ויראלי

יובל שמלא מאוכזב? כך סיכם את עונת הפרישה שלו

יובל שמלא הנינג'ה הישראלי הראשון סיכם אתמול את העונה הרביעית שלו בנינג'ה ישראל, וגם זו שהצליח להשיג בה את תואר הנינג'ה הנכסף לראשונה מישראל. האם הנינג'ה חשף אכזבה מההישג?
מערכת ice |  1
הפיינליסטים של נינג'ה ישראל (צילום עודד קרני)
יובל שמלא חשף בפני עוקביו ברשתות החברתיות את התחושות בעקבות הזכייה וציין כי לפני 6 שנים, היו לו תוכניות אחרות לגמרי בקריירה הספורטיבית שלו. בפוסט שפרסם חשף, "אם הייתם שואלים אותי בגיל 16 מה אעשה בשנים הבאות, הייתי עונה לכם שאני הולך לזכות במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו בטיפוס. בגיל 16 בטח הייתי מתאכזב לגלות שאפילו לא הצלחתי להשיג את הקריטריון להתחרות שם, אבל היום אני מודה ומאושר על המוטיבציה שהחלום האולימפי הביא לי כל בוקר מחדש.
"אני יכול לכתוב המון על החוויה בנינג’ה ועל הגמר ששודר אתמול, אבל אכתוב על הדבר הכי גדול שלמדתי בארבע שנים האלה: להציב לעצמי מטרות גדולות, ויותר חשוב - להאמין שאגיע אליהן, בלי להשקיע יותר מידי אנרגיה בלחשוב האם זה יקרה, כי מה שבאמת משנה זה כמה רחוק המטרות האלה מסוגלות לדחוף אותנו.
"העונה הזאת לא הייתה אותו דבר בלי השניים המטורפים שאיתי על הפודיום ישי כלפון ויוגב מלכה. מה שכיף בנינג’ה זה שכל שנה המסלולים משוגעים יותר, ואני מחכה לעונה החמישית כדי לראות מה הספורטאים המדהימים שבתוכנית הזאת הולכים לעשות.
"מי שראה את הפרק ראה את אלכס ויפתח צועקים אלי בכל מכשול, ולא יכולתי לבקש חברים וספורטאים יותר טובים למסע הזה בנינג’ה, כבר מהעונה הראשונה. 
"אני לא יכול לומר מספיק תודה לכל מי שצופה בתוכנית על כל האהבה והפרגון לאורך העונה. תודה לקשת ולהפקה שהביאה את התוכנית הזאת לארץ וכמובן לאסי ורותם, רסקין וירדן המדהימים".
 
כזכור, אחרי גמר דרמטי - עם לא פחות משלושה פיינליסטים שהגיעו למידוריאמה - הוכתר שמלא כמנצח עונה 4 של נינג׳ה ישראל וקטף את מדליית הזהב. עבור שמלא זו סגירת מעגל עם המידוריאמה שאת הבאזר שלו פספס בשתי שניות בעונה הראשונה. שמלא הוכתר בעונת הפרישה שלו כנינג׳ה ה-16 בעולם.
בכך ניצח שמלא בפעם השלישית בנינג'ה ישראל, מה שזיכה אותו שלוש פעמים בפרס רכב השטח של סובארו שהמחירון שלו עומד על כ-190 אלף שקלים, חוץ מפרס המידוריאמה שהכניס לו רבע מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלוף
    חסוי 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה אלוף כל הכבוד מספר אחד
    סגור