טלוויזיה

אתי כרייף בדרך לאח הגדול? "מדובר בהצעה גבוהה מאוד"

לא מעט דיווחים עלו בימים האחרונים לפיהם השופטת בדימוס עשויה להכנס לריאליטי של רשת 13 בעונה הקרובה. בהפקת התכנית מכחישים: ״לא היו דברים מעולם״. מטעמה של כרייף נמסר: ״אתי מקבלת הרבה הצעות במגוון תחומים. גם בריאליטי"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום freepik)
האם אתי כרייף בדרך לבית האח הגדול? בימים האחרונים החלה חרושת שמועת שקושרת את עורכת הדין והשופט בדימוס לתכנית הריאליטי של רשת 13 שבקרוב אמורה לחזור בעונה חדשה.
רז שכניק דיווח: "תתנהג בהתאם? השופטת בדימוס אתי כרייף קיבלה הצעה להשתתף בתוכנית האח הגדול של רשת. לדברי מקור המעורה בפרטים, ״מדובר בהצעה גבוהה מאוד״. הנהלת התכנית בתגובה: ״לא היו דברים מעולם״. מטעמה של כרייף נמסר: ״אתי מקבלת הרבה הצעות במגוון תחומים. גם בריאליטי".
 
גיא לרר צייץ לפני מספר ימים, לאחר הראיון של כרייף בעובדה: "המרוויח הגדול מהראיון של אתי כרייף: המלהק של האח הגדול" בכך החל למעשה את השיח סביב האפשרות כי תגיע לריאליטי.
 
בינתיים, כרייף זכתה אמש (רביעי) לחיקוי בארץ נהדרת בגילומה של שני כהן, דמות שהצליחה להרשים אותה במיוחד. כרייף תועדה בסלון ביתה יחד עם בעלה וחברים צופים בפרק של ארץ נהדרת ונראה שמצב הרוח שלה היה מרומם במיוחד, כאשר היא צחקה לאורך כל הראיון בו גם שולבו הדמויות של אפי נווה ומשה כחלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה