תקשורת ומדיה

אתי כרייף חוטפת אחרי הראיון ב'עובדה': "יוצאת רע", "טעות"

עורכת הדין שהסתבכה בפרשת אפי נווה התראיינה לאילנה דיין בקשת 12 וספגה מהח"כית מרב בן ארי: "יש הרבה נשים שגרות בפריפרייה ומכהנות כשופטות גם בלי לשכב עם יו"ר הלשכה", בראשי הגנה: "שי ניצן משתמש בנשים ורומס את כבודן וזכויותיהן"
מערכת ice |  271
אילנה דיין, 'עובדה' (צילום מסך מאקו)
הראיון עם אתי כרייף ב'עובדה' של קשת 12 אמש (חמישי) שרף את הרשתות החברתיות ביממה האחרונה וזכה ללא מעט תגובות, חלקן לגנותה של עורכת הדין וחלק בעדה ונגד מערכת המשפט שהביאה להדחתה בעקבות פרשת אפי נווה.
גיא לרר התבדח: "המרוויח הגדול מהראיון של אתי כרייף: המלהק של האח הגדול", ג'וש בריינר הוסיף: "עתידות: אתי כרייף עוד תהיה חברת כנסת", טלי בן עובדיה כתבה: "לראות את חילי טרופר אחרי אתי כרייף ולהירגע" וינון מגל עקץ אותה על גזענות בדבריה לכאורה", סיוון כהן כתב: "לא בטוחה שהריאיון של אתי כרייף עושה לה את השירות שחפצה בו".
 
ינון מגל יצא להגנתה:" אתי כרייף צריכה לחזור לכס השיפוט! מה שהפרקליטות עשתה לה זה פשע. מה ששי ניצן עשה לה זה פשע. מה שהדס שטייף עשתה לה זה פשע. מה שהתקשורת עשתה לה זה פשע. מה שאנחנו כחברה עשינו לה זה פשע. והיא לא פשעה. וזה דורש תיקון!". טל שניידר כתבה: "כרייף יוצאת רע מאוד בראיון שלה. רע מאוד. תירוצים, התפתלויות, ברברת".
איציק אלרוב ניתח: "אתי כרייף, תלמדי: מילה בסלע - שתיקה בתרי. עצה תקשורתית עתיקה מהתלמוד במסכת מגילה. אם על כל מילה שתאמרי תקבלי מטבע, על שתיקה תקבלי שתיים. יועץ תקשורת הגון היה אומר לך את זה לפני הראיון. פשוט להמשיך לשתוק ולחיות את חייך. בעקבות הראיון גם מי שלא הכיר את הפרשה, יכיר אותה. מה הרווחת? פגשתי לא מעט דוברים שחושבים כמו התכשיט הזה ושולחים את הבוסים שלהם לראיונות מיותרים שמייצרים שרשרת כשלונות שהיתה נמנעת בבחירה פשוט לשתוק. לרדת מתחת לרדאר התקשורתי. המחשבה שלהיות בכותרות זה טוב בכל מחיר, זו פשוט טעות אסטרטגית אדירה".
חברת הכנסת מרב בן ארי טענה: "אסור היה לפרוץ את הטלפון אבל ברור שיש קשר בין המינוי של כרייף לשופטת לקשר המיני שלה עם נווה. אם הם לא היו יחד היא לא הייתה שופטת והטיעון הזה שאת אישה מזרחית מהפריפריה ולכן לא סופרים אותך פשוט מגוחך, יש הרבה נשים שגרות בפריפרייה ומכהנות כשופטות גם בלי לשכב עם יו"ר הלשכה".
 
כנרת בראשי טענה: "גם בפרשת השופטת בדימוס אתי כרייף שי ניצן כמו שי ניצן משתמש בנשים ורומס את כבודן וזכויותיהן של נשים כדי להגיע לגברים, כך הוא עשה ען ה"מקורבת" ל ניר חפץ. מיזוגן עלוב חסר עכבות".
שפי פז כתבה: "תובנות מתחקיר ״עובדה״ עם אתי כרייף: • אז בסוף מי שנדפקה בפרשת אפי נווה היתה כמובן האישה המזרחית מצרופה, ומי שדפקה אותה היתה שמאלנית ללבנה מגל״צ. • מערכת אכיפת החוק רקובה עד היסוד ומתנהלת כמו מאפיה סיציליאנית. • ואם המערכת מסוגלת להפליל אחת משלהם, מה הסיכוי שלנו בני התמותה?".
ג'ודי ניר מוזס יצאה להגנתה: "הפשע של אתי כרייף היה שהיא הטיחה את האמת למערכות בפנים בלי שום פילטרים. לידיעתכם,בכל העולם!! בכל חברה אנשים משתמשים בקשרים כדי להתקדם. משנה אם זה רומן שהיה, חברות מבי״ס, מהצבא, קרובי משפחה. בארה״ב שופטים מנהלים קמפיין, מקבלים תרומות. השורה התחתונה האם הייתה שופטת טובה חסרת פניות או לא".
 
אלירז שדה הוסיף: "אתי כרייף לא צדיקה אבל גם בן של שופט לא צדיק שהפך לשופט. מבחינתי השיטה דפוקה כי טוב, אמת וצדק אין שם. כרייף היא סוג של אבן דרך להתקדמות המזרחית גם בעולם המשפט, בהתחלה פורצים רק חסרי המוסר ואז יבואו מוסריים יותר".

תגובות לכתבה(271):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 214.
    אלירז, היה עדיף שלא תגיב!!! (ל"ת)
    מורן 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 213.
    אתי כרייף
    אתי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשתה מה שעשתה ויודעת איך לצאת מזה לא נתנה לאופירה וברקו לישאול מיהרה לענות תשובות רואים שהיא רוצה להוציא את עצמה בטוב זכותה המלאה אבל להיות שרה בכנסת או ראש ממשלה רוצה להיות אלוהים כשהיאאין בה טוהר מידות להיות שרה או ראשת ממשלה או שופטת תהיי מה שאת חולמת אבל לא על הגב של הציבור בזכות תעשי את זה אבל בחסדים מיניים אני חושבת לאורך כל חייה כניראה שימה בגופה כדי להיתקדם אשה לא מוסרית
    סגור
  • 212.
    אתי כרייף (ל"ת)
    אתי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 211.
    אלירז שדה
    אחת 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה עד כדי כך טיפש??????? ערס וטיפש! זה מה אומרים עליך מי שמכיר אותך!!!!
    סגור
  • 210.
    פריפריה, עאלק. צרופה הוא מושב חלומות, קו שני לים
    לכו תראו את הטירות 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צרופה הוא מושב נחשק במועצת חוף הכרמל, שלא תמכור לנו את הלוקש הזה של פריפריה בתוך מרק הלוקשים שבישלה לכבוד עובדה. נכון ששם המושב נשמע כמו איזה מושב עולים בעוטף עזה, אבל הלוואי על כולנו בית שם, קו שני לים, 700 מ' מחוף הבונים.
    סגור
  • טען עוד
  • 209.
    אל תהיו תמימים
    יודע כל מה שהולך שם 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רות לורך, אותו סיפור בדיוק. כולם יודעים, ואף אחד לא עשה עניין
    סגור
  • 208.
    תבדקו איך התקדמה במשטרה, יחסיה עם השופט, יחסי העומק עם
    עורך דין 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תבדקו איך התקדמה במשטרה, יחסיה עם השופט, יחסי העומק עם כחלון. מדובר באישה ששוכבת את דרכה בעולם כדרך חיים. עצוב.
    סגור
  • 207.
    טוהר מידות
    Taftaf 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי כמה דקות את איתי כריף אני שמח שהאמת נחשפה אוי לנו שופטים כאלה ושיא חוצפתה אומרת מי אנחנו שנקבע מה זה מוסריות כניראה שיש לה זיכרון קצר את זאת שמיצגת את טוהר המידות יושרה וכו .גם אני מיזרחי ואין קשר לנושא בכלל יש דרך להגיע לראש הפירמידה לא דרך המיטה במקום להחשף היה עדיף תשתקי עד שיעבור הגל מורדים את הראש זה מה למדתי בחיים אבל כניראה שהתבלבלת עכשיו רוצה לעבור לפולטיקה שם זה מקומך איםה הגנבים והמושחתים .שם ישמחו שתבואי שם תגיעי רחוק בשיטה שלך והכי עצוב לי זה בן הזוג שלך ליבי איתו אבל תתעורר פעם בוגדת תמיד בוגדת אל תצפה ליותר מידי האישה פשוט מכורה לשליטה כוח וכבוד רק שכחה את הדרך עצוב יאאלה הגיע הזמן שכל הכנופיות האלה עם הצווארון הלבן יעפו מהמקומות שאמורים להיות טהורים אפי נווה שי ניצן כחלון וכל חבורת הזבל
    סגור
  • 206.
    אף אחד לא הרס לך את המשפחה. רק את הרסת. (ל"ת)
    זקלין כריסטופר 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 205.
    החטא ועונשו - החברות הפסולה והפלאפון הפסול
    ארז כרמל 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בעיה לחטוא ברומן ועדיין לנסות להיבחר להיות שופטת , אין בעיה להיעזר ב י די ד ללא קשר אינטימי , שכן לאחר קשר כזה , גם עם עברו 10 שנים ,ישפיע על החלטותיו של אותו "ידיד " לתמיד , אם אני הייתי אותו "ידיד " הייתי מוריד בשבילה את השמיים , כי יש לה מקום מיוחד בליבי . אומרים שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה . זה מה שגברת כרייף עושה , האם היא חושבת שכולנו מטומטמים , כשהיא בטוחה שלאחר שנתיים מהרומן , אפי פשוט יגיד לה : אני לא יכול לעזור לך כי החברות ביננו פסולה , לא פחות פסולה מהשימוש והפריצה לפלאפון שלו , שבזה היא מתמקדת . האם אתם רואים אותה ,שופטת במשפט שקשור באי שקיפות מיני ? הזוייייי
    סגור
  • 204.
    יכולה לעבוד
    נראית מטופחת 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כזבנית בסופרפארם.
    סגור
  • 203.
    עאלק מזרחית מהפריפרייה
    ישראל 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נסו לקנות בית כמו שלה בצרופה אבא קנה כי אבא עשיר כנראה(חברת הסעות) די לטיעון השחוק כל מזרחי הוא עני מהפריפרייה הנה מזרחית עשירה והלואי עליי בית כזה
    סגור
  • 202.
    השופטת
    ירון 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרמוטה
    סגור
  • 201.
    הפשע של אתי כרייף היה שהיא הטיחה את האמת למערכות בפנים!
    דברים שכתבה ג'ודי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    "הפשע של אתי כרייף היה שהיא הטיחה את האמת למערכות בפנים בלי שום פילטרים. לידיעתכם,בכל העולם!! בכל חברה אנשים משתמשים בקשרים כדי להתקדם. משנה אם זה רומן שהיה, חברות מבי״ס, מהצבא, קרובי משפחה. בארה״ב שופטים מנהלים קמפיין, מקבלים תרומות. השורה התחתונה האם הייתה שופטת טובה חסרת פניות או לא".
    סגור
  • 200.
    דעות של מומחים מה...מזרחים?וגרמנים....הנדסת תודעה (ל"ת)
    נהב 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 199.
    זכותה לשכב עם מי שתרצה, אבל לא זכותה לנצל קשרים
    שלוכיאדה 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כולם קומבינטורים אז גם לה מותר! לא מפתיע ההגיון הלקוי של הגברת אחרי שהבנתי שיצאה משורות המשטרה. ועם כמה שהשתמשת במזרחיות שלך כביכול, מה יצא?: שאת ואפי נווה העיראקי יצאתם הכי תחמנים. יש הרבה מזרחים ישרים ויש כאלה שלא כמו שיש בכל העדות. יש שלוכים בכל העדות ויש עבריינים בכל העדות. גם אני מזרחית אבל אני לא כן את על החוק בתואנה שכל כולם עושים. בתחילת הריאיון תפסתי ממך אישה חזקה ואז הבנתי שאת פשוט עבריינית ללא קשר למגדר שלך … כמו הידיד הקרוב שלך
    סגור
  • 198.
    יללה מספיק כבר עם הבכי המזרחי!
    דן 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אי אפשר לתלות כל דבר במוצא.
    סגור
  • 197.
    אלירז שדה? כנרת בראשי? מי הם שיחוו דעה בכלל?
    פורטונה 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מביאים פה דגי רקק שיביעו עמדה. למי אכפת מה חושבת בראשי? היא פרופסור? יש לה השכלה אוניברסיטאית? אלירז שדה, מיהו? יוצא האח הגדול! תתביישו. לאן הגענו?
    סגור
  • 196.
    אתי התיסעי לי??...... (ל"ת)
    דיסלקט 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 195.
    השופטת
    טומי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני מכיר כמה נשים יותר יפות שגם הן מעוניינות להפוך לשופטות .מבלי להצליח בקורס .והן מוכנות לשכב עם כל מי שיסייע להן להגיע למטרה .אם זה הסטנדרט . המקובל והמתפרש מתוכן הריאיון
    סגור
  • 194.
    במדינה שאתי כרייף שופטת לא
    גיא 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פלא שלירז שדה פרשן .. כאשר אבדנו אבדנו
    סגור
  • 193.
    מענין מה בדיוק ולמה כחלון פעל למען כרייף
    סמי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מילא נווה, מילא קורן שאין לה עודף חוכמה, מילא ג'וברן שהזדקן, אבל מה יצא לכחלון חוץ " מחובת ההוכחה"? סתם ביזיון נוסף עם פרחה?
    סגור
  • 192.
    סקס בום
    אריק 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בעיניי השופטת הזו פצצה אמיתית. יפה, חכמה, סקסית, חרמניות ממש מושלמת
    סגור
  • 191.
    אנשים קטנים
    שלמה המלך 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים קטנים התגובה לא מצאה חן בעיניכם. שבוע טוב
    סגור
  • 190.
    זה לא אתי זו השיטה המושחתת .
    שלמה המלך 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיטה המושחתת לבחירת שופטים . גרמה למערכת ובראשם שי ניצן להסיר כל מכשול למינוי שופטים מטעמם . ברור היה לו שאינו ראוי . אבל אם אפשר לתפוס כותרת . ואחרי זה להיבחר בין החברים לשופט בעליון. לא הלך לו לא הצליח לו. והבין שעילוי כמו לא יכול להתפרנס בעבודות משפט. אז קצת עזרה מחברים .נמצא משרה לאיש חזון או ביזיון . וקיבל תפקיד תפור למידותיו . מעניין אם הוא ידפוק כרטיס עבודה. ואיזה מקומות בעולם יכול לטוס על חשבון הספריה. אבל הנחש עריסה זו האפוטרופוס סיגל יעקבי שנבחרה לשופט מחוי בתל אביב . הוי לנו . הגברת אתי כרייף צדיקה . לעומת סיגל יעקב . ששיתפה פעולה עם המפרק מאיר ליפא ועשקו את מייסדי המדינה. גדעון סער .רטייטר שקד וכל חסרי עמוד השדרה.. וכל המעורבים בבחירה אין לכם בושה .אבל זו מדינה עם זרועות תמנון ואינטרסנטים.בושה למרות שאינכם מכירים את המילה הזו.
    סגור
  • 189.
    גם יפה וגם אופה מוצלחת ביותר רק נראה שלא שבחרה במקצוע ה
    צבי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העולם השתגע
    סגור
  • 188.
    קרייף = שאשא ביטון (ל"ת)
    קופי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 187.
    מה שמעניין שבכללי הימניים מגינים עליה כי עובדות מקצועיו (ל"ת)
    עמי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 186.
    אלירז שדה טמבל כזה
    א א א 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הוא אומר. קודם נשחיט את המערכת עם אנשים מושחטים ואחרכך יגיעו הישרים והטובים. היה ויהיה טמבל.
    סגור
  • מודעות עצמית
    הפוסל במומו 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשחית … מושחתים. לא רק הוא טמבל
    סגור
  • 185.
    אפי
    השופט 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאתי כרייף לא מוצצת מספיק טוב
    סגור
  • 184.
    שקרנים
    יובל 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולכם יודעים שנשים רבות התקדמו לתפקידים בכירים דרך המיטה. אתי ניצלה רומן שהיה לקשרים, זה לא פסול. הבעיה היא הקשה היא עם שי ניצן והכתבת, ואתם מתעלמים מלבדוק את הבעיה האמיתית.
    סגור
  • 183.
    לא חכמה
    אבי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חכמה במיוחד בלשון המעטה
    סגור
  • 182.
    לפני הכתבה בטלוויזיה
    עזיז 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בצילומים הראשוניםבתקשורת ראינו אישה נאה מאוד (עם שיער שחור ), אחרי הכתבה בטלוויזיה ..ראיתי אישה שמפסקת רגליים באופן מביש ..לא הייתי נוגע בה אחרי חודש לבד במדבר אפילו עם מקל מרחוק
    סגור
  • 181.
    אוי למערכת השיפוט
    אן 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתי כרייף היא פניה. לרכב על היותה אשה מזרחית זה כל כך צפוי. לשמוע אותה , להרגיש מבוכה מדבריה ולהשאר מודאגים אם כאלה הם השופטים בישראל.
    סגור
  • 180.
    אשתו של אהרון ברק
    אחת העם 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעניין איזה איכויות שיפוטיות היא הביאה. מעניין אם מישהו העז להציע נגדה הועדה למינוי שופטים... מה יש לך להגיד על זה, גברת בן ארי? ז' פוליטית...
    סגור
  • 179.
    כל הכבוד
    יוגל 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ספק מדובר באישה אמיצה.מראה את הפנים האמיתיות של הפרקליטות והמשטרה.אני מאחל לה הצלחה ולאחרים שישנו דרכם(מה שלא בטוח)
    סגור
  • 178.
    והנה שוב הוכחה - לא כל מי שיודע לאיית
    חמו 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך לכתוב או לבטא דיעות. כן אלירז שדה, אני מסתכל עליך.
    סגור
  • 177.
    כרייף מניפלוטיבית
    מיקי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כרייף מניפולטיבית ומתקרבנת שאין כדוגמתה מזל שאינה שופטת במדינתנו
    סגור
  • 176.
    עד לראיון איתה ובלי להכירה הדמוי שלה בעיניי
    דן 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 4
    היה של סתם בחורה. לאחר הראיון כששמעתי אותה ואת דבריה אני חש הערצה כלפיה, אישה חזקה אסרטיבית שנונה וחכמה. נעשה לה עוול גדול ויש להחזירה במיידי לשיפוט
    סגור
  • היא קיבלה ציון 4 וגם זה מרחמים. מה לא הבנת (ל"ת)
    חחח 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 175.
    חברת הכנסת מירב בן ארי
    רוחה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ח"כ מטומטמת,עם תעודה,שצריך למסגר ול.לות בכניסה ללשיכה. הקשר היה הרבה לפיני המינוי,ולמה נסגר התיק??? אבלה צווחנית של השנה.
    סגור
  • 174.
    אפי הקטן והחרמן
    דג זהב 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפי נוה.למה אתה מזיין אשה נשואה?מה לא שמעת על הדיבר השביעי? עזוב אותה כמו כח אשה המחיר שלה היה כסא.מי שהולך לזונות משלם אתנן.ואתה יהה מניאק איזה גבר סמרטוט אתה
    סגור
  • גם הוא היה נשוי
    2 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קילקל 2 משפחות
    סגור
  • 173.
    אטי כייף
    שאול סלע 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא חייבת די החשבון על חיי המין שלה לאף אחת תקשורת בושה הורסת זו הסיבה שהפרקליטות היתה צריכה לפסול את הראיה אבל כשיש בפרקליטות אחד כמו שיש ניצן לכאורה רוצה לחסל חשבון עם אפי נווה אז קדימה וזו השיטה כך הוא תפס את מדלבליט מי הגרון כי הוא יודע בתור פרקליט מה יש בקלטת
    סגור
  • 172.
    מי שאומר שהיא בסדר מכשיר את השרץ
    משה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי שמצדיק אותה מצדיקנאת זה שאם יש לו ילדה שתילמד ותירצה להיתקדם .שזה בסדר שהבוס שלה יבדוק את כישוריה המינים והקידום שלה יהיה תלוי בזה כם אם היא לא כלכך מוכשרת .
    סגור
  • 171.
    בגדה בבעלה מתוך הנחה שתפוצה מתישהוא (ל"ת)
    דני 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 170.
    אף מילה על בגידה בבן זוג ? אך זה שהוא עדיין תומך?
    יוסף 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היא גם הייתה משכיבה את כחלון, אם רק היה מגיע
    סגור
  • 169.
    האמת
    חוזה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מירב בן ארי מבינה שהבחירות קרבות ולכן יוצאת נגד השופטת כרייף ומסלקת את גלית דיסטל מישיבת הוועדה לביטחון פנים ללא סיבה... יאיר, תן לה הבטחה למקום ריאלי , היא מתאמצת...
    סגור
  • 168.
    הורסת בתים ומשפחות פשוט אשה רעה
    אשה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מי בכלל רוצה לשמוע ממך. עדיף היה, אמרו לך, שתשתקי. ואת מנסה עוד להרשים את הגברים שהדרך סלולה אם הם יהיו פתיים מספיק ולא נורא אם ייהרס בית שלהם קיבינימט. כמו שנהרס הבית שלך כשהתגרשת. אבל לא חשבת על הילדים שלך? מסכן הבן היקר שלך, איך יידע למצוא נחת מאשה נורמלית, עם אמא שלא מאמינה באלהי המוסר? הרסת את משפחת נווה, הרסת את הילדים שלך ואת ההורים שלך. שעם כלהאהבה אלייך הם סובלים מהתוצרת המאכזבת.
    סגור
  • 167.
    אתי כרייף
    דן ישי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתי כרייף יוצאת אישה אחי אמתית וטב שבאה לאולפן ולהגיד שיש כאן גזענות חד משמעית .בכול בית משפט יש אחד או שתיים מזרחיים והשאר כולם אשכנזים זה ניראה לכם נורמלי אתם זה שטוענים שעברתם שואה ואנטישמיות .תבדקו את עצמכם טוב אתם כבר מנגנים לנו שבעים ושלוש שנה על השואה .אני חושב שאנחנו גם כאן עוברים שואה לא קטנה בגלל הגיזענות שיש כאן בית משפט העליון זה החונטה כמו באגד חבר מביא חבר קצת צריך בושה בפנים כל מה שכתבתי זה בא מי כאב .שאני סובל ממנה עד עכשיו
    סגור
  • 166.
    אתי כרייף מדהימה ראויה לכל תפקיד.
    בבר 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לדעתי היא מתאימה יותר להיות עורכת דין משופטת. יש לה את זה בגדול. כמו כן צריך לזכור שמערכת המשפט הישראלית מלאה בבכירים באמת שכולם כולם בעלי אותו ה dna במובן הגנטי ממש וכן מבחינה סוציולוגית במסלול של חבר מביא חבר ברובם אשכנזים שדואגים למוביליות חברתית מאוד מסוימת גם מבחינה חברתית ופוליטית בעצם עוד מפלגה אשכנזית לעילא. לכן כשמדברים על השחיתות של כרייף צריך להבין שכרייף זה גרעינים של אבטיח לעומת האבטיח עצמו.
    סגור
  • 165.
    אבל היא שווה לעשות אותה
    שופט בכיר 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ההיתי עושה אותה למרות שאני שופט בכיר
    סגור
  • 164.
    אתי כרייף זונה אישה נואפת
    דויד 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    דינה מוות בלנק כיאה לנשיאות המצורפות להשקות במי הצרים המאררים(סרטן) קחבה מסריחה טינופת
    סגור
  • 163.
    אתי כרייף
    גנים 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התגובה של בן ארי מזעעת ולא ראויה!!!
    סגור
  • 162.
    אתי קריית הטיפה שמעידה על הים
    אבי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרשת אתי קריית מציגה את המערכת המשפטיתמשטרתית תקשורתית בישראל כפי שהיא במערומיה. גועל נפש מצרפי. מערכת כוחנית דורסנית שבינה לבין דמוקרטיה אין ולא כלום. מצד אחד אפשר לשאול ..אלו השופטים שלנו? ומצד שני ככה פועלת משטרה ככה עובדים בפרקליטות.....קטסטרופה מכל כיוון...
    סגור
  • 161.
    אלישבע ברק השופטת..
    אביחי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך התמנתה הגברת אלישבע ברק להיות שופטת????מישהו יודע לספר לי כאן?
    סגור
  • 160.
    כל הכבוד לאתי כרייף, אשה אמיצה
    וזו האמת... 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 6
    שי ניצן הנבל וחייליו בפרקליטות המסוכנת צריכים לעמוד לדין! מתאימה מאוד להיות חברת כנסת ושרה בהמשך... מירב בן ארי היא לא יותר מפריחה מצויה ואולי אף גרועה מזה.
    סגור
  • 159.
    שי ניצן
    ביבי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים יקריםכולם שם מחזיקים ראיות מפלילות כנגד אחרים והם שומרים על עצמם בקיצור הם מ.פ.ח.ד.י.ם.
    סגור
  • 158.
    בדיוק גמו אלישבע ברק ומיכאל חשין. רק שלהם מותר להשתין (ל"ת)
    מהמקפצה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 157.
    ציונים
    דניLA 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שבמין היא קיבלה מנווה ציון גבוהה יותר מ4/10
    סגור
  • 156.
    היא מביישת אותנו!
    מזרחי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חייה הפרטיים של גב' כייף אינם מענייננו, הגם שהם עוזרים לנו להבין מדוע זכתה לציון 4-5. מבחינתי, היו רגעים רבים בראיון שהתרשמתי ממנה לטובה והרגשתי אהדה אליה. מה שפוסל אותה בעיניי מכל תפקיד ציבורי הוא הניסיון שלה למתג את עצמה כ"אישה מזרחית מקופחת מהפריפריה". ניכר היה שהיא באמת מתעבת את החברה הישראלית ורואה את עצמה כקורבן... נושא נוסף שפוסל אותה כבן אדם בעיניי: התרשמתי שהשקר הינו מרכיב אינטגרלי בחייה. היא משקרת בטבעיות ואפילו בחן. השימוש בשקר בא לה באותה קלות שאני מברך בשלום" מכר שפגשתי ברחוב.
    סגור
  • 155.
    זונה שרמוטה
    זהבה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רואה מהפרצוף שלך שאת זונה אין לך כבוד גזענית
    סגור
  • 154.
    היא מביישת אותנו! (ל"ת)
    מזרחי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 153.
    איך הפשפשה עלתה למעלה? ראה למטהוועל זה נאמר החיים
    דוגמנית צנרת 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועל זה נאמר החיים והמוות (של התהילה) ביד הראיון. אישה טיפשה במו פיה (וכנראה אבר אחר), חרצה את תהילתה המפוקפקת. האלה שופטיך ישראל?
    סגור
  • 152.
    אלירז שדה הס!
    יובבי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא עוד לא למד שעם תכולת מח כמו שלו מוטב לשתוק? אז אנשים יחשבו שהוא בסדר....ואז הוא מדבר...ומאשר כמה הוא לא...
    סגור
  • 151.
    אישה לא מאוד חכמה שמדברת בשפה כזו
    ירון 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נמוכה אסור שתהיה שופטת. גם כעו''ד לא הייתי לוקח אותה. היא ממש ערסית עם חליפה. טוב עשו שהעיפו אותה. לפחות אפי נוה הרוויח מציצה
    סגור
  • 150.
    כולם מדברים על השחיתות
    ירון 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אף אחד לא מדבר על זה שלפי הראיון נחשפנו למי הבן אדם ומה רמתה של כרייף. ואישה כזו שמדברת ככה, משקרת חופשי ומתבטאת ככה לא יכולה להיות שופטת! היא לא מספיק רהוטה, לא חכמה בכלל ואם באמת נוסיף לזה את הקשרים הלא לגיטימיים עם כחלון ונוה, ברור שאסור שהיא תהיה שופטת בישראל. יש מספיק שופטים מושחתים, לא צריך עוד
    סגור
  • 149.
    יוצאת רע
    רוני נ 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגברת כרייף נשמעת מי שלא תבחל בשום אמצעי פסול כדי להשיג את מטרותיה.איך ניתן לסמוךעליה שתדע להבחין בין טוב לרע. כל הדיבור הזה על המזרחית המסכנה מהפריפריה הוא עלבון לנשים מזרחיות ישרות ומוכשרות. ומי יצאה להגנתה הגברת ניר מוזס שלום,עוד צדקת ידועה.
    סגור
  • 148.
    אתי כרייף מחזיקים ממך
    מירב 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    את מלכה מחזיקים ממך עכשיו עוד יותר
    סגור
  • 147.
    סייג לחוכמה שתיקה
    עומר 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאן המשפט הזה מקבל משנה תוקף עדיף היה לה ולמשפחתה שלא תתראיין ותקבור את הפרשה בפח ההיסטוריה
    סגור
  • 146.
    תתביישו
    דניאל 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לאותם מגיבים שליליים פשוט טיפשים לקלל ולהוסיף עליה זה פשוט לרצוח אדם! אתי כרייף כאחד האדם, ללא רבב ושתעשה בחייה הפרטיים מה שהיא רואה לנכון! היא קודמה בזכות עצמה וחבל שאתם טיפשיים כדי למכור את נשמתה! אישה מיוחדת ללא רבב ועשתה עבודתה ללא סייג. נפלה קורבן לגחמות של אחרים ולמען האינטרסים המפוקפקים והסיבות שמורות להם. אתי כרייף התותחית את תצליחי ותעלי מעלה מעלה כי שם מקומך!
    סגור
  • 145.
    אתי כרייף היא הסחת דעת לשחיתות הגדולה של שי ניצן (ל"ת)
    לבדוק את כל המעורבים 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 144.
    יצאה ענקית ללא רבב
    דניאל שי עו"ד 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שופטת משכמה ומעלה אדם מדהים ומיוחד! אנשים קנאים וחסרי מוסר ולבטח שכל. אתי כרייף אישה מדהימה, לא פוחדת ונלחמת באמת והיא צודקת! לבנות קריירה לוקח שנים ולהרוס שניות.... שמח שחזרה להיות עו"ד והיא תעלה מעלה מעלה אמן לו יהי ?? אתי היקרה ציבור עו"ד איתך ואוהב אותך! עלי והצליחי
    סגור
  • 143.
    אתי כרייף
    שמואל הלוח 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לדעתי היא צריכה לקבל חזרה את משרת השיפוט..זוכרים את השופטת מתל אביב שהסתמכה עם הפרקליט..מה קרה לה כלום..חזרה לכס השיפוט ואף נבחרה כשופטת מצטיינת. אטתי מזעזע התגובה של אלירז שדה..אדם שלא עשה כלום בחייו חוץ מאשר תוכנית ריאליטי ולהפוך את חייו ובני ביתו לתוכנית רצופה דל שיתוף מידע על כל דבר הבית לשם בצע כסף. הוא לא מפנים את הנזק שהוא גורם. אז הוא מעביר ביקורת..הזוי
    סגור
  • 142.
    איך צרופה נחשבת פריפריה?
    אוהד 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מצחיק אותי, צרופה פריפריה?! משק שם עולה כמה מיליונים טובים... פריפריה זאת קרית שמונה, בית שאן, חצור, אופקים....לא צרופה! ישוב הגובל בים ורחוק 2 דקות מחיפה, פחות 30 דקות מנתניה. חברים, לא יזיק לעם לעיין באטלס.
    סגור
  • 141.
    אתי כרייף
    משה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל התגובות הרעות הם מתוך קינאה. האישה התנהלה בדיוק כמו הדרך המקובלת בכל התחומים ובעולם.אולי היה רצוי שיטפלו בבעיה מהשורש.זו חגית אחת שנעשת בפריצת הטלפון תבדקו תמצאו עוד מקרים רבים לצערנו.עד עכשיו מתברר וניתן להבין שזו לא בושה בלי הכרות אין קידום.גם אם לא דרך המיטה.תבדקו בעיריות בחברת חשמל. אייך עובר הקידום.האם זה יותר טוב לא.רק המיטה נשארת נהיה.
    סגור
  • 140.
    לגודי ניר מוזס
    אני 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השאלה היא לא הלובי להיבחר. הבעיה שלא הגיע לה להיבחר כי נכשלה בבחינות לשיפוט. אם היו לה כישורים מתאימים והיתה רק מקדמת עצמה, אז לא נורא
    סגור
  • 139.
    די פשוט די
    שרון 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די פשוט די , הסיפור האישי שלה סה ביפור שלה ושל בן הזוג שלה די להיכנס לתחתונים של כל אדם ! נכון כאדם אני מאוד לא אוהב את זה אבל !!! זה לא אומר שלא הרסו לה את הקרירה ופלשו למרחב האישי שלה ! בעיני האישה יצאה גדולה על עצם זה שהגיע ועמדה מול מצלמה ואמרה כן עשית אישתי וזה שלה ! עכשיו מה לכל הצדקנים שיענו לי איך בדיוק כל ביני המשפחה של השוםטים מתקדמים ? נכון אין מין אבל יש משהו יותר חזק שוחד מרמה והםרת אמון הציבור ! כח בן או בת של שופט מקבלת בכלי קלות להיו עוזרת של שופט אחר ! אז די לסיפורים ! יש לנו מערכת מושחתת ששונאת ספרדים לכאורה בשבילכם
    סגור
  • 138.
    אישה חזקה (ל"ת)
    מזל 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 137.
    יצאה מצוין
    מיקי לוי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אהבתי! ואני שובניסט! יצאה מצויין, רהוטה, מדייקת חזקה, וצודקת, וחכמה...
    סגור
  • 136.
    אלירז שדה אתה ממש אבל ממש דביל אה? (ל"ת)
    משה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 135.
    נו
    המפלמן 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועדת המינויים לא מכירה בל מועמד ופרצה זו נכנס הגנב אפי נווה. נכון ששיטת המינוי אינה תקינה.. אבל להשוות שופטים לעבריינים המרחק עדיין גדול
    סגור
  • 134.
    החלטה אישית
    אבי1 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתי אשה יפה מדהימה וזכותה לנצל את החיים לפי בחירתה . אז תקפצו לה .
    סגור
  • 133.
    כל הכבוד אישה חזק !
    מוטי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    התנצלה בפני משפחתה ובן זוגה שנפגעו מחשיפת התנהגותה הלא מוסרית בחיים האישיים. ואין לכך קשר להיותה שופטת מקצועית .וישרה שזכתה בתפקיד לאחר שהוכיחה את יכולתיה ועמדה בדרישות וכן נלחמה ונעזרה בכך שפנתה לקולגות ומכרים שימליצו לטובתה לקבל את התפקיד . אין פסול בכך. כל אחד מאיתנו השתמש בקשריו ומכרב וקולגות לקבל המלצות ותמיכה לקבלת עבודה תפקיד או לזכיה במכרז . אז כולם עבריינים ? מדוע מבקשים שמות אנשים להמלצות ומליצי יושר ויכולות . אתי כל הכבוד שלא התנצלת על יכולתייך ועל כך שקיבלת את התפקיד ואמרת בגאון ובביטחה שמתאים ליכותייך בזכות . שאפו אל תוותרי על החלום שלך תלחמי שוב כדי להגיע לאן שתחפצי .. חזק ואמץ
    סגור
  • 132.
    מוזר, מישהו נתן לה עצת אחיתופל להתראיין בתכנית עובדה.
    שחיתות נוראית 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נפלה בפח, חשבה שתצא מכובדת ובפועל יצאה ההיפך הגמור תוך שחשפה את מעלליה.
    סגור
  • 131.
    אלירזהיקר התשובה בשיר~~אל(ירז) התאכזבתי קשות התשובה לומ
    ניטנדו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את אותן הפריצות...
    סגור
  • 130.
    כמה טהרנות בפיד תגובות אחד
    ר. 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טהרנים הם בדכ כאלה שלא עשו דבר משמעותי בחייהם. אפסים
    סגור
  • 129.
    איך אישה כזאת יפה שכבה עם מכוערים כאלו? זה בכי לדורות (ל"ת)
    חכם 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 128.
    טענת המזרחיות פאתטית. וצרופה מושב יקר מאד. (ל"ת)
    אכלו לה שתו לה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 127.
    יצאה גרוע. הראיון לא שירת אותה. אובייקטיבית
    זחש 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל תומכי קונספירצית יתמכו בה. אבל בר דעת שקול ללא מניע מבין שעדיף היה לה לגברת להיות בצל ולשות עבודתה. הויכוח הציבורי בעקבות הראיון , מרכזו שנעשה לה עוול ואסורלפ החוק לחקור אותה ולקחת את הטלפון. נניח שהכל נכון גנבו מידע מהטלפון המשטרה הפרקליטות חיפשו אותה. אבל לא מדברים על עצם העניין על פניו מסריח לא חוקי בעליל כיפוף יסודות הרשויות באופן קיצוני. גנב הוא גנב כאשר הוא נתפס. אבל שופטת עורכת דין עומדת בסולם ערכים אחר. יש כאלה שאומרים כולם נוהגין כך . רז מה ,גם אז היא לא יוצאת מהפרשה חלק . במקרה שלה " סייג לשתיקה ,חוכמה "
    סגור
  • 126.
    יפי הנפש
    צהוב בנשמה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלק יפי הנפש מהאלק ימין שתומכים בשופטת, מדובר באשא שניצלה את האיש החזק ברשויות החוק,לא בחלה בשום נורמת מוסר, נכון הרבה עושים את זה אבל אותה תפסו אז שתשלם
    סגור
  • 125.
    עצוב שכך ממנים שופטת
    ע 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הסיפור הזה פשוט מזעזע, לא רק כי השופטת הגיעה לתפקיד בזכות קשרים לא ראויים, אלא כי מדובר במערכת המשפט, במינומה לשופטת, שאמורה להיות אמונה על החוק. מזעזע שכך נראית מערכת המשפט שלנו.
    סגור
  • 124.
    ככה זה שלא אוהבים לשמוע את האמת בפנים
    יואל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתי כרייף צודקת בכל מילה.תבדקו כל שופט מי קידם אותו לכס השיפוט,ותימצאו הכי קל
    סגור
  • 123.
    כרייף
    רובי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני לא בטוחשהיא יוצאת רע ,ניראה שהמערכת יוצאת רע,אם התיק נסגר ,סימן שהיא לא עברה עבירת שוחד ,לגבי מחיקת המסרונים,הם לא היו קשורים למינוי,עצם זה שהיא בגדה בעבר בבעלה,עושים את זה שישים אחוז מהזוגות,אני לא בעד אבל זה המצב,פתאום כולם צדיקים,גם אלה ואלו שבוגדים,,בשביל לדעת אם היא ראוייה כשופטת,צריך לעשות השוואה לייתר השופטים,מי יודע אולי הם הרבה יותר גרועים ממנה,,בגדול אם לא אפי והטלפוןי,סביר שהיא היום הייתה שופטת
    סגור
  • 122.
    גברת את דוחה
    י. ישראל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעיברית זה נקרא. זונה
    סגור
  • 121.
    אף מרואיין שויתר על דברים בראיון אינו מצטער!
    לוני 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתי כרייף הגיעב לראיון "כנאשמת" חבל שלא הבינה שלא תוכל להוכיח "חפות" מול עיתנאית שוחרת סנסציה, "וצהוב". כאשר הפרשה יצאה לידיעת הציבור (מבלי לבדוק את העובדות) היא כבר הורשעה, והודבקה לה תווית של מופקרת למרות שאינה כזו. קשרים חברים במסגרת מקומות עבודה יכולים לגלוש גם לקשר מיני. (בתנאי שאין יחסי מרות בין המעורבים, והם מתקיימים מחוץ למקום העבודה.) אין ספק ששמה הטוב ניזוק, אבל החלטתה להתראיין על מנת להגן עליו היתה מיותרת.
    סגור
  • 120.
    שחיתות משפטית
    יאיר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המערכת המשפטית מושחתת משכרון כוח בלתי מוגבל ומכאן מתחילות הבעיות.. רפורמה שתזכיר לעובדי המערכת המשפטית, הפרקליטות ותביעות המשטרה שבסופו של יום הם פקידים ולא מחוקקים, מי שרוצה את תפקיד המחוקק שיעזבו את הכיסא הנוח וירוצו בקלפי לכנסת ישראל.. שם מקומם של אלו שרוצים לחוקק ולשנות.. ואתי כרייף ושי ניצן הם דוגמה לאלו שממררים את חיי האזרחים
    סגור
  • 119.
    קיבלה משרה מהכיס של כולנו- דורשת שלא נבדוק במה היא הגזי
    מחקה הודעות בזמן חקי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו מדברת על מוסר של כולנו מי בכלל דוצה לשמוע אותך אליבות נפס בשיא תחתון
    סגור
  • 118.
    איזו אישה יפה ומטופחת!!
    איה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    החמירו איתה!
    סגור
  • 117.
    אפי נווה יישב עם נכדיו יום אחד בעוד כמה שנים
    נדב 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויספר להם איך עשה בית זונות במערכת במשפט בישראל וטחן את השופטת הכי פצצה במערכת המשפט ,הוא ללא ספק הזוכה הגדול מכל העניין ,אני פי בן טובים דפקתי הקופה יגיד .
    סגור
  • 116.
    מערכת רקובה
    איכסה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדינה רקובה מהיסוד .. חינוך .. כלכלה .. בריאות .. מערכת אכיפה ובטח ובטח מערכת המשפט הכל רקוב מהיסוד ..
    סגור
  • 115.
    בושה וחרפה
    Ron 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתי כרייף עשית כל הטעויות האפשריות ושילמת את המחיר!! טעות חסרת כבוד ומוסר , ובטח שהתמנית לשופטת בשל הקשר המיני שלך עם יו׳ר לשכת עורכי הדין. את צריכה להתבייש , מהציבור ועל אחת כמה וכמה מהמשפחה שלך. בושה וחרפה, את ראויה רק לביזיון!
    סגור
  • 114.
    פרחה
    טובה קיטרון 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרחה עם שגעון גדלות. לא צריך לשכב עם כעור כמו אפי נווה כדי להבחר לשופטת אם את טובה. גבוב של שטויות
    סגור
  • 113.
    עשתה אקזיט לפוטה
    מה הבעיה? 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו
    סגור
  • 112.
    טוב אם אלירז שדה מפרשן... בואו (ל"ת)
    מיכל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 111.
    השופטת
    נוני 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לאחר שצפיתי בכתבה אני לא רואה בעיה שכבה עים מכר ידיד לא משנה מי שבחר בה לכס השיפוט תפנו אלהם כנראה שהי מתאימה בחורה מוכשרת אינטלגנתית משכילה יודעת להתנסח אז שכבה ביג דיל כולם עושים את זה כולם חרמנים כולל התקשורת אז יאלה תניחו לה הפסדנו שופטת בחסד עליון.
    סגור
  • 110.
    אתי קרייף = שאשא ביטון (ל"ת)
    קרייף שאאשא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 109.
    אלירז שדה
    נעמי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קח אקונומיקה ,לך תנקה,זה מה שמתאים לך
    סגור
  • 108.
    בסך הכל מדובר כאן על "גילוי נאות"
    חנן בר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסך הכל מדובר כאן על "גילוי נאות" Due diligence באנגלית. לא חשוב מה טיב הקשר בינהם אפי נאות היה צריך לחשוף שיש קשר כל שהוא בפני הוועדה למינוי שופטים. משלא עשה זאת המינוי שלה לשופטת היה "מזוהם". היות ורק היא ונאות ידעו על כך - היא הפכה שותפה לעבירה ולא דיווחה על כך. טוב שהדיחו אותה. היא לא ראוייה להיות שופטת.
    סגור
  • 107.
    הוכיחה עד כמה אינה ראויה
    אשר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קורס המיון אמר את שלו אבל היא בשלה ומצאה תירוץ של פריפריה (מה שצרופה היא לא) ואיך לא מזרחיות. אבל כרייף היא לא העניין אלא השחיתות בועדה כה נכבדה שבוחרת אדם שמוין כלא מתאים כשרוב המשתתפים נכשלים אבל לא חסרים מועמדים. בזה לא עסקו וחבל. המערכת רקובה!
    סגור
  • 106.
    ינון מגל הרצון להתבלט בכל מחיר
    דן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון הרצון שלך להתבלט ולהיתפס כקיצוני כבר מעביר אותך על דעתך. אם השופטת לא מבינה את גודל העברה שעשתה)שיבוש הליכי חקירה( בכך שמחכה תיכתובות בטלפו שלה איך בעתיד תוכל לשפוט את בוזגלו שימחק ת התיכתובות שלו. אבל כנראה בניגוד למתקפות שלך על בית המשפט שפועל שלא בצדק כנגד נתניהו גם כאשר הוא מרחיק שופטים לא ראויים ועבריינים זה גם לא טוב.. בקיצור העיקר לתקוף.. תנסה להסתכל על עצמך במראה לפחות בבוקר
    סגור
  • 105.
    תשכבי עם מי שאת רוצה..אל תשפטי בני אדם. (ל"ת)
    ר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 104.
    תהיה סנגורית מעולה
    כרמי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תהיה סנגורית מצוינת כמי שחוותה את הצד השיפוטי,וגם את הצד הנחקר היא חדה,רהוטה, וכל השאר לדעתי עם כל הצער והכאב מיותר.רק המשך עשייה תוביל אותה לבריאות פיזית ונפשית. להתקדם הלאה...בהצלחה
    סגור
  • 103.
    אף אחד לא מזכיר מונח אחד בסיסי - ניגד עיניינים קיצוני!
    ינון מגל תסתום כבר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ליינון מגל באופן עיקבי ולאורך שנים יש יצאות פשוט בלתי נסבלות. אולי מישהו כבר יעיף אותו מהעמדה הזו שלו שבה הוא יורק עלינו את השטויות שלו אחת לכמה חודשים. מה היא עשתה ינון? מה היא עשתה? מדהים בעיני שמונח אחד לא עלה בכל היומיים האחרונים המונח הוא אבן יסוד בעולם המשפט הטוהר הצדק ותקינות השילטון הציבורי והוא נקרא - ניגוד עניינים. חוק יסוד השפיטה קובע כי כאשר שופט מכיר נאשם באופן אישי עליו לפסול את עצמו מדיון. פה, לא מדובר בשופט, יותר גרוע...מי שממנה את השופטים. שני הצדדים אשמים כאן ולכן גם אפי נווה נזרק לכל הרוחות. הגב' כרייף שוכבת עם מי שממנה שופטים ואז עולה לראיון ואומרת "כן כן אז מה" ואתה יינון מגל שואלה מה היא עשתה? תגיד לי אתה בסדר? יש לך גרם של ידע או אינטליגנציה? זה לא ניגוד עיניינים זה האימ אימא של הניגוד עיניינים. על דברים יותר פעוטים מזה הולכים לבית הסוהר אדון מגל. ואדרבא, אם כולם עושים את זה...אז שכולם ייכנסו לכלא.
    סגור
  • 102.
    אתי - זה מהטוטו?
    יאיר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא זה מה....
    סגור
  • 101.
    שוחד או קומבינה
    צופה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה פה שוחד או קומבינה אזי כל ה 8 שופטים לקחו בזה חלק
    סגור
  • 100.
    אמיצה
    ברוך 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא אוהבים אנשים מצליחים במדינה הזאת אתי יקירה אין מה לעשות זה החיים בארץ הזאת רוצים אותנו לוזרים ויפה שעה 1 קודם את מהממת שנונה יפה .לא מכיר אותך גאה בך על הכנות.בהצלחה
    סגור
  • 99.
    לא צדיקה אך כל האחרים רשעים גמורים
    גיל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתי יקרה שלומציון כבר הוזהרה "אל תתייראי לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים אלא מן הצבועים".
    סגור
  • 98.
    כבוד לשופטת שזכתה לשבחי הנשיאה. גופה ורגליה ברשותה ו.
    שאפו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל החסדנים פתאום מסתייגים מאשה ששכבה מחוץ לתא הזוגי שלה. שנתיים לפני שנוה הפך לבעל השפעה. היא סולקה בגלל מחיקת חמש סמסים? ואם דנה בהם בתנוחה אנאלית? ענינכם ? בושה לארגוני הנשים ולכל מי ששותק. לשמעון פרס מוצר לדחוף נשים למיטה ולאשה אסור למצות פנטזיה ? השמאל הישראלי הליברלי צריך להוציא את הראש מישבנו של ביבי ולחזור לסוגיות שקם לטפל.
    סגור
  • 97.
    אין צדק
    מני 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא חוקרים את אנשיי הוועדה שהצביעה ? אם מישהו הכריח אותם להצביע אז אפשר לדבר על שוחד מיני והם צריכים לתת את הדין.
    סגור
  • 96.
    שאפו לאתי כרייף
    חני 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עומדת זקופה ולא מתנצלת. מי אתם שתשפטו אותה על החיים האישיים שלה.. זה חר עניינו של אף אחד. שנתיים לפני המינוי. רהוטה, חזקה וישירה. עפתי עליה. מבחינתי, כל מי שכותש אותה הוא בבון עתיק
    סגור
  • 95.
    מינוי תמורת מין
    נורית 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתי כרייף הצעת לאפי נווה מין תמורת מינוי רצית להיות שופטת בבית משפט השלום ותמורת העזרה שלו לתת לו מין יצאת במצב גרוע מאד קראתי את התגובות מכנים אותך במילים קשות
    סגור
  • 94.
    איזה הזיה במקום לדבר על כישורי השיפט מדברים על כישורי ה
    אנטיאל שלפר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסור לאישה הזואת להיות שופטת כל ההיתנהלות שלה החשיבה שלה היא של עברינית שלא מענין אותה כלום עד שתגיע למטרה .ולדעתי אחר כך תהיה חייבת להרבה אנשים שעזרו לה אני לא ההיתי מוכן להישפט על ידה !אני לא מתכוון למוסריות היא אישה בוגרת שזכותה לעשות כרצונה .
    סגור
  • 93.
    אליטות!!!
    שרה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור וידוע לכל שמאז ומתמיד ההתנהלות היתה של שמור לי ואשמור לך !!! צבועים ומורמים מעם הכל קשרים ופרוטקציות הון ושלטון!!!
    סגור
  • 92.
    השופטת דליה גנות על השופטים ומערכת המשפט
    רפי63 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שימו בחיפוש: שופטים שפוסקים בתיקים שהם בכלל לא דנו בהם, פגישות חשאיות עם פוליטיקאים ומטרידנים שמתקדמים לערכאות הגבוהות. בראיון גלוי לב, השופטת בדימוס דליה גנות מספקת מבט נדיר אל אחורי הקלעים של כס השיפוט. כרייף הראתה אומץ וישירות, תקשיבו בין השורות - הודתה בקשר עם נווה מלפני שבכלל יכל להשפיע על בחירתה, הזכירה איך מתמנים השופטים בישראל - הכל לפי קישורים ולי לפי כישורים. אז די לצביעות.
    סגור
  • 91.
    צודק,ת נעשה לה עוול.
    יהודית 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פספוס של מערכת השיפוט
    סגור
  • 90.
    איפה המוסר ? ? ? איך מתקבלים שופטים בישראל ?
    עופר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה עזות פנים … איזה בושה לכולנו. השיבה שופטינו כבראשונה .
    סגור
  • 89.
    אשה אמיצה מול צביעות קיצונית
    רפי63 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כרייף רק רמזה, המציאות חמורה יותר: ילדי שופטי העליון וחברי השופטים, שמקבלים משרה נחשקת של מתמחה בביהמ"ש העליון רק בגלל אבא ואמא זה תקין? שופטי ושופטות ביהמ"ש העליון שיושבים בדין בניגוד עניינים ומקדמים את בני ובנות זוגם? אהרון ברק שקידם אתצ אשתו אלישבע לנשיאות ביה"ד הארצי לעבודה.. כל זה בסדר?! מערכת צבועה ומתחסדת, פרקליט מדינה בשם שי ניצן שהוא עבריין מדופלם שאחריו קופת שרצים של ראש ארגון פשע, ואנשים מלינים על כרייף?! הלוואי ובמקום הצבועים והעבריינים ששמכהנים בשיפוט ובפרקליטות, היו לנו כמה עשרות אתי כרייף.
    סגור
  • 88.
    תצאו לה מהורידים
    מלך1 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אחלה שופטת היתה ואחלה נוכחות, הלוואי ותחזור. כאלה תותחים
    סגור
  • 87.
    היא מדברת בכנות גמורה , שופטת ראוייה.
    אישה אחת 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היא צודקת, זכותה המלאה לחיות כראות עיניה, היא לא פגעה באף אדם. היא כנה, דעתנית ובהחלט אישה מודרנית ומשכילה. מה הבעיה עם זה?
    סגור
  • 86.
    פריפריה
    משה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה פריפריה בית בצרופה שווה שמונה מליון שקל במינמום אחד המקומות היקרים בארץ.לכו תבדקו אולי ובספק שתמצאו מוכרים מושב של מליונרים.
    סגור
  • 85.
    אתי כרייף עשתה עוול
    אניהיא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הדברים שהיא לכאורה נלחמת בהם ובמקום הזה כואב הלב עליה.היא נתפסה בכלכלת,במקום חולשתה ובדיוק במקום ששופט לא יכול וגם לא צריך להיות נתון ללחצים ומחוייבות אישית.צר לי עליה.אני בטוחה שהיא בחורה מוכשרת וטובה.נראה אותה בתור סניגורית גם זו עבודה מעניינת וחשובה
    סגור
  • 84.
    נתת את התחת בעבודה וקיבלתי בראש...
    הנותן בראש 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תרתי משמע. גם לתת את התחת צריך לדעת...
    סגור
  • 83.
    כרייף
    ורד 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא בעצם אומרת, כולם עושים את זה ונכון נכנסתי למיטה של כל מי שיכל לקדם אותי. ואני יכולה להיות שופטת בכל זאת. אבל רוב האנשים חושבים ששופטת צריכה להיות יותר טהורה.
    סגור
  • 82.
    במיוחד מעניינת העובדה
    אניהיא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהפשע הכי גדול שהם עשו הוא לעצמם.ואני מתכוונת לנווה וכרייף.שהרי הם אומרים ללא בושה שלדעתם כס השיפוט בנוי ואף צריך להיות בנוי על לובינג שתדלנות מינגלינג חברות טרנדים מספרות ביגוד משובח וסמלי מעמד אחרים מה הקשר בין זה לבין שיפוט צודק?! לאלוהים פיתרונים
    סגור
  • 81.
    שפת הגוף
    שרון 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שפת הגוף שלה וטון הדיבור שלה מראים בבירור על אדם חסר ערכים שלא בוחלת בשום אמצעים כדי להגיע למטרה שופטת ? אפילו סוהרת לא ההיתי נותן לה מסכן בן הזוג שלה ומסכנים הילדים שלה
    סגור
  • 80.
    זה שופטת? זה זונה!
    רן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בגדה בבעלה גם עם אפי נוה שהוא גם נחש שהולך עם נשואות והיתה גם עם משה כחלון שגם היה נשוי והיתה עם עוד כמה שלא צוינו בכתבה. היא מחקה שמות מהטלפון לא סתם כי היה שם בתכתובות כל הרומנים שלה. לא התפלא עם היא שכבה גם עם כמה משופטי העליון כדי להגיע בעתיד לבית משפט עליון. המזל של בעלה שהוא לא צריך לישון במיטה עם המטונפת הזאת המלוכלכת שכולם עברו עליה במיטה. היא ביישה את ההורים שלה והילדים שלה לכל החיים כי זה תמיד יהיה כתוב ורשום. קיבלה את העונש על הבגידות בבעלה.
    סגור
  • 79.
    מרב בן ארי מצאה מישהו שישכב איתה ועלה לה הבטחון
    יוסי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אל תתערבי בחיים הפרטיים של מישהי אחרת.
    סגור
  • 78.
    חוסר איזון
    אמי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא מפרסמים את מה שיש עוד בטלפון של אפי נווה? למה רק על אתי הסכים שי ניצן? שיפתחו את שאר הדברים שיש שם. אז באמת נדע מה קרה
    סגור
  • 77.
    בגדה בבעלה קיבלה קארמה לפנים טוב מאוד
    ערן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אשה שבוגדת בבעלה הורסת את המשפחה נותנת לילדים שריטה לכל החיים ככה בכיף במתנה כי היתה חייבת לנאוף. כי מה שהגיע לה בעלה נתן לה בעיטה וברח לפחות גילה את הפרצוף של אשתו השרלילה. חוץ מאפי היא היתה גם עם כחלון ששכב איתה ולכן הוא עזב את הפוליטיקה כי זה הגיע ליריבים שלו בליכוד והם הציבו לו עובדה או שתתפטר או שנפרסם ראיות שהיה לך רומן איתה אז בשביל לשמור על המשפחה שלו עזב את הפוליטיקה.
    סגור
  • 76.
    הכל תלוי איך רוצים להציג לצופה !!
    נאווי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האמת יפיפייה !
    סגור
  • 75.
    כרייף
    עידית 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוהים ישמור... השטן לבושה פרדה.....מתוחכמת...ללא שום בושה...שכחו לספר על שדה התעופה ..
    סגור
  • 74.
    פחות יוהרה לא תזיק
    משה נדב 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשופטת, דוגמא אישית לא היתה מזיקה,לא ראויה לתפקיד.
    סגור
  • 73.
    אויי לנו עם שופטים שכאלו,קידום תמורת מין עם ציונים נמוכ
    צפונית 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל ועצוב שככה נהיים שופטים בישראל, עצוב
    סגור
  • 72.
    מראה אמיתית של מערכת השיפוט.
    יעקובוביץ 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפוטיזם,יחסי תן וקח הם דברים לא חדשים במערכת השיפוט.
    סגור
  • 71.
    יצאה נהדר .מאחל לה שתצליח בתביעה שלה
    איל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ושתתבע במיליונים את שטייף גם כן זה ששטייף לא בכלא זה ביזיון שאין כדוגמתו נראה שהפרקליטות שיקרה לשופט כשביקשה את צו הפריצה לטלפון מישהו חייב לתת את הדין על כך
    סגור
  • 70.
    המפיה בית דין והתקשורת השמאלנית בישלו לאפי נווה מלכודת
    גיל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השטפטת כרייף אני מבין אותך ,הך ישלמו על מה שעוללו הפושעים
    סגור
  • 69.
    תחקיר "עובדה"
    רון טל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחקיר "עובדה" ששודר אמש חושף שורת עדויות על הטרדה מינית לכאורה נגד שר הרווחה לשעבר, ח"כ מאיר כהן (יש עתיד). בתחקיר נחשף גם כיצד הוא ואנשיו ...
    סגור
  • 68.
    מעניין את התגובות של מי אתם מביאים
    שולה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלירז שדה, ממש אושיית תרבות
    סגור
  • 67.
    אי.קיו של בית שמוש אם היא הפכה לשופטת מעניין איך הפכה ל
    אבי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט תת רמה . כבראה שהשכל שלה בין הרגליים.
    סגור
  • 66.
    אתי כרייף
    אחת שאכפת לה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל חכמי המקלדת שמרשים לעצמם לכתוב כל העולה על רוחם, לגב כרייף יש משפחה , יש סביבה קרובה שכואבת את כאבה , היא לקחה החלטה להתראיין ונמדה בזה בכבוד הראוי , הציגה עובדות ואמת מבחינתה מבלי להתגונן או להתפתל הניחו לה ותהיו יותר אנושיים אינני מכירה אותה או מי מבני משפחתה אך ליבי יוצא אליהם בשעה זאת וכל הפוליטיקאים שמצטרפים לחגיגה , כן גב מירב בן ארי צאי לנו כבר מהפריים
    סגור
  • 65.
    ציון עשר לשחקנית ושקרנית מעולה!!!
    אני 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אישה שמנצלת את כוחה המיני ומתחבאת מתחת להאשמות שוא וניצול דעות שוביניסטיות, גזעניות ומוסריות. לא הייתי רוצה להישפט על ידי רוע פורע אמות מידה מוסריות, מקטין,מזלזל ופוגע ביחסים בין בינאישיים. מבחינתי היא אישה שמכרה ומוכרת את נשיותה בשביל לקדם ולהצדיק את עצמה. לגבי השיטה : אין חדש תחת השמש! עולם נחרב , אבל זה בסדר להאשים את המחריבים.
    סגור
  • 64.
    איך שח"כיות, עתונאיות ופעילות רומסות אשה רק בהיותה אשה! (ל"ת)
    הצביעות חוגגת 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    בקיצור קיבלנו פרחה בתור שופטת.
    טוני המרוקאי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם היה תלוי בביביסטים כולם היו פרחות וערסים
    סגור
  • 62.
    נשמעת כמו ענבל אור
    דון קישוט 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגנון הדיבור , צורת הדיבור , המלל, הכול נשמע בדיוק כמו ענבל אור
    סגור
  • 61.
    מירב בן ארי
    אי אמון במערכת המשפט 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מירב, מאיפה לך הבטחון שכל השופטות לא הגיעו למעמדן דרך המיטה או איזו שהיא טובת הנאה? הבנתי אדם אינם רובוטים ולכן הם מבינים שבכדי להתקדם יש צורך הטובות הנאה. בודדים מנטרלים את הרגשות מהשכל. מי שהמוח אינו שליט על ליבו אזי הוא למך ולא מלך.
    סגור
  • 60.
    עם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו עזובי הקיר
    כוכי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא לא המציאה את הגלגל ואם היא כבר מונתה ובדיון של המיון היו לה ציונים יותר גבוהים מכמה למרות גילוי אנשי קשר וממלצים לא היה צריך לקחת לה את המינוי נגלגל את הגלגל והחץ יורה על 90 אחוז שכולם השתמשו אם קשר זה או אחר הדרך זה עניין אישי וקיים מימי קדם שאפו לאתי על הראיון
    סגור
  • *אם *אזובי
    א"ק 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושאר שגיאות...
    סגור
  • 59.
    זה רק אני??? אם זה בסדר להתקדם דרך...
    עינב הכהן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה בסדר להתקדם דרך המיטה אז מה זה אומר על metoo??? למה זה לא בסדר??? אתם הזויים!!!!
    סגור
  • 58.
    גו'די ניר מוזס
    לופי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה לך שתיקה....
    סגור
  • 57.
    אתי
    אבי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    27 3
    מספיק עם הפן העדתי כולם מנצלים קשרים אותה תפסו שתשתוק
    סגור
  • מזרחית ? כמו כולם.
    משה נדב 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המוצא לא חשוב, גם לא השכונה (רחביה), רק האופי והאישיות.
    סגור
  • 56.
    ניחא שרמוטה
    זירבל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    54 12
    אבל 8 מול 1 בוועדת המינויים איך זה קורה?
    סגור
  • שרמוטא אתה יכול לקרוא אתה יודע למי ??? (ל"ת)
    תמר 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אשפה
    אבי1 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסתום עדיף .
    סגור
  • השופט הערבי פחד
    אניהיא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באופן ברור ,אולי לא מוצהר.כל השאר ישבו שם בצל חסותם וכיבודם מוטל על חוד סכין,של שקד וכחלון.אז מה מצופה.לדעתי גם הגורם המזרחי תפס מקום ההכרעה,.אם היה יושב שם פודל הוא היה צריך לחכות ל טל גלבוע אורנה בנאי הועדה למינוי שופטים.אבל זה לא קרה.וזה עוד הרע במיעוטו. פחד ואיומים גרמו להם להצביע כמו שהצביעו
    סגור
  • מי שם אותך שופט ? (ל"ת)
    גיל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    עדיין לא הבנתם איפה הבעייה ?
    שבי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    45 4
    האיש שמנהל איתה קשר מיני חשאי מצביע עבורה לשיפוט וכיו"ר לשכת עורכי הדין יש לו כוח השפעה על האחרים. לגבי הפריצה לטלפון יש טעם לפגם אבל כמו בכל האשמה חמורה יש לאפשר כי מדובר במינוי שופטת ולא פקחית תנועה
    סגור
  • השפעה היא לא כל-כך נוראה תמיד
    אניהיא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל המחוייבות הניצחיתנשלה למי שהיא חייבת יכול לגרום לעיוות השיפוט.הרי טענה כזו יש כלפי השופטים גם בכל הפרקליטות.אולי לא בדיוק כזאת,הרי לא ניתן להאשים כל שופט או שופטת בחיי סטוץ,אבל בכל זאת מדובר בגורמים ושיקולים שמפריעים לשיפוט תיקני
    סגור
  • 54.
    מה ששי ניצן עשה זו הפרת החוק
    יונתן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    25 17
    את זה צריך לבדוק
    סגור
  • שי ניצן חייב להיחקר ומיד לעצור לו את המינוי (ל"ת)
    מנכל סיפריה לאומית?? 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אם שיניצן היה בודק איך שופטים מונו בתקופת אהרון ברק או (ל"ת)
    ממ 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נניח שניצן פעל לא לפ הוראת החוק
    זחש 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה לא מבטל את הסיפור והאשמות. לפחות ציבורית. אם חוקי או לא יחלטו בעלי מקצוע.
    סגור
  • טעות!
    אשר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההלכה הפסוקה עושה איזון בין הפגיעה לחשדות בהן מדובר. חבל שאדם בור מטעה.
    סגור
  • זה נכון
    אניהיא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל משום מה אין זה מוריד כהוא זה מהבעייתיות של מחוייבות אישית, לשיפוט.
    סגור
  • 53.
    תשובה לכולם
    אתי כרייף 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    15 5
    המערכת הקורס וההכנה לשיפוט גרועה מאוד! אבל המערכת והמערה בין רגליי עדיין במיטבה. ושימותו הקנאים!
    סגור
  • סוף סוף טיעון צודק לחלוטין ומנצח
    אניהיא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היית מוסיף לזה זכויות הפרט והיה לך בונבון בין הידיים שהרי תענוג של רגע,וזכויות עינוג בכללי,תמיד באות על חשבון שיפוט הוגן ערכי וענייני.ואם עוד רגע המוח נמס מתחת לנשיקות,אז בכלל..
    סגור
  • 52.
    אתם עכשיו מבינים את השיטה אצל השמאל תפתחי רגליים תקבלי
    אימא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    14 22
    תפתח את התחת תקבל תפקיד
    סגור
  • חוסר מודעות וטימטום
    סילי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קשור שמאל ,לעובדה שפתחה רגליים ..למה חברי הכנסת מהימין ממש צדיקים בסדום..חחחחח
    סגור
  • השמאל זה אפי נווה? (ל"ת)
    אלי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לך / לכי תלמד/י מי זה אפי נווה
    שושנה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נולד כאפרים נבעה לדני ואדה נבעה, ילידי עיראק. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A4%D7%99_%D7%A0%D7%95%D7%94
    סגור
  • שמאל?
    דן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת שקד שמאל?
    סגור
  • הגברת ימנית לדעתי מוצהרת
    אניהיא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך גם נווה וככה גם שקד.הם בוני וקלייד של הימין עם סקס אפילו וקיגום אסרטיבי,חותרים את דרכם במעלה הגבעה וההר בעזרת מערה ועכבר
    סגור
  • 51.
    אתי כרייף זו ענבל אור של עולם המשפט
    אורי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    47 6
    מה נסגר עם אתי כרייף? יש לך את זה ביותר מביך? יש גבר בעל תפקיד בישראל שלא הפך ל"חבר קרוב" שלך?
    סגור
  • 50.
    ליכוד
    ישראלי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    21 4
    באמת צודקת ניר מוזס שלום כלום חבר מביא חבר. כמו בליכוד חרא מביא חרא בגלל זה ככה אנחנו נראים בית שימוש אחד גדול. נכון כנרת ברשי הדגולה???
    סגור
  • כולם כלום
    אניהיא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר אי אפשר לדעת מי והמזה מישהו או משהו
    סגור
  • 49.
    שופטת פוסקת כהלכה (ל"ת)
    אחד העם 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    25 7
    סגור
  • ??התגובה הכי קולעת (ל"ת)
    מעצבנת אפונה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    איבדה את הכבוד לתמיד
    רועה חשבון 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    36 4
    גם ילדיה והוריה איבדו את כבודם .
    סגור
  • 47.
    אתי כרייף יא מלכה
    קוצים 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    11 41
    אז היא שכבה אם נווה מה הבעיה שלכם למה אתם נכנסים ליחסים אשיים שלה היא שופטת הכי טובה שיש ואם היא שכבה אם מישהו זה עניין שלה כאילו מערכת המשפט שלנו הכי טובה בעולם כולם מושחתים שם
    סגור
  • מנוי
    יציק 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב ששופטת צריכה להתמנות לפי המנוש שלה.
    סגור
  • 46.
    אתייכרייף
    חסן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    9 6
    לו הייתה מישהי מהמלייה הדס שטייף הייתה בכלא. אבל שי ניצן העבריין חיפש את אפי נווה ומצא אותו דרך אישה שלא סופרים אותה. לפי הכתבה רוב השופטים לא עוברים את הבוחן לשיפוט. ומשתמשים בקשרים ללחוץ על הוועדה. מעניין באיזה קשרים השתמשה הבת של אהרון ברק בדרך לעליון או הבת של מנהל בתי המשפט ארבל ועוד כאלה החלאה שי ניצן לא היה מעז לנגוע. הדס שטייף סמרטוטאית שנוייה במחלקות אפילו בקרב מכריה העיתונאים. אבל האס נפל לשי ניצן שהיה מסוכסך עם אפי נווה
    סגור
  • 45.
    זוועה
    דנה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    11 2
    עורכת דין פנינת ינאי מלכלכת עליה. הצדיקה אלק. זאת שניהלה רומן עם סטרשנוב כדי להצליח בייצוג שלה עם מנבר
    סגור
  • 44.
    דרמה
    דנה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עורכת דין פנינת ינאי ניהלה רומן רציני עם השופט סטרשנוב. ופותחת עליה את הפה איכס פנינת ינאי הגועל של המדינה זאת את
    סגור
  • 43.
    לא הבנתי
    השתולים 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    15 4
    כמה היא השכיבה אפי נווה , כחלון .. מי עוד.. ?
    סגור
  • המשך יבוא (ל"ת)
    מעצבנת אפונה 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    עו"ד רייף
    ש. 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    14 6
    אמרה את אשר על ליבה רהוטה ולמי שלא נעיםשיעבור הלאה .תבדקו איך בנים ובנות של ....מכהנים בתפקידים עד העליון ! היה אחד אקטיבי כל כך עד שביתו יושבת בעליון אז טלו קורה מבין עינכם .!
    סגור
  • אפילו את השם שלה אתה לא יודע תתבייש (ל"ת)
    שולי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    שאפו אילנה
    השתולים 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    23 1
    איך מצליחה אילנה דיין להפיל ככה את כולם למשוך אותם להתראיין אצלה כשכולם בסוף יוצאים גרוע כמו יוסי כהן למשל ועוד … שאפו אילנה
    סגור
  • אילנה שופטת בעליונים, אתי בתחתונים (ל"ת)
    דוגמנית צנרת 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • על מה שאפו בדיוק?
    יובל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגברת היא עוד כלבת תקיפה של ההגמוניה השמאלנית…
    סגור
  • 40.
    רקבון השיטה
    נמר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    19 2
    יש לגנוז השיטה הרקובה ולבחור שופטים ראויים ללא שום התערבות פוליטיקים וגילדת עו"הד
    סגור
  • 39.
    מערכת המשפט במערומיה
    נירה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    15 5
    אתי כרייף חשפה באומץ רב את מה שהמערכת המשפטית מנסה כביכול להסתיר מעיני הציבור את חולייה בכל מה שקשור למינויים,משפט אמת וצדק. היא אומנם מעדה אבל כל מי שנתן יד לדבר על פי הפירסומים והכתבה ששודר בעובדה
    סגור
  • 38.
    אנו רוצים שופטים עם מוסר שלא נואפים (ל"ת)
    שרלילה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    34 3
    סגור
  • לפני המצב אין (ל"ת)
    מור 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כולם נואפים
    דוגמנית צנרת 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל יש כאלה (חכמים)? שלא מערבבים מין במינוי
    סגור
  • אתה רוצה, לי לא אכפת מה הם עושים בערב, מבחינתי שיהיו
    אתה רוצה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה רוצה, לי לא אכפת מה הם עושים בזמן הפנוי שלהם, מבחינתי שיהיו שותפים לאורגיה המונית פעמיים בשבוע, העיקר שיעשו משפט כנדרש.
    סגור
  • נאוף
    רובי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא כתוב בחוק כי זה יהיה חוק שאי אפשר לעמוד בו
    סגור
  • 37.
    שופטת אמורה להיבחר רק על פי כישוריה
    ירחמיאל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    29 3
    ואכן כך היה מה רוצים ממנה
    סגור
  • על סמך כישוריה?? 4.5 מתוך 10?? (ל"ת)
    רילי? 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לא באמת כך היה
    אן 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי תוצאות הקורס לא ממש התאימה
    סגור
  • ואכן נבחרה עיפ כישוריה בהמלצת נווה ופחלן... (ל"ת)
    חזי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק על פי כישוריה (ל"ת)
    שולי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    כותרתש
    ישראל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    15 2
    לאן נעלמה הבושה? מתקדמת בזכות ה"נתינה" יושבת זקופה ובטוחה גועל נפש
    סגור
  • 35.
    תובנות של כל עם ישראל
    Yl 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    15 4
    אף אחד לא מאמין לאחת ש נכשלה ב מיבחני לישכת עורכי הדין ולכן ברור לכל עם ישראל מדוע הגברת ****אוהבת לשתות קפה** תודה ל שי ניצן ש זרק את בעלת המראה המשופץ ל בלונד מ כס השיפוט מעל לסביר שהציל הרבה נפשות מ פסקי דין בטעם ....חדר מיטות
    סגור
  • לוגיקה היא לא התחום שלך (ל"ת)
    יפר 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    שופטת (ל"ת)
    ישראל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 33.
    קונץ פטנט
    סמי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    18 2
    להפוך את הנושא לעדתי ואז גם שופט מושחת יכול לקבל תמיכה ציבורית. לאיפה הגענו.
    סגור
  • 32.
    מדובר באופן חד משמעי במין תמורת מינוי
    ינקה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    35 3
    העובדות : א. ביולי 2015 אתי כרייף פונה לאפי נוה ראש לשכת עו"ד הטרי בבקשה שיזמנו אותה לראיון כמועמדת לשיפוט ב. אתי כרייף מוזמנת לקורס הערכה למועמדים לשיפוט. ג. בסוף 2015 אתי כרייף מקבלת הודעה שהיא לא עברה את הקורס מכיוון שקיבלה בו ציון נמוך מאוד. ד. אתי כרייף פונה שוב לאפי נוה שיפעל למענה. ה. אתי מקבלת בפברואר 2016 מכתב שהיא נכללת ברשימת המועמדים לשיפוט. ו. אפי נווה מעדכן אותה בצורה הכי מפורשת שהוא גרם לכניסתה לרשימת המועמדים. ז. אתי כרייף מזמינה את אפי נוה לביתה הפרטי ומקיימת עם נוה בביתה קשר מיני. ח. ב- 7.6.16 סמוך לאחר אותו מפגש מיני המועמדות של כרייף כשופטת מתקבלת בוועדה. יתרה מכך - קרוב לוודאי שקשר מיני דומה כרייף ניהלה גם עם משה כחלון חבר בוועדה למינוי שופטים. המסקנות החד משמעיות : א. לגבי אפי נוה ואתי כרייף מדובר במין תמורת מינוי. ב. לגבי משה כחלון ואתי כרייף מדובר בקרוב לוודאי במין תמורה מינוי.
    סגור
  • 31.
    אומרת בכל רם את מה שכולם אומרים וידעים
    Jasper 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    12 5
    כולם עוזרים ונעזרים. במקום עבודה, בקידום , בג'ובים . בקידום, במציאת תור מהיר, באיתור שירות מיידי. כולם עוזרים ונעזרים. לחברה מהצבא, לחברה מהתיכון לחבר מהכדורגל, לחברה מועד ההורים. לקרובי משפחה וחברי משפחה. כל עוד הכישורים תקינים, תהיו ישרים ותודו שכולנו אתי כרייף
    סגור
  • 30.
    מירב בן ארי .נו.
    אלון 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מירב בן ארי זגזגה בן מפלגות .זו לא קודמה בזכות עצמה .מנסה להגן על כחלון
    סגור
  • 29.
    הקלות הבלתי נתפסת של בגידה.
    ג'וי קסטרו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    35 2
    אתי כרייף מעמידה עצמה כקורבן מזרחי מהפריפריה? קצת ידיעת הארץ. צרופה נמצאת בישובי חוף הכרמלאחד ממקומות הנדלן הנחשקים. על איזה פריפריה היא מדברת. כל ההופעה שלה היתה מכבסת מילים להסתיר את הבגידות שלה ואת כל הדרכים המקובלות להגיע לכס השיפוט למעט כישורים ויושרה. כמה טוב שיש עיתנאיות כמו הדס שטייף.
    סגור
  • מדובר בפריפריה תרבותית ומנטלית-לא גאוגרפית
    ג'ון 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכונת התקווה מצויה בצנטר הגאוגרפי אבל בפריפריה התרבותית הרחוקה ביותר. כך גם הקטמונים בירושלים ועוד שכונות.
    סגור
  • 28.
    כרייף חטפה?
    עידן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    14 4
    כרייף רגילה לחטוף מכל הכיוונים, ומבני כל המעמדות. ואפילו מכמה מהם ביחד.
    סגור
  • 27.
    הבעיה היא לא הסקס אלא הציון הנמוך כל כך
    בן ארי צודקת 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    25 2
    3/4 מתוך 10!!! השתגעתם לקדם מישהו כזה לכס השיפוט?
    סגור
  • 26.
    מדינה ללא מוסר מתחיל מביבי ולהקתו י
    וויו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    13 4
    איפה ישנה מדינה שיש בה שכל כך הרבה כתבי אישום ומושחתים שהם שלא נותנים את הדין צדק. וחלק מהאזרחים עם חשיבה שבטית מנטאלית פרימיטיבית. מה יש להתייחס לגוש ועוד גוש הקרח הזה שהסקס מקדם אותה בביתי במשפט.הלכה המדינה חבל שכל כך הרבה נופלים בשביל הראות האלה כולל ראש הממשלה במי לא בגד?? מושחתים גועל נפש .
    סגור
  • 25.
    ישר כח לח"כ בן ארי. כל מילה בסלע. (ל"ת)
    רמי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 24.
    זאת הייתה שופטת? אוי ואבוי
    יוסי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    41 5
    ״ למה מה קרה״. ״ מי אתם ״ סגנון דיבור של צ׳חצ׳חית מהשוק.
    סגור
  • 23.
    אתי כרייף
    רוני בשארי ליטר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 17
    את חכמה פיקחית.מאחלת לך הצלחה ושיסבלו מחרחרי ריב ומדון
    סגור
  • 22.
    אתי כרייך (ל"ת)
    אני 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    קיבלה 3/4 מתוך 10 בהערכה
    עידו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    27 2
    תראו לי עוד מישהו שקיבל ציון כזה והתמנה לשופט
    סגור
  • 20.
    כרייף
    עמי נמד 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 7
    לא הבנתי... האם שכבה איתו בזמן ההליך של הבחירה? כי אז אפי בניגוד עניינים... ואם לא שכבה איתו בזמן הליך הבחירה שאפי אחד הקובעים אז לא קרה כלום. ואם ביה"מש סגר התיק אז אפי נווה לא היה מנייק! וזכותה להתחנחן בפני חברי הוועדה על- מנת שיבחרו בה ובלבד שלא תשכב עם הבוחרים..!! מה התשובה??
    סגור
  • 19.
    יפה, רהוטה, וכנה
    מור 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 26
    ההופעה של אתי , מחזירה לה את הכבוד ותהיא לה הרבה לקוחות כעורכת דין. צדקה ברוב הדברים שאמרה.
    סגור
  • של השופטות בבתי המשפט..
    רצו להעלו קצת יופי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי בינינו - רובן לא יפות כמו אתי.. הן נראות כאלו שראוי שיגורו מתחת לאיזה גשר....
    סגור
  • כבוד?
    אן 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הופעה מבישה ומביכה
    סגור
  • ברור מדוע הסכימה להתראיין
    מורי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פותחת משרד עריכת דין כסנגורית=לקוחות. רובם יהיו מבני עדותיה.
    סגור
  • 18.
    עורכי דין
    דוד 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    18 2
    כל מערכת המשפט בישראל רקובה הכל בנוי על תן וקח מנסיון אישי קשרים של שופטים עם עורכי דין זה לא חדש
    סגור
  • 17.
    כל הפרקליטות והשופטים לכלא מושחתים מהיסוד
    אובמה הנקניק 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    15 4
    כל הפרקליטות ומערכת המשפט רקובה מהיסוד
    סגור
  • 16.
    בלונדינית טיפשה
    חושחד 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    28 5
    חסרת מוח.לשכה, שממנת את עצמה מדמי החבר כדי לממן אירועים, עוזרים מנכלים שהם לא עו"ד על חשבון חברים.המינויים, לבתי משפט צריכים לעבור שינוי ויםה דקה אחת קודם.כישורים ולא קשרים-אפליה מתקנת של דוקטורנטית ערביה בטכניון שלה קשרים עם סוכן זר.תתעוררו, אין הצדקה למינוים ללא פרמטרים ענינים ואין דו קיום ולא יהיה.תתעוררו, מחלום הסלבים וחומה ומגדל.
    סגור
  • אתה מדבר?
    מור 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני בטוח שההשכלה שלך פחותה מזו של לפיד
    סגור
  • אפילו לא בלונדינית. המזרחים בחיים לא יגעו לקצה קרסול
    the kaki maker 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    13 13
    האליתה האשכנזית אתם בורים, נבערים, פרימיטיבים ובעיקר טיפשים
    סגור
  • תתקשר לתשובה תמכור לו מהחוכמה שלך
    ו 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המעין המתגבר
    סגור
  • 15.
    יחי ההבדל הקטן
    ומה ההבדל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה שונה היא מאלישבע ברק? שהגיעה מתחום הציור. בזמן שיא נהפכה לשופטת וסגנית נשיאה של בית הדין הארצי לעבודה? זה לא סוג של מין תמורת מינוי? ההבדל שהיא נשואה וזו לא?! חחחח. אתם בדיחה.
    סגור
  • 14.
    אלירז שדה הגיב..מי המטומטם הזה בכלל.אתי ימלכה! (ל"ת)
    אורן 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 13.
    עלובה
    יויו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    25 3
    משאחרים עושים עם שכל היא רצתה לעשות בדרך העתיקה ביותר. היא ובראשי עשו נזק למערכת המשפט יותר מכל אחר
    סגור
  • 12.
    לבריאות
    אבי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה אתם רוצים מהשופטת הנותנת... סה"כ יש לה עסק מכניס וזה זכותה למי לתת מארץ זבת חלב ודבש..... לבריאות
    סגור
  • 11.
    עלובת נפש
    אבינו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    29 3
    חחחחח סקס זה לא מחלה זה בריאות אבל את הפכת את הסקס למחלה של קידום ואת עוד גאה במעשייך. עצה כל משרד ליווי מכובד יעסיק אותך. ואת גם טובה ביחסי ציבור למעןהשגת מטרות
    סגור
  • 10.
    אלירז שדה
    אביבה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    17 0
    לא ברור על הןא השתרבב לכתבה כאילו הןא איזה ידען גדול כולה זוכה האח הגדול לא רואה איזה מבריק הוא ביום יום מיותר
    סגור
  • אתי כרייף
    אלירז שדה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חזור לבסטה ואל תתערב
    סגור
  • 9.
    השרלילה מזדיינת כדי לקבל מינוי ועכשיו תובעת את התקשורת (ל"ת)
    חחחחחחל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    39 7
    סגור
  • 8.
    יוצאת רע מאד
    אלי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    37 3
    אתי קרייף יצאה כאשה חסרת מעצורים בדרך להשגת הגלימה, ולמרות ניסיונה המלאכותי לטעון שמשטרת המשפט לא יכולה להגיד לה עם מי לקיים קשר מיני, ברור שהקשר עם אפי נוה - ואולי עם חלק או עם כל החמישה שמחקה את שמם מהסלולר - סייע לה להגיע לשיפוט. אי אפשר להחזיק בשרביט משני הקצוות.
    סגור
  • יצאה רע מאד
    לי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    21 2
    שופטת בזכות הרומן עם אפי נוה מזרחית עם מח קטן אחרת לא היתה מגיעה לעובדה
    סגור
  • ברור שיצאה שרלילה ,אבל יצאה גדולה מצד אחר ,פרשה לפננו א
    שולמית 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    18 2
    פרשה לפננו את מה שקורה מאחורי הפרגוד של בחירת שופטים בישראל . המשחק מכור מראש ואם אין לך תותחים כבדים שימליצומעליך ,אתה יכול להיות אלוהים וגאון הדור.אבל אם אין לך קשרים ,אתה אפס . זאת האמת ,והיא באה והזכירה לנו כיצד מתקדמים במדינה .
    סגור
  • לאיזה שרביט אתה מתכוון? (ל"ת)
    לא שופטת 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    חארבו דארבו הכל אפשרי
    אנוכי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    25 1
    איזה כבוד למערכת המשפט,כמה יהירות של אחת שבטוחה שמגיע לה,חתיכת שחצנית עם רוע בעיניים ,אז רצית להיות שופטת על ויצאת מוצצת על ועפת כמו טיל מכס השיפוט,זה מה שקורה שגדלים לאור אכלו לי שתו לי ואני לא ממשפחה עם יחוס,להיות שופט זו דרך שבונים ולא מקבלים כי התעסקת עם שרביטו של הגמד הכוחני בעמדת הכח, שמחה שלא תופיע באולמות המשפט כשופטת ושהעלבון יצרוב
    סגור
  • 6.
    אלירז שדה מי?? איך הטיפש הזה הפך למישהו שדעתו נחשבת? (ל"ת)
    אחת 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    28 2
    סגור
  • המלצר מחדרה והפך לירקן עם 8 שנות לימוד (ל"ת)
    חזי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד 0
    אבינו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אלירז איש עלוב ומסכן לך חפש לך דברים רציניים.. את אפס תשאר אפס... מזלך שאתה עם אישה שחמה עלייך
    סגור
  • אלירז שדה
    אביבה 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    13 0
    ככ נכון לא ברור למה בכלל הוא מביע דיעה ככ דפוקה
    סגור
  • 5.
    אגב מי שגר בצרופה זה לא אנשים מסכנים הייתי מת לגור שם (ל"ת)
    ארז 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    28 1
    סגור
  • 4.
    ינון מגל היקר אתה תותח אחי (ל"ת)
    צדק 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 19
    סגור
  • 3.
    יעל
    יעל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הקורס הכנה לשפיטה
    סגור
  • 2.
    אין אמון במערכת המשפח
    אחד 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    16 5
    השופטת כרייף היא רק קצה הקרחון
    סגור
  • 1.
    אתי כרייף קיבלה ציון נכשל בהשתלמות השופטים
    אמיר 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    47 3
    ורק השימוש הציני במיניותה אפשר לה לעבור את המשוכה של "נכשל". זה לא קשור להיותה מזרחית זה קשור לכך שלדעתה כל האמצעים כשרים להשיג את המטרה. מערכת המשפט ובעיקר הוועדה לבחירת שופטים יצאה נלעגת ומושחתת עד היסוד. רובינשטיין יצא הצדיק היחידי בסדום וזה לא מספיק
    סגור
  • הכל רקוב
    שוש 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    15 1
    הכל רקוב ,שני הבנים של הרבנים הראשיים התמנו לרבנים ראשיים, זה לא רקוב ,אשמור לך ואתה תשמור לי...
    סגור
  • יצאה רע מאד
    לימור 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    21 2
    קיבלה ציון נכשל אבל ה"מלאך" נווה שכב איתה וזכר לה חסד נעורים... מינה אותה לשופטת גזענית וקנאית
    סגור
  • אתי כרייף
    איקס 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתי קרייף אלופה .האירה בזרקור על מערכת המשפט והפרקליטות המושחתת עד היסוד. השתמשו בה על מנת להפליל את אתי נווה .שיי ניצן מושחת איש זדון !!!
    סגור
  • אתי כרייף
    אורח 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המערכות הפוליטיות נגועות, מהרשויות ועד לכנסת שיטת חבר מביא חבר!! עד שלא תהיה חקיקה להגבלת קדנציות בכל תפקיד ודרג, השחיתות תימשך. אתי כרייף לא פשעה היא פעלה ברוח השיטה.
    סגור
  • להקיא
    איל 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לניבחרינו....
    סגור
  • פוסקת או מפסקת (ל"ת)
    החיהה 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור