תקשורת ומדיה

"הרגו את אתי כרייף סתם": מגל כועס על כספית

כספית טען על התחקיר שהביא את גרסת השופטת בדימוס בפרשת 'מין תמורת מינוי' אתי כרייף: "ינון הבהיר כי יפעל להשיבה לכס השיפוט", חברו לשידור תקף: "שקרן, אסור לה לעשות מה שהיא רוצה?"
מערכת ice |  2
אתי כרייף (צילום מתוך עובדה)
בתכניתם היום (ראשון) ב-103FM בן כספית וינון מגל דיברו על תחקיר 'עובדה' שבו התראיינה השופטת בדימוס אתי כרייף וחשפה את גרסתה בפרשת 'מין תמורת מינוי' במרכזו עמדה לצד אפי נאווה.
מגל אמר על כך: "אתי כרייף צריכה לחזור לכס השיפוט, מה שעשו לה זה עוול לאדם שלא פשע, המערכת תפסה משהו קטן שלא קשור לחקירה עצמה, הם יודעים בדיוק מה היא מחקה. היא לא השמידה ראיות ועל זה העיפו אותה. לא היה שוחד מיני, לדעתי אתי לא באה טוב למערכת, ולכן העיפו אותה מכס השיפוט. אני נלחם על הצדק של אישה שהרגו אותה סתם"
עוד הוסיף: "אני רוצה לעשות קמפיין להחזיר אותה. אני רוצה חבר כנסת שיוביל את זה, גם אנחנו פשענו. אתם לא יודעים איזה רצח עושים לאנשים עם הלינצ'ים האלה, מה אדם עובר עם המשפחות האלה. רצחו אותה. זה לא עסק של אף אחד מה היא עושה בחיים הפרטיים שלה. היא צריכה לחזור להיות שופטת. אני נלחם על הצדק של אישה שהרגו אותה סתם, שקרן. איפה הליברליות שלכם? חיים פה בסדום. אסור לה לעשות את מה שהיא רוצה?". 
 
כספית בניגוד לכך, העריך: "הזדעזעתי מהריאיון ב'עובדה', היא ניצלה בעור שיניה מהרשעה פלילית חמורה. שופטת פלילים מכהנת יושבת בחדר חקירות, היא צריכה לדעת יותר טוב מהחוקרים שאסור לה לגעת בטלפון. לא השפילו אותה בחקירות ולא נעליים. שופטת היא לא יכולה להיות, היא קיבלה ציון מזעזע בקורס. לא ראיתי שום מזג שיפוטי ושום איכות. שופט זה מגדלור וסמל הטוהר, השופטת הזו לא הייתה נהיית שופטת אלמלא אפי נוה. היא עושה נזק לעצמה. הטוהר של המערכת הזו צריך להישמר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פששש... ינון מגל, מגן הנשים (חוץ מאלו שבוואלה)
    מוגלי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    חושב שנשכח לך על מעלליך בוואלה? צבוע.
    סגור
  • 1.
    - זו מערכת "עקיפת החוק".
    ארנון תל-אביבי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מערכת "עקיפת"-החוק - סוגרת שורות . הפרקליטות מיסוי-וכלכלה מחפים על עוולות יאח"ה. יח' 433 מחפה על מח"ש , יאח"ה תופר תיקים לפי דרישות הפרקליטות .הכל לכאורה. ועל כולם מגן בג"ץ . התקשורת הממוסדת - מסתירה את התחקירים שלא נוחים ל"גילדה". אם היה משפט אמת וחקירה מיקצועית - רבים מהם היו בכלא.
    סגור