"א, אני מעדיפה להיות פראיירית מאשר נבזית, הם לא נבזיים. מה חטאם? שהיו בקשר עם אתי כרייף? אני שומרת על עצמי ועל הערכים והכבוד שלי – ובזה אני גאה. אכלתי אותה לא בגללם, אלא בגלל חיסול פוליטי".
"אני אשמח אם האנשים בעיקר הצקצקנים שביניהם היו שופטים את השופטת שבי. באופן לא מפתיע לאף אחד אין ולא חצי מילה לומר על התפקוד שלי כשופטת. אני יכולה לומר לכם שהייתי אנושית, הייתי בן אדם. במקום להמשיך ולשפוט את אתי כרייף תתחילו לשפוט את התפקוד שלה, את ההמלצות שניתנו לה. אני ישנה מצוין בלילה, הכאב היחידי שלי הוא על הילדים שלי שצריכים לסבול את כל המלעיזים שרוצים לקבל במה על חשבונה של אתי כרייף. למה אני מדברת על עצמי בגוף שלישי? כי אתי כרייף ההיא, השופטת בדימוס, אין אותה".
 
לגבי החרטה שחשה: "אני מודה בטעות בשיקול הדעת - לא בעבירה הפלילית. ניסיתי להגן על חברים שלי וזאת הטעות שלי. אבל אתי כרייף שגדלה בבית על ערכי שמירה על כבוד הזולת - הייתה נוהגת ככה גם היום הצו אפשר לחטט ולהסתכל בכל החומר מול אפי נווה ונציגי הלשכה. אתי כרייף זכרה שבטלפון שלה יש לפחות חמישה אנשי ציבור בכירים וטובים, שיש לה עמם התכתבויות. תנשמו, לא התכתבויות אינטימיות שקשורות למינוי. רוצים לראות את המסרונים שמחקתי? כי המשטרה ראתה אותם".
"המסרונים שוחזרו, ולא נמצא בהם רבב, כאשר כל המסרונים על ציר הזמן קרו שנתיים אחרי המינוי ואין להם שום קשר למינוי. ניסו ללפות אותי בצוואר על חשבון מסרונים שמחקתי, על חשבון טעות בשיקול הדעת. זה חשוב בשביל הילדים שלי ובשביל הציבור שידע שהמשטרה והפרקליטות יכולים להגיע לכל אחד ולרמוס אותו בחסות החוק - ולתת חסינות לאדם שעשה את זה
"אני שמחה שאני לא שקופה. יש את הצד שנפגע ממני ויש את הצד שמתחזק ממני. אם את האי שקיפות הזאתי אני יכולה לתעל לטובת זכויות של נשים, קטינים ומיעוטים אני אעשה את זה ופנתה לאותן נשים שחשו פגיעה: "אישה היא לא נותנת רק בגלל שהיא אישה, אם זה היה גבר לא היו חושדים בו במתן שוחד מיני. ודבר אחרון חשוב לא פחות - יש לאישה זכות על הגוף שלה גם כשהיא רוצה. גם כשהמערכת אונסת אותה ולא רק בכיר, גם אז צריך להגן עליה. כאישה לאישה, לא נוחה לי הסיטואציה - אבל ליבי לא על אשתו של אפי נוה".
לסיום הסבירה: "היא לא תשב כי מישהו החליט לתת לה חסינות. אבל את יודעת מה יותר גרוע מזה? שיש תקדים לכך שכל מי שגונב, פורץ ומשחזר מסרונים מקבל חסינות. גם אתם בסכנה. אני גאה בבן הזוג שלי רבה יותר ממה שהוא גאה בי, ואני מודה לאל על המתנה הזאת שניתנה לי בדמותו. אני לא נשואה ולא הייתי נשואה במועדים הרלוונטיים, אבל זה לא משנה. את הטעויות שעשיתי אני אפתור מולו ומול הילדים שלי - לא מול כל הציבור. הציבור ששופט אותי הוא זה שצריך לתת את הדין, או שהוא רוצה לבוא ולשבת במקומי. אני מתפלאה שלא שמים זרקור על הפגיעה האנושה בזכויות הפרט".
תגובות לכתבה(21):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    ואף אחד לא מדבר על מנגנון מינוי שופטים שאיפשר זאת
    מתעסקים בצהוב. 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודש קודשים של היכל המשפט היה פרוץ לכל דיכפין ומתעסקים מי עשה עם מי. יש לבצע ניקוי אורוות ושידוד מערכות במערכת המשפט, פרקליטות, משטרה, מינוי שופטים אמון הציבור בשפל המדרגה ולא בכדי. זהו רק קצה הקרחון. עצוב ממש
    סגור
  • 17.
    מתביישת בשמה האמיתי
    יוסי 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתוך ויקיפדיה:קריאף הוא שם משפחה יהודי הנפוץ ביהדות צפון-אפריקה. יש המציעים כי פירושו בערבית הוא "הטלה" ("אלקריף").היא שיכנזה את שמה ולכן אין לה זכות לבכות שהפלו אותה אני מזרחי גאה ומתבייש באנשים כמוה שמתחנפים ו לכולם העיקר להתקדם,מזל שנפטרנו מהיצור הזה בבתי המשפט לפחות עכשיו כשאת סלב ידוע תחזרי למקורות לעולם תהיי קריאף
    סגור
  • 16.
    החסרת מודעות הזאת הייתה שופטת? הנעל הזאת בפעם הראשונה ג (ל"ת)
    אפי 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    אם לא היית שוכבת איתו שלוש שנים לפני בחיים את לא היית
    אל 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מתמנה לשופטת מהסיבה שהוא לא היה זוכר אותך ואם זוכר לשם מה לתמוך בך איזה אינטרס יש עוד אלפים כמוך שחלמו להיות שופטת
    סגור
  • 14.
    רחמיי עלייך, אשה קטנה ומבולבלת!! (ל"ת)
    שונה 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • טען עוד
  • אוי אוי אוי
    אורלי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רחמים עליך
    סגור
  • 13.
    תל אביב
    מירית 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יש לה מה להיות גאה בעצמה, יפה, חכמה, אמביציוזית,זה שאומרים שהגיעה להיות שופטת דרך " המיטה" זה שטויות במיץ עגבניות,קינאה תמשיכי להצליח גב אתי כרייף,צפצפי על הקנאים,שיאכלו את הלב.
    סגור
  • 12.
    אתי כרייף שכבה עם רשימה ארוכה. הגיעו להסכם אתם שיפרשו ו
    גבי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לאתי כרייף חוכמת רחוב. לא יותר ולא פחות. אני מקשיב לראיונות שהיא נותנת בטיפשוטה. מגלה שהיא אישה ללא תובנה . מגבבת מילים ופתגמים שכוונתם להרשים את המקשיב ללא כל קשר אמיתי. אינה באמת מקשיבה לשאלות המראיינים או עונה להם עניינית. מתוך זלזול באנטלגנציה שלנו מנסה להסית את הדברים כאילו מטרתה חינוך דור העתיד. לא רלונטי לי אם הפרקליטות כן או לא רשאית לפצח הנייד של רפי נווה. כאזרחית המדינה חשוב החומר שנמצא בו על שופטת בישראל. אתי כרייף, כל ראיון שלך, כל הופעה שאת נותנת מעמיקה את הבור שחפרת לך. המשיכי להתרכז שאת נראת טוב. הרבה גברים אומרים שאת שווה
    סגור
  • 11.
    ודכרייף
    רותם 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זונה היתה זונה נשארה ככה מתקדמת אשה שאין הגינות בה מתאימה לליכוד
    סגור
  • 10.
    אין לך במה להתגאות, עצוב עצוב שככה נבחרים שופטים .
    צפונית 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ציון נכשל לתפקיד שכזה שאמור להחליט על חיים ומות הוא לא ציון שצריך להתגאות בו ובטח ובטח לא בדרך שכזו,עצוב לנו שככה נראית מערכת המשפט, ללא כישורים מתאימים עם ציון נכשל, עצוב שכל המערכת הזו מושחתת מהיסוד שכדי להתקבל כשופט אתה צריך לבקש קידום או דרך קרבת דם משפחה וכ''ו לא זו הדרך, לא הייתי רוצה לראותם לא בממשלה ולא במערכת המשפטית, אלו אותם אנשים שפוגעים באנשים האיכותיים להבחר וחבל
    סגור
  • 9.
    שלושה אפסים!! (ל"ת)
    סופוקלס 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    סתם תוכנית (ל"ת)
    דליה 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    חבלז
    דליה 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי לראות את הראיון ובלי לקרוא את הכתבה. חבל שהלכת לתוכנית הזו.
    סגור
  • 6.
    נותנים הרבה חשיפה לפריחה, אולי בגלל שהיא קוריוז
    מכיר 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אפשר גם לבדוק את ציוניה בתיכון ובאוניברביטה ולראות שהיא הייתה בינונית ומטה.
    סגור
  • 5.
    חצופה
    מאער 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איך היא לא מתביישת לומר שלא עשו לה הנחה??? ועוד איזה הנחה עשו לה...הנחת סלב.. אם אזרח אחר היה מוחק ראיות...היה מואשם בלפחות שלושה סעיפי אישום ..מינימום! כלבה וחצופה!
    סגור
  • 4.
    זה אצלה בדנ"א?
    טושי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אולי שתצפה שוב בריאיון שלה אצל עומרי אסנהיים, מה אמרה על אפי נווה ועל כחלון - דווקא האנשים שהיטיבו עמה לדבריה וסייעו לה. לא היססה לזרוק אותם מתחת לגלגלי האוטובוס. לכאורה.
    סגור
  • 3.
    שיי ניצן נלחם בא
    ניר 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרך אפי נווה......
    סגור
  • 2.
    שקרנית
    רונה 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אי אפשר להאמין לה למילה, מניפולטיבית בשקל (שחררי מהדיבור בגוף שלישי) מנסה לגמד ולערפל את העובדות. בושה שזו הייתה שופטת בישראל. המינוי בהחלט קשור לרומן המתגלגל (ולא סטוץ חד פעמי) שהיה לה עם אפי נווה ומי יודע עוד עם מי. אפי נווה בעצמו אמר "אני עשיתי את החדשות" (כלומר דאגתי ותפרתי את המינוי). בושה.
    סגור
  • אפשר להעביר ביקורת בצורה קצת יותר מעודנת.
    טושי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    במקום לומר בצורה בוטה "שקרנית" שזה לא מכבד, את פשוט יכולה לעדן ולומר אותו דבר, שהיא "לא מדייקת בעובדות בלשון המעטה", או ש"צריך לרענן את זיכרונה". היא הרי לא משקרת בהכל, אלא רק מנסה, במהלך טבעי, לסנגר על עצמה ולשמור על ה"פייס" הציבורי שלה. דווקא בריאיון עם אסנהיים אמרה את האמת לאמיתה על נווה, שהוא זה שעשה את החדשות, וגם חשפה בכנות גדולה מאוד רגע מאוד משפיל לאישה ולכל אדם באשר הוא, כשתיארה בכאב רב שאני פירשתי כהשפלה, כשנווה ויתר על ארוחה במסעדה וביקש כדבריה להגיע אליה ישר הביתה. הבעיה היא לא אתי כרייף, היא הסימפטום. מה שכן צריך זה לבדוק את כל העירוב בין משפט לפוליטיקה, את אי השקיפות שבוועדה למינוי שופטים, ובכלל לרענן אורוות.
    סגור
  • 1.
    מאמי, את עדיין יכולה להיות שופטת בריאליטי
    שושנה 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    דברי עם אפי. נארגן את זה. בסדר?
    סגור
  • כמה זלזול וחוסר כבוד לבני אדם יש בתגובות כאן
    טושי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יש לי המון ביקורת על ההתנהלות של אתי כרייף אבל: 1. לא צריך לכתוב לא בצורה משתלחת. קצת כבוד אנושי מינימלי. 2. לא בועטים באדם שנפל, ועוד איזו נפילה מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. 3. אתי כרייף נבחרה על ידי הוועדה למינוי שופטים. אז לפני שמתנפלים על הש"ג, אולי כדאי לעשות בדק בית במחלה, ולא בתסמין שלה. 4. אדם לא שם עצמו רשע. הניסיונות שלה לסנגר על עצמה הם טבעיים, בעיקר כשאין אף אחד בסביבה שעושה זאת במקומה.
    סגור